8. Aardig.

76 5 0
                                    

Er waren al een aantal weken voorbij en ik en Levi waren elke dag in de studio te vinden om te trainen en aan onze choreo's te werken. We hadden de choreo met Roy Julen bijna af.

Nu zat ik samen met Dan op de bank in de loungekamer een cola te drinken.

'Zo Gigi heeft me spieren laten voelen waar ik het bestaan niet van kende.' Mopperend wrijf ik over mijn bovenbeen.

'Ja Shar, een danser zijn is hard.' Lacht Dan.

Ik neem net een slok van mijn cola als ik opeens twee handen op mijn schouders voel. Ik proest de cola uit en gillend laat ik mijn glas op de grond stuk vallen. Woest draai ik me om en daar staat een lachende Levi.

'Jij stomme snotsnuiver!' Gil ik.

'Wat is dat nou voor een achterlijk scheldwoord?' Hikt Levi.

Tom komt de kamer inlopen.

Hij kijkt verbaasd naar de glasscherven die in de plas cola zwemmen.

'Shar, wat heb je nu weer gedaan?' Vraagt hij.

'Ik deed niks! Levi..' Begin ik te protesteren.

Maar Tom kapt me af. 'Ja ja, het zal wel weer. Levi en Shar, komen jullie mee zodat ik jullie de lift kan leren die Roy in de dans wilde?'

'Eerst even dit opruimen..' Mompel ik.

'Ga maar, dat doe ik wel.' Lacht Dan nog na. Hij veegt een lachtraan weg.

Levi en ik lopen met Tom mee.

Nadat hij de lift heeft uitgelegd, ik tien keer op mijn smoel ben gegaan en we hem dan eindelijk onder de knie hebben laten we hem aan Roy zien.

Ik ga klaar staan. Levi tilt mij op zijn nek, ik laat me achterover vallen hij vangt me op, trekt me onder zijn benen door zodat ik voor hem eindig.

'Super jongens!' Klapt Roy enthousiast.

Het is zes uur. Jan heeft pizza gehaald en ik zit met hem, Dan, Levi en Roy pizza te eten.

'Hebben jullie ze al verteld over zaterdag?' Vraagt Roy.

'Oh ja!' Zegt Jan met volle mond. Haastig slikt hij de pizza door. 'Zaterdag hebben jullie jullie eerste optreden!'

'Wat?! Echt?!' Gil ik. Juichend spring ik op waardoor mijn pizza punt op de schoot van Levi valt. Ondersteboven zodat er een saus afdruk en een champignon overblijft.

'Godsamme Sharon!' Roept hij.

Ik schiet in de lach en ook Dan, Jan en Roy houden het niet meer. Boos stampt Levi de kamer uit richting het kleine keukentje.

'Ik ga hem even helpen.' Zeg ik als ik uitgelachen ben.

'Lukt het?' Vraag ik als ik Levi met een doekje over de rode vlek op zijn grijze trainingsbroek zie wrijven. Ik moet moeite doen mijn lach in te houden.

'Nee.' Zucht hij.

'Je hebt ook geen nat doekje gebruikt, sukkel.' Ik houd een doekje onder de kraan en hurk voor hem neer om vervolgens de rode vlek weg te boenen.

'Hier, het valt hartstikke mee! Hij is er al bijna uit.' Zeg ik.

'Nu zit er een natte vlek.' Zeurt Levi.

'Zeik niet, dat droogt toch op.' Ik kom overeind en sta nu oog in oog met Levi. We kijken elkaar zwijgend aan en er is een ongemakkelijke stilte. We horen de drie mannen vanuit de loungekamer lachen.

'Ehm.. Bedankt..' Verbreekt Levi de stilte.

Ik knik.

'Sharon, ik weet dat ik soms stom doe. Maar ik ben niet gewend dat een meisje me niet wil.. Maar je bent eigenlijk best wel leuk en..' Begint Levi.

Ik krijg een paniekaanval. Oh god. Hij gaat me niet vertellen dat hij me leuk vind toch?!

'Je gaat me toch niet ten huwelijk vragen?' Flap ik eruit en ik geef hem een speelse stomp.

'Tuurlijk niet lieverd.'

'Mooi zo schat.'

'Ik zeg alleen maar dat je een leuke meid bent.'

'Oké.' Ik glimlach.

Wauw voor het eerst dat wij aardig tegen elkaar doen..

---------------------

Heeeeyy! Sorry dat het zolang duurde :( maarrrr het volgende hoofdstuk is er weer :)

WAT SHARON EN LEVI DOEN AARDIG TEGEN ELKAAR?!?!?! Hahahahhahahaha.

Ik ben ook nog begonnen met een ander verhaal, het is totaal anders en ik zou het leuk vinden als jullie die ook lezen :)

Het heet Jeugdgevangenis. En het gaat hierover:

Alicia woont samen met haar broer Stefan bij haar oom Mo en haar tante Georgina nadat hun ouders wegens alcohol en drugs problemen niet meer voor hun konden zorgen.

Mo en Georgina geven hun eten, spullen, kleren, zakgeld maar geen liefde. Alle liefde gaat namelijk naar hun eigen kinderen Kelsey en Flynn. Ze halen goede cijfers op school, hebben een aardige vriendengroep, vallen in de smaak bij leraren en hebben nooit problemen.

Alicia en Stefan daarentegen hebben schijt aan school, foute vrienden, leraren haten hun en ze komen altijd in de problemen.

Geen liefde brengt hun op het slechte pad. En Mo en Georgina geven daar niks om.

Vote&Comment <3

Het dansduo.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu