P A R T F O U R T Y N I N E

723 29 0
                                    

Reggel az ébresztőm idegesítő csörgésére keltem.
Semmi kedvem iskolába menni,de hál' istennek mindjárt nyár.
A jövő évtől nem járok be suliba.
Itthon fogok tanulni és emellett dílerkedek és talán bérgyilkosként is "befutok".
Jövőbeli terveim egyáltalán nincsenek.
A rendes család reménye már rég megbukott.A Zayn-nel való kapcsolatomat sem gondolom hosszútávúnak.Max pár hónap és eltűnik a ragyogás.Szívem mélyén tudom,hogy még mindig szeretem Harry-t és úgy érzem,ez nem fog csillapodni.
Mellettem a srác mocorogni kezdett,majd kinyitotta a szemeit és fáradtan elmosolyodott.
-Jó reggelt,baba.-morogja és megcsókol.
-Neked is.-mondom mosolyogva.
-Hány óra van?-kérdezi.
-07:00.Nekem mennem kell suliba,te még aludj.-felállok és a bőröndömhöz sétálok.
Kiveszem a szokásos fekete ruháimat majd felöltözök és kimegyek a konyhába.
Összedobok egy gyors rántottát Zayn-nek és visszamegyek a szobába.
-Elmentem.Kettőre haza érek.-lehaholok és megcsókolom amit ő készségesen viszonoz.
-Itthon várlak.-mondja és a hasára fordul.
Nagy mosollyal az arcomon lépek ki a parkolóba és indulok a motorom felé.
10 perc alatt a suli elé érek ahol már szeretett barátaim várnak,de a mosoly hamar eltűnik amikor megpillantom őt.
Ott állt és a srácokkal nevetgélt.
Mindenki itt volt. Louis,Niall,Harry,Liam,Cristal,Emily,
Sarah, Kevin,Isaac,Emma és Mark.
A lehető legnagyobb ívben kerültem el az említett társaságot,de hát milyen az én szerencsém?Persze,hogy megláttak.
-Lisa McClous!Azonnal gyere ide!-szól fenyegetően Emily ezzel az összes tekintet rám szegeződött és a tömeg szétnyílt.
Megtorpantam és lassan megfordultam.
Harry szemei rám szegeződtek és lassan végigmért.Amikor szememmel megtaláltam a srácok mögött bújdosó Cristalt elvigyorodtam.
Harry rögtön elé állt.
Megforgattam a szemem és lassú léptekkel indultam a társaság irányába.
-Mi van?-kérdezem és Emily-re emelem a tekintetem.Ha lehetne nézéssel ölni már mindenki halott lenne.
-Ne is próbálkozz a gyilkos nézéseddel.-karol át Sarah mire felsóhajtok,de azért még próbálkozok.
-Még ma megszólal valaki?-kérdezem.
-Beszélnünk kell.-kezdi Harry.
-Nem pont rád gondoltam.Valaki más?-nézek körbe.
-Lisa!-bök oldalba Emily.
-Nos...-kezdi Harry mire fele nézek.
-Nagyon sok dolgot kell megbeszélnünk.-mondja.
-Nem érdekel.-rántom meg a vállam.
-Nálam van Angel.-e három szó hallatára a szívem kihagyott vagy 2 ütemet.
Mi van?Az lehetetlen.Nate megölte anyámmal együtt.Mivel látta rajta értetlenségem,a tőlünk 2 méterre lévő fekete autóhoz ment és kinyitotta az ajtót.
Egy fekete hajú kislány ugrott ki.
Amint megfordul egy fagyasztóan szürke szempár meredt rám.
Nem hittem a szememnek.
Angel egyenesen a nyakamba ugrott.
Sírva ölelte a nyakam.
Én is közel álltam a síráshoz,de ellent tudtam állni.
Nagyon sokat változott.
Megnőtt,de az emlékezetemben mindig az az ártatlan kislány lesz akit még anno befogadtam.
Mindenki mosolyogva nézett minket.
Angel elszakadt tőlem és végigmérte az arcom.
-Megváltoztál.-mondtuk kisértetiesen egyszerre.Ezen felnevettünk.
-Nagyon hiányoztál.-sírja el magát újra a lány.
-Te is nekem törpe.-húzom egy újabb ölelésbe.
-Harry beszámolt,hogy miket csináltál.-mondja mire az említett srácra néztem.
Kínosan elmosolyodott.
-Te komolyan voltál katona???-kérdezi Angel.
-Aha.1 évig.-mondom és az emlékek hatására elmosolyodok,de aztán eszembe jut az a hívás.Az a hívás amikor Emily közölte,hogy Nate meghalt.
-Mi a baj?-kérdezi Emily.
-Július 12.-mondom.Először értetlenül néz aztán felvilágosodik.
Szemeiben szomorúság csillan.
-Mi volt akkor?-kérdezi egyszerre Angel és Harry.Emily-re emeltem a tekintetem ő pedig bólintott.
-Akkor halt meg Nate.-mondom.
-Miben?-kérdezi Angel.
-Rák.-amint kimondtam eszembe jutott apa.
-Apa.-suttogom.Angel is erre gondolhatott ugyanis rám vezeti tekintetét.
-Nos...-töri meg a csendet Harry.
Felsóhajtok.
-Beszéljünk.-mondom mire mindenki óriási szemekkel néz rám.
-Oké,viszont Cristal is jön.-mondja mire arcomon egy fintor jelenik meg.
-Tőlem.-rántom meg a vállam.
-Akkor gyere.-húz arrébb engem és Cristalt Hazza.
Amikor már elég távol értünk megtorpant és megfordult.
A helyzet már magában kínos volt pedig még nem is kezdtük el.
-Én hibám az egész.-szólal meg Cristal.
-Ezt eddig is tudtam.-rántom meg a vállam mire Harry szúrósan néz rám.
-Jackson kért meg,hogy mondjam azt Harry-nek,hogy láttalak egy sráccal a parkban és,hogy megcsaltad.
Harry elhitte ezért átpártolt hozzánk és neki dolgozott.Közben én összejöttem vele és versenyekre jártunk.
Jackson meg akart öletni téged és azt akarta,hogy Harry örökre nála maradjon.
Én ezt meguntam ezért teljesen kiakadtam.Ezt Harry meghallotta és rájött az igazságra.
Jackson meg akart ölni,de Harry lelőtte így el tudtunk jönni.
Mi már mindent tisztáztunk ketten.-mondja Cristal.Én teljesen kiakadtam.
Ez a kis ribanc tehet mindenről.
Harry észlelhette,hogy ideges vagyok,de későn kapcsolt.
Az öklöm lendült és telibe találta Cristal pofikáját.A törékeny lány egyből a földre esett.Ekkor Emily és Sarah rohant ide.
-MI A FASZOMAT CSINÁLSZ?-ordítja Emily.Én csak megfordulok és elsétálok.
Kicsit sem zavar a sok tekintet ami rám szegeződik.Lazán besétálok az épületbe,azon belül pedig a termembe.
Pont csengetésre értem a padomhoz.
Mikor realizáltam,hogy matekom lesz a padra dőltem és felsóhajtottam.
Az ideges Mark rontott be.Őt követte Louis,Harry,Niall és Liam.
Tekintetük szikrázott ahogy végignéztek a termen.Az osztálytársaim ijedten kapkodták a fejüket,bár szerintem tudták,hogy engem keresenek.
Harry és Liam megindul felém.
Közvetlen megálltak a padom előtt és szó szerint felrángattak álló helyzetbe.
Persze bennem felment a pumpa.
Ők túlerőben voltak,így Harry a vállára kapott és kivitt.
A folyosón csak mi voltunk.Gyorsan előhúztam a zsebkésem.
Letettek a szekrényeknél és körém álltak.
A kijárat a bal oldalamon volt és mivel Niall volt a bal oldalamon így megkiséreltem a szökést.Másodpercek alatt kinyitottam a kést és szúrtam a srác vállába.Összegörnyedt én pedig kihasználtam a tehetetlenségét így ellöktem és futásnak eredtem.
-A kurva életbe!Már megint.-hallottam ahogy Niall szitkozódik.
Hallottam,hogy követnek.
Egy percre hátra néztem.
Kevin és Isaac Niallt fogta míg Louis,Liam és Harry elindult utánam.
Én max.tempóra kapcsoltam.
Az ajtó nagy erővel csapódott ki.
A többiek éppen Cristalt figyelték,de a csapódásra felfigyeltek.
Amint megpillantották,hogy kik elől futok felvilágosodtak.
Éppen szökésben vagyok.
-Niall megsebesült.-szól oda Liam majd újra rám koncentrál.
A motoromra nincs időm így sajnos a futást kellett választanom.
Harry elég közel ért hozzám így erőt vettem magamon és belehúztam.
A fene egye meg a hosszú lábait!
Átugrottam egy padot így kiértem az iskola területéről.A piros lámpán átrohantam.Majdnem elütöttek.
Azt hittem,hogy átértem az úttesten amikor nagy dudálásra lettem figyelmes.
Egy autó vészesen közeledett a jobb oldalam felől.

Megállni már nincs időm így a szerencsémben bízva futottam tovább.
Pont időben értem át így már sikeresen az út másik oldalán voltam.
Viszont a srácok még mindig elég közel voltak így tovább kellett mennem.
A park következett.
Könnyedén vettem az akadályokat.
Patka,virágágyás,pad,emberek,pad,virágágyás majd ismét patka.Már kint is voltam a parkból.Végre hasznát vettem a katonaságon tanult ugrásoknak.
Amint hátra pillantottam nem láttam sehol a három srácot.
Éppen lassítottam volna amikor megláttam Louis előttem.
Bal oldalról Harry,jobb oldalról Liam előről pedig Louis közelített.
Ismertem a környéket így magabiztosan indultam meg Lou felé.
Hirtelen irányt váltottam észak-keleti irányba és befutottam a panelek közé.
Azok a tipikus 2 emeletes bérházak között könnyebb volt elbújni.
Nem figyeltem,hogy merre megyek így sikeresen kifogtam egy zsákutcát.Kimenni nem tudtam mivel a srácok sorfalat álltak hárman.
-Mostmár nem menekülsz.-mondja Harry.
Kb.2 méterre lehetett.
Az egyik épület oldalán megpillantottam egy létrát amit tűz esetén használhatnak a lakók.
Most nem éppen tűz van,de vészhelyzet szóval használhatom.
Most vagy soha alapon elindultam a létra irányába.Egy kis bökkenő volt.
Lezárták.Egy fain kis lakattal le volt zárva.
A srácok viszont közeledtek és ismét döntenem kellett.Elkezdtem a külső részen mászni.
Nem valami bíztatóan nyikorogni és mozogni kezdett.
Ők már túl nehezek lennének egy kivételével.
Mivel Louis elég kicsi ezért utánam mászott.
Végre felértem a tetőre és nem sokkal később Louis követett.
Megálltam középen és a srácot kémleltem.Megindult felém mire elővettem a fegyverem.
Megdermedt.Nem jött tovább.
Csak szemeztünk.
Ekkor kicsapódott az ajtó.
Harry és Liam rontott ki rajta.
Persze,hogy fel lehet jönni onnan is...
Ők is elővették a fegyvereiket.
Innen már csak egy módon tudok megszökni.
A házak elég közel vannak egymáshoz ezért nekifutásból át tudok ugrani.
Ilyenkor hálát mondok a tornász mivoltomra mivel a koordinációm elég jó.
Kb. 1,5 méter lehet a távolság.
Összegyűjtöttem az összes megmaradt erőmet és futásnak eredtem.
A épület szélétől elrugaszkodtamés csukott szemmel vártam a érkezést....

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن