Multi:Ali(otele gelen adam)😍
Uyandım.Ve hemen duşa girdim. Hazıralndım ve işe doğru yol aldım. Icimde qarip bir hiss vardı. Orelin kapısına vardığımda magazinciler vardı .Otele gelen adam bayağ bir sinirliydi.Arabaya binfive ordan uzaklaşdı. Bende içeri girdim. herkes bana qarip bir şekilde bakıyorrdu.bendee bi qarip oldum.SUDE yanıma geldi.
"Hayel sen ne yarptın?"dediyinde daha da korktum.
"ne yapmışım?"
bana dik-dik bakmaya başladı.Bende
korkmaya devam ediyorum tabiki.Sonunda konuşmaya başladı."-Ne denek ne yapmışım yaa bilmiyormuş gibi yapma . Sen delimisin kızım sana maqazincileri çağırmanı kim dediki !!"
"-yahu been maqazinci falan çağırmadımki"
gözlerim artık dolmaya başlamışdı. Neden kötü şeyler hep beni bulur.?
"-Bak Sude benim bu işle hiç bir ilgim yok gerçekten!"
Sude gözlerini devirdi ve yanımdan ayrıldı.
DŬN GECEDEN.
Ali kızı istediyi gibi kullanıp sonrada uyumuşdu . YAREN hayeli burda görünce bayağ şaşırmışdı. Ona iyi bir ders verecekdi.
SAbah oldu. Maqazimciler kapıdaydı. Ali sinirden delirecekdi." BU şeye kim cesaret ede belirdiki? " Yaren ona doğru geldi. VE
"-Ben bunu kimim yaptığını biliyorum!"
"NEREDEN BILIYORSUN HAA CEKIL GIT BAŞIMDAN BEEE GEECE BITDI AMA HALA BURDASIN! " ali sinirden deliriyorddu ama yaren de durmicaktı.
"BEN gercekten biliyorum bu işi kimin yaptığını"Ali ona kısa bir bakış atdı ve "kimmiş?" diye sordu.
"-resepsiondakı kız yaptı onunla aram hiç iyi deyil hem been gece yanından kalkıp usulca gidicektim kapıdan cıkarken arkadaşına buranınn adresini veriyordu."-TAMAM ! Bunun hesbını verecek o kız şimdi sikkttir git şurrdan!
*
Müdür beni odasına çaırdı kesin beni işden atacakdı içeri girdim .
"- e e e efendim ben gercekten böyle bir şey yapmadım inanın ."-biliyorum hayel sen dün mesaiyide değildin eve gitimişddin ama ben oğlumun pek böyle düşündüğünü zann etmiyorum o yüzde iki gün sana izin veriyorum."
"- anlıyorum efendim çok teşekkür ederim "
"rica ederim kızım" odadan çıktım. çantamı alıb oteli terk etdim . yolda giderken bir araba önüme geçti. irkildim.
HAYDI BAKKALIM AŞK başlasın...😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADINIM
De Todoresepsionda calışan genç bir kız ve bu otele her gün kızlarla gelen qarip bir tip