Durup dururken patlayan düşünceler.
Yeni kitabı bu kadar erken yapacağımı düşünmemiştim. Büyük ihtimalle bu kitaba yeni bölümleri duygu patlaması yaşadıkça eklerim.
Kış geldi, okulların ilk ayı bitti. Çoğu insanın aksine ben hep kışı severim çünkü bişileri saklamak için uygun şartlar oluyor.
Kış insanları daha duygusal yaptığını sonuçta bu kış öyle değil mi?
Böyle araba da giderken insanları izliyorum, kimisi uykulu oluyor kimisi düşünceli kimisi de yorgun. İnsanların beni izlemesini sevmem ama insanları izleyip incelemeyi severim. Herkes birbirinden o kadar farklı ki ne kadar uzun bir yazı dahi yazsak bana göre yetersiz kalır. Ama ben çoğuna gıcık oluyorum, nedenini bilmiyorum ama kölemsi insanlara daima kızgın olmuşumdur çünkü insan özgür yaratılmış bir canlıdır. Hakkını aramayan insanlar, hakkını arayan insanları desteklemek yerine susan insanlar sizce de komik değil mi?
Tamam ülkece hak arama da problem yaşıyor olabiliriz ama sonuçta bi şekilde bi yere geleceğiz. Kimse hakkını aramayı bilmeyip susarsa tabii ki kıtalar arası köprü ülkesini susturmak kolay olur.
Çoğu insan başkalarının yönlendirmesine uyup kendi tarihini desteklemeyip " olacak iş değil yahu ne edepsiz bir geçmiş yaşasın cart curt " diyiveriyor . Bir şey hakkında bilgi sahibi olmadan destekleyip desteklemediğini nereden anlayacaksın ki? Araştırma yapmadan çoğu insan sevmiyor diye kalabalığa ayak uydurma zorunda değil kimse. Bunun farkında olmak büyük bir bilinç ister.
** Yazarken konudan konuya atlıyor gibi oluyorum ama öyle yazmadan da doğru sonuca varamıyorum.**