Cap XII- Tradari

445 16 2
                                    

Buna tuturor! A venit toamna, a trecut vacanta, am inceput scoala! Iar eu am decis sa nu abandonez povestea. Ba mai mult, va anunt ca urmatorul capitol este deja pe jumatate scris. Acum bucurati-va de ce va dau aici si daca aveti idei/pareri/sugestii, sunt numai ochi!

Ma sculasem a doua zi in jurul orei pranzului, cu o greata fantastica. Prea multe lucruri se intamplau in jurul meu, prea multa schimbari intr-un timp mult prea scurt. Parca totul mergea la foc automat. Balul trecuse la scoala, ne adanceam din ce in ce mai mult in toamna si apoi venea iarna. Toaleta fetelor era inundata si probabil deja mucegaita, eu eram oarecum indragostita de profesorul meu de matematica iar pe fir aparuse si o noua profesoara de arte plastice care mi se parea suspecta. Aveam probleme la matematica, cel mai bun prieten era indragostit de mine iar fostul doar ce se cuplase cu fosta cea mai buna prietena a mea ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Iar pe deasupra mai si fugisem ca o salbatica de la scoala ca sa ajung cat mai rapid in San Fran si sa respir.

Ma uitam in jurul meu, tata pastrase totul intact in casa. Desi cu siguranta avea o noua iubita, nimic nu se schimbase in camera mea, nici in bucatarie, nici in baie si cu atat mai putin in dormitorul pe care-l impartise cu mama cu multi ani in urma. Deodata ma trezisem la viata… eram la tata. Intr-o vacanta improvizata… ceea ce insemna ca… imi permiteam orice!

Vesela tzasnisem din pat si ma aruncasem asupra gentii mele de voiaj. Imi cautasem rapid o pereche de chiloti, una de blugi si o bluza decenta inainte sa ma impiedic pe scari in drumul meu catre dus. Vajaind in sus si in jos, avusesem timp sa il sarut pe obraz pe tata, cufundat intr-o teorema absolut esentiala. Stiam ca tata ma iubea si ca cel mai bun mod prin care putea sa mi-o arate la varsta asta era sa nu ma innebuneasca cu prezenta lui sufocanta, spre deosebire de maica-mea care ma termina.  Ajunsa in baie ma lovisem de… o multime de cosmetice feminine. Sapunuri intime, geluri de dus, mai multe sticlute de parfum Gucci, creme de fata si de corp si o trusa de manichiura tronau intr-un cos pe marginea cazii. Instantaneu imi venise sa vomit.  Daca tata chiar era cu cineva oficial, atunci de ce nu-mi spusese nimic? De ce n-o informase macar pe mama intainte, sa ma previna? Ma simteam oficial ca o intrusa intr-o casa care fusese dintotdeauna a mea. Scarbita, incepusem sa ma spal cu un sapun ordinar, incercand sa evit pe cat posibil cosuletul de cosmetice care nu-mi apartinea, desi tentatia era mare. Ma stresesem in graba, imi trasesem blugii si o bluza galbena si din nou cam lalaie si imi prinsesem parul intr-o coada de cal, si coborasem cu inima cat un purice la masa unde tata invartea un pui la cuptor cu fasole verde.

-          Am vazut ca nu mai sunt sigura fata din casa acum, spusesem pe un ton suparat in timp ce imi trageam scaunul si ma asezam la masa.

Din spatele cuptorului se intorsese tata. Arata mai tanar si mai energic ca niciodata la cei patruzeci si cativa ani in plus.

-          Lali, am uitat sa te informez ca…

-          Si pe mama ai uitat s-o informezi ieri cand doar ai vorbit cu ea despre venirea mea? Mi-ar fi placut sa-mi fi spus din timp… macar sa stiu la ce sa ma astept cand ma bag dimineata in dus.

-          Hei, nu ti se pare ca sari calul? imi raspunse putin nervos, asezand un copan in farfurie. Eu si Sylvia suntem totusi impreuna de ceva timp.

Deja pierdusem sirul studentelor cu care obisnuia sa iasa tata. Sylvia, Meredith, Alicia, ce mai conta cum o chema pe actuala… ma ingrijora numai gandul ca acum locuia cu tata, desi n-o vazusem deloc in casa.

Domnului profesor, cu foarte multa dragoste.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum