Numele meu e Lindsey. Desi nu am multi prieteni sunt o tipa destul de prietenoasa. Eu stau in Londra, am 19 ani, sunt orfana, parintii mei au murit intr-un accident de masina acum 3 ani. Dar, am un frate cu 2 ani mai mare care sa aiba grija de mine. Prietena mea cea mai buna e Sally, iar trupa ei preferata e Bring Me The Horizon. Nu am mai auzit de ei.(Am uitat sa specific, parintii lui Sally ne-au adoptat pe mine si pe fratele meu, ceva mai frumos de atat nu se putea intampla in viata mea!). Sa continuam. Am cumparat biletele, si acum Sally numai despre asta vorbeste. Concertul e peste doua zile si noi nu stim inca cu ce sa ne imbracam.
-Cum sunt? E ok cum m-am imbracat? intreba Sally.
-De ce nu? Medalion cu pentagrama, tenesi negrii si tricou cu craniu. Esti ok. Doar mergem la concertul celor de la Bring Me The Horizon.
-Deap. Ai dreptate.
*Peste doua zile*
-SAAAAAAAALLYYYYYY! Esti gata?
-Da! Hai sa plecam la concert ca intarziem.
Dupa 20 de minute de mers pe jos am ajuns in locul unde se tinea concertul. Era deja foarte multa lume, era clar ca nu mai putem sta langa scena. Sally deja plecase de langa mine in speranta ca mai gaseste locuri bune, iar in felul asta chiar nu o mai vedeam. Am ramas singura.
-Hmmm . Mai bine merg la un stand, sa nu par pierduta de-a binelea.
Cand am ajuns la standul cu postere cu trupa aceea cam necunoscuta pentru mine, am dat de cineva care mi se parea chiar cunoscut.
-Buna! Nu esti cumva solistul din acea trupa.. Umm .. BMTH?
-Ma tem ca eu sunt. Chiar ma mir ca nu esti genul care sare sa imi rupa hainele, zise Oli.
-Anyway, eu sunt Lindsey.
-Oli, zise el, facand o mutra de catelus.
CITEȘTI
De ce eu?
FanfictionPovestea asta este despre o fata care merge la un concert doar de dragul celei mai bune prietene, fara sa stie ce aventuri o sa o astepte mai tarziu. Sper sa va placa ^_^