Noční pomsta

5 1 1
                                    

Tri sestry.. Daisy, Dien a Deina byly sikanovány jedním klukem ze trídy. Byly v druháku na gymplu a nikdy nemohli pochopit jak se tam clovek jako Jakob mohl dostat.. ovsem byl tam a tak musely snáset jeho prítomnost, posmechy a i sikanování.. Groolin.. mesto kde se to stalo.. 1907.. kdy Jakobova sikana u presahovala vsechny meze..

Psal se rok 1907.. Daisy, Dien a Deina nastoupili do prváku a spolu s nimi bohuzel i Jakob.. po celý rok se k nim choval hnusne.. posmechy.. urázky.. ovsem dalsí rok se to o dost zhorsilo.. zacal je mlátit.. kazdý den po kole se domu (kde zily bez rodicù) s krví u nosu a na kolenou.. teda skoro.. existovala a snad jeste existuje zkratka okolo potoka, kde se vzdycky omyly, aby nikdo nevidel co se jim stalo.. proto jim nikdo nepomohl.. ani nemohl.. nikdo o tom nevedel.. a na Jakoba a jeho partu.. Deina.. nejmladsí z nich.. vzdycky to odnesla nejhur.. ikdyz mela nejvetsí kuráz moc dobre vedela, ze na nej a jeho particku povedených kamarádu nestací.. stací jak vypadá ted.. tahle by to bylo jeste horsí.. Deina na to byla psychicky spatne.. její psychický stav postoupil az moc daleko.. jednou kdy se vrátili domù kadá la dìlat svoje povinnosti.. Deina mýt okno.. kdy tak myla okno.. zacala premýslet o sebevrazde.. Daisy a Dien uslysely ránu.. sli se podívat k oknu odkud mohl zvuk vychazet.. a tam.. pod oknem.. lezela Deina hlavou dolu.. obe se hned rozbreceli.. dalsi den uz to o Deine vedel kazdý v Groolinu.. za dva dny se konal pohreb.. den.. vlastne noc pred pohrbem se Deina zjevila Daisy ve snu.. prosila ji at ji nenechává samotnou ve svete duchu.. dál ji presvedcovala at sebe a Dien zabije.. Daisy protestovala a tak ji Deina nechala spát a at si to nechá projít hlavou.. kdyz se s Dien vracela z pohrbu, premýlela o tom co ríkala Deina.. popadla Dien za ruku a trhla s ní pod auto.. auto nejdrív odmrstilo Dien.. v tu chvíli si Daisy uvedomila co udelala.. ale nez stihla utéct auto ji odhodilo taky.. jakmile je Deina uvidela rozletela se k nim.. byla stastná, ze je s nimi.. i Daisy a Dien byly svým zpusobem rády.. 1909.. rok po jejich smrti.. a z dríve milých a neznámých sester se stalo.. Trio smrti.. Smrt trí.. nebo jednodue a proseì.. Tri sestry.. zacli vrazdit.. a zacli s Jakobem.. pak jeho parta.. a dál lidi co sikanovali.. zprávy v Groolinu toho byly plné a nikdo nevedel co se deje.. Daisy.. chybel jí nos.. taky obocí.. Dien.. odpadávala ji ruka s nehty, kterými lechtala do krve.. Deina.. dokázala splynout se svým okolím a nosila zlatý náramek se srdcem.. milé a hodné dívky jsou tri monstra.. jednou namalovali svuj portrét nad obeti.. jejich obet mela také svuj specifický vzhled.. bez nosu a obocí.. jako Daisy.. s krvavým brichem.. od Dien.. ruce prekrízené na prsou a v nich zabodnutý nuz.. ani policie si s tím nevedela rady.. vrazdy po nejaké dobe ustali.. stále se spousta obcanù bálo, ze az se do Groolinu vrátí nekdo kdo zacne se sikanou.. vrazdy zacnou znovu.. po letech se z toho stala spíse halloweenská povídka, ale kdo ví.. neodpoví..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Noční pomstaWhere stories live. Discover now