@bilinmeyenbilinen hayat güzelse sebebi sensin.
@ekinsrrç: ama güzel değil işte
@bilinmeyenbilinen: onu ben diyicektim
- görüldü -
Yanımdaki eylüle baktım acaba yazmasamıydım diye mırıldandım bana iç çekerek baktı ve "Ayy şişirdin beni sabahtan beri" haklıydı ama napayım ya.
Zil çalınca kafamı sıraya gömdüm ders fizikti ne günah işledim ben, kim katlanacak bu çatlak karıya?
Elimi yüzüme dayayıp dersi dinlemeye daha doğrusu dinliyormuş gibi yapmaya devam ettim en sonunda çatlak karı ismimle bana seslenince korkuyla yerimden sarsıldım, mayışmışım yine. Gözlerimi kırpıştırınca sınıfta ekini gördüm ne işi vardı burda? Ardından hocaya döndüm."Efendim hocam?"
"Sabahtan beri uyuyorsun, kendine gel biraz. Begüm hocan seni aşağıya çağıryor"
Şimdi anlamıştım ekinlerin dersi müzikti sınıfa beni çağırmaya gelmiş ve ben uyuyordum hadi bakalım rezil olmaya devam.
Kapıdan çıktık ve "sıbıhtın biri uyuyorsun, kindini gil biraz. Begüm hicin sini isigiyi cigiriyir" diye taklitini sessizce mırıldandım, Ekin duymuş olsa gerek kıkırdıyordu yüzüne bakınca hoşuna gitmiş gibi bakıyordu hemen sert ifademi takınarak yüzüne baktım."Tamam tamam sustum." Eliyle ağzına fermuar çekmiş gibi yaptı
Aşağıdaki müzik sınıfına inince hoca bana bakarak"Gel canım benim" dedi hayırdır yine ne işleri düştü acaba ? Ama Begüm hocayı seviyordum halay çek dese çekerim kaç kere beni beladan kurtardı aman oralara hiç girmeyelim.
"Biliyorsun ki bahar festivali var ve senin şarkı söylemeni istiyorum okuldan sonra yanıma uğra " dedi gülümseyerek.
İyi dersler diyip sınıftan çıktım. Ay inanmıyorum ekin de orada olucak o zamana kadar ölmezsem müthiş olur.
Okulda yakın olduğum birkaç kişi hariç kimseyle muhattap olmazdım onların tabiriyle "soğuk" olan bendim ama yanlış düşünüyorlar ben gereksiz samimiyeti sevmiyorum, iki gün sonra arkasından konuşacağım kişiyle muhattap olmaya gerek yok.
Sınıfa ilerlerken zil çalmıştı. Eylül koşarak yanıma geldi "hoca ne dedi ?" Diye merakla sordu ona bahar festivali olduğunu şarkı söyleyeceğimi söyledim kafasını onaylar şekilde salladı. Öğlen arasına girmiştik kentine indiğimizde ben su almıştım yiyicek hevesim yoktu çünkü diğer insanlardan daha uzundum ve şişkoydum bunu ne zaman eylüle söylesem hayır normalsin lütfen kendine böyle yapma orta kilodaydım oda boyum uzun olduğu için okul değiştirdikten sonra yemeği daha az yiyordum yavaşça bahçeye çıktık.
Ekini gördüm çınarın sırtına tekme atmıştı sessizce güldüm onların bu hali çok komikti sürekli çınar onu sinir eder dayak yerdi. Ağaçların altında olan bir banka geçtik telefonumu çıkarıp ekinle olan sohbete girdim ve yazmaya başladım.@bilinmeyenbilinen: Bir kere de şu çınara vurma çocuk sakat kalacak.
@ekinsrrç: Ee ne güzel dünya bir yavşaktan kurtulur.
@bilinmeyenbilinen: Dünyanın bir yavşaktan kurtulması için senin de gitmen lazım.
- görüldü -
Ben niye buna laf soktum şimdi öşkfmciwnscuwodndhwis
Eylül konuşmayı gördü "sen bu çocukla sevgili mi olucaksın yoksa kanka mı? Davar¡ " dedi.
" Sanane Eylül sanane ayrıca davar sensin salak " diye şakalaştık bir an gülüşü durdu kesin bir plan düşünüyordu onu çok iyi tanıyorum.
Masadaki ağzı açık olan suyu aldı ve suratıma püskürttü !
Bahçede olanlar bize bakıyordu ekin de daha aha bir kez daha rezil olduk sinirle suyun devamını ona fırlatıp bahçede koşmaya başladım.
Eheheheheheheheh yaşasın şerefsizlik.
Arkama bakmadan koşmaya devam ediyordum o sırada birine çarptım ve yere düştüm. Daha doğrusu birinin üzerine EKİN!
Bugün daha ne kadar rezil olabilirim diye düşünüyordum artık.
Yavaşça gözlerine baktım, kumral olan saçlarına bir kez olsun dokunmak istemiştim. Kendimi toparlayıp üzerinden kalktım. Üzerimdeki tozu temizleyip
"Önüne baksana!" Diye homurdandım
"Burada önüne bakması gereken sensin" dedi bak biri bana laf çevirince harbi sinir olurum şimdi bitti sinirle yanına doğru yürüdüm ve işaret parmağımı tehdit eder şekilde sallarım " Bana bak nasıl yürüyüceğime sadece ben karar veririm. Sende önüme çıkmasaydın koskoca okul ayrıca bugün iki oluyor canımı fazla sıkıyorsun, olacaklardan sorumlu değilim! " dedim. Yüzüme daha da yaklaşarak soluklandı "Olucaklar olsun da o zaman muhattap oluruz " yüzümüz çok yakındı nefesini hissediyordum bir an utançla kendimi geri çektim, sırıttı. Sinirle okula doğru yürüdüm Eylül koluma girdi " Ahu biraz akışına mı bıraksan sinirlenme hemen " dedi haklıydı ama kendime hakim olamıyordum bir anda sinirleniyorum kim olursa olsun kalbini kırıyorum. " haklısın " dedim.