~BILETUL CÂŞTIGĂTOR..~

628 19 4
                                    

DESCRIERE
~Dya e o fată de 14 ani care locuieşte cu mama ei în România,mai precis,în Bucureşti.Nu se pot da multe detalii despre ea,fiecare se poate imagina ca pe el însuşi,doar că ea era o fată cu înălțimea de 1.51m,era o persoană oarecum tupeistă dar şi foarte timidă.Devenise mult mai violentă şi mai răutăcioasă,după prima ei relație,cu un băiat care nu o respecta,nu o iubea şi o jignea constant.
~Dya mai are o soră,Bya,doar că acestea au fost despărțite la naştere.Eu(Dya) stau cu mama,iar Bya cu tata.Nu ştiu foarte multe despre trecutul meu,deoarece mama mereu evită acest subiect şi consideră că e mai bine să nu ştiu nimic despre asta.Tot ce ştiu e că tata se află în Coreea de Sud,cu sora mea Bya.Ştiu foarte puțină coreeană,câtă am prins de la tata până să plece.Mama este româncă,iar tata coreean.
*24 februarie*
•Era ora 09:00.Îmi aud telefonul cu vibrează şi începe o piesă d-aia de cimitir cu sunet de greieri sau ceva.Deschid un ochi,ca după beție şi dau cu degetul în telefon până tace naibii din gură.
Eu-Aaaa...De ce e zi??? Nuuu!!! Ahhhh!!! *mă plâng eu,apoi închid ochii*
•Mama intră în cameră.
M-Dya! Haide mai repede! E 12:10! O să întârzii!!!
•Eu deschid ochii instant şi mă uit la ceas.
Eu-Ce nai..Abia am clipit!!!!
•Mama iese țipând din cameră ca sunt o leneşă şi probabil înjurându-mă.
•Eu sar din pat dar plapumă nu ăprea că ține cu mine.Eram prinsă de picior aşa că am căzut în nas.
Eu-Auuuuuuu!!!!! *trag eu un țipăt*
•Eu mă reped ca Sonic la baie,mă spăl pe dinți mai puțin de 14 secunde,îmi dau nişte apă pe față şi realizez că aveam rimel la ochi de aseară.
Eu-Ce naibaaaaaa!!!!??? *țip eu*
•Eu mă şterg cu un şervețel demachiant şi intru în duş.
•Pornesc apa şi o aud pe mama că strigă.
M-Nu e apă caldă!!!
Eu-Ce????
•Apa rece ca gheața începe să îmi învăluie corpul fierbinte şi în 0.2 secunde ajung un cub de gheață.
Eu-Băgami-aş cârnații-n fund!!!! *țip eu*
M-Vorbeşte frumos!
Eu-Introduceami-aş cârnații-n partea dorsală!!!!
•Eu opresc apa,ies din duş tremurând că o băbuță de Înviere şi îmi scot două lucruri din dulap,apoi le arunc pe mine.Realizez că îmi pusesem pantalonii pe cap şi bluza pe picioare.
Eu-Ce naiba se întâmplă azi..? *spun eu aruncându-mi pantalonii din cap pe jos*
•Eu stăteam foarte aproape de şcoală,aşa că fix în acel moment,aud clopoțelul.Se suna de intrare.
Eu-Să-mi mâncați ficații..*spun eu şi mă îmbrac într-un final aşa :*

•Mă parfumez într-o fugă fără să realizez că acela era parfumul tatălui meu pe care mama mi-l dăduse deoarece era singurul lucru de la el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

•Mă parfumez într-o fugă fără să realizez că acela era parfumul tatălui meu pe care mama mi-l dăduse deoarece era singurul lucru de la el.
•Eu fug înspre şcoală şi îi văd pe toți care intrau într-o fugă de parcă se dădea grătar la etaj.
•Eu dau să intru cu ceilalți dar gardianul mă opreşte pe mine şi alți 2 băieți.
G-Alo! Unde vă credeți aici?
Eu-Ăă..La şcoală! Dăăă!
●Eu nu aveam niciun pic de respect pentru profesori sau orice specimen misterios care îmi umple creierul cu căcauturi de care numai Băsescu şi Vlad Țepeş au auzit.Mă jur! Când intră profu' de istorie,mă simt ca Coşbuc după luptă.Apoi aflu că de fapt ăla e scriitor iar eu la teză am scris că Mihai Viteazul e cel mai mare poet.Adică pe bune,cred că e destul de viteaz încât să aleagă să stea nopți întreci la lumina chibritului şi să îşi scrie sentimentele în loc să caute citate pe Facebook.Să nu mai zic că atunci când intră aia de română,dacă zice unu' "Urmează-ți calea",începe să ne facă morală despre cât de supersițioşi suntem şi să nu mai credem în tot ce zicea Nea Nucă de la colț.Cu aia de tehnologie e altă poveste.Pe lângă faptul câ ne învață cum se fabrică pateul chiar dacă nu cred că sunt eu aşa mare fan Bucegi sau Ardealu.Ne ține morală juma de oră când cere unu' la baie spunându-ne mereu despre depresia ei în viață.Cum că dacă schimbi un bec şi ție îți vine să te pişi,nu îi opreşti pe toți ca să te duci tu să te pişi.Păi în pana mea,de ce am nevoie de 5000 de persoane ca să învârt un cerc pe tavan până se aprinde.WTF!
El-Unde vă e uniforma?
●Aa da,altă chestie de kkt în scoala asta.Alții au insigne cu numele lor,alții brățări.Ee,noi avem haine! Şi nu orice haine.Până şi o lavetă ar fi mai bună ca tricourile lor din bumbac falimentat.Să nu mai zic câ sunt cele mai infecte culori.Albastru şi roşu.Bă da la fete e un roşu dăla de preferi să vii în sac de cartofi decât cu uniforma vieții.Şi nu de alta,dar după o spălare,trebuie să te transformi într-un mic chinezoi şi să te laşi de shaorma dacă vrei să mai o porți şi ziua următoare.Şi nu doar atât.Zilnic se găseşte vreun ciumpalău dăstea care "îşi uită uniforma acasă",chiar dacă o lasă intenționat pe pat şi se preface că o chiorât pe moment şi vine la cerşit de uniforme "doar pentru o oră",dar după realizezi că ți-o furat şi virginitatea din hanoracul ăla şi că s-o transferat şi în cealaltă parte a continentului.Aa da,şi scuza aia cu "E la spălat".Bă să mori tu că e la spălat de acum 2 ani? Ce mă? O speli cu DERO EXCLUSIVE? Şi maşina de spălat are spasme?
•Eu îmi dau ochii peste cap.
G-Haideți! Afară!
X-Suntem în curtea şcolii.Suntem deja afară.*spune unul dintre băieți râzând*
G-Ai cam mult tupeu baiete.
Y-Hai domnu' la o țigăruşă că vă văd cam încordat.*spune el bătând palma cu cel din dreapta lui*
G-Plecați acum sau îl chem pe director.
•Băieți o iau la sănătoasa.
G-Hai! Şi tu!
Eu-Haideți domnu'..Am oră cu scorpia şi..
G-Ce?
Eu-Stimabila doamnă de matematică!
G-Mhm.
Eu-Vă rog lăsați-mă să intru.*mă plâng eu*
●Nu că n-aş avea eu altceva de făcut şi că aş fi mare fană a închisorilor dar mie că papucul lu' mana ajunge după ceafa mea..Şi nu mă risc!
G-Mie ce-mi iese?
●Am uitat să vă spun că gardinaul nostru e un drogat şi un pedofil dar toată lumea îl ascunde pentru că face chetă cu unii elevi.
•Eu îi strecor un pliculeț în buzunar şi mă asigur că nu mă vede nimeni.
G-Mhm..Bine.Hai.Du-te.
•Eu îmi dau ochii peste cap şi mă târăsc până sus la etajul doi.
•Văd că uşa era închisă.
Eu-Phai nu..O intrat balena..Mai bine o tăiam cu paraziții ăia..*îmi spun eu încet*
•Eu trag aer în piept şi bat la uşă.
Ea-INTRĂ! *spune ea dur*
•Eu îmi înghit sufletul când îi aud vocea şi rămân aşa câteva secunde până când colegul meu,Marian,deschide ochii şi îmi f*te una peste nas de mi-sealbeşte.
Eu-Auuuu! Bă rasist alb!!! Ai probleme???
•Doamne vine pe hol şi mă trage de păr până în clasă.
●Aa da,doamna noastră de mate este o scorpie renumită.Încă cred că extratereştii au piardut un exemplar aici sau că gardurile de la Zoo nu mai sunt ce erau pe vremuri.E genul de profă sictirită care îşi varsă nervii pe noi,pentru că n-a câştigat ea la LOTO.E genul ăla de babă cu curu' mai mare ca catedra şi cu țâțe căzute ca din pod în canal care vorbeşte toată ora şi scrie 4 table,ne pune să ne lăsăm telefoanele pe catedre şi ne pune 3 dacă nu ne-am făcut tema.Ne dă test la fiecare oră pentru că scoate un căcăcios din spatele un cuvânt şi se băşesc trei.Să nu zic şi că ne dă test din ce cred că am învățat la geografie.Pe scurt,cifra 2,pe pagina 6 a catalogului,la numele "Dong".
[NUMELE DYEI ESTE-DONG DYA]
•Toată lumea începe să urle ca la piață "un leu leuşteanu'" doar pentru că mă luase aia de păr.
Ea-Aşa! Dong Dya! Ce ai avut de învățat pentru azi?
Eu-Tu sigur nu ai învățat ce e ăla săpun.*spun eu încet dar era liniste,toți aud şi râd*
Ea-Ce-ai zis?
Eu-Ce-am auzit.
Ea-Neobrăzat-o!
Eu-Obraji văd că am.
●Am uitat să vă spun despre marea mea plăcere de a mă lua în gură cu oricine,de când cu relația cu primul meu iubit cum v-am spus mai devreme.
Ea-Mhm! *spune ea nervoasă* La loc!
•Eu mă aşez sinctirită la locul meu,lângă Miru.
Eu-Bă.Am avut temă? *îi zic eu încet*
•Ea nu răspunde.
Eu-Bă! *zic eu mai tare*
•Ea tot nu răspunde.
•Eu o zgudui.
•Ea îşi scoate căştile din urechi pe care le avea pe sub tricou şi telefonul în bancă.
Eu-Wooo..Ne-am dat drecu'.Cum de ai telefonul? Toate sunt pe catedră.
M-Mi-am pus doar husa.
Eu-Lux ce să zic.*spun eu sictirită lasându-mă pe spate*
•Profa se întoarce şi mă vede.
Ea-Dong!
Eu-Mdeah? *îi răspund eu uitându-mă la coşul de gunoi*
Ea-Dong Dya! Sunt aici! Nu la gunoi!
Eu-Hai lăsați că şi dumneavoastră mai confundați lucruri indentice.
•Toți râd.
Ea-Mhm!!! Stai frumos în bancă!
Eu-Nu ştiu cum să vă spun..Dar eu stau pe scaun.Şi nu cred că dumneavoastră ați încăpea în banca asta.Doar dacă vrem s-o dezasamblăm.
•Toți colegii râd.
Ea-Mhm!!! *spune ea nervoasă şi se intoarce la exercițiul ei*
Eu-Meh...Şi ce-asculți?
M-BTS.E super.
•Eu îi fac semn să îmi dea şi mie să ascult cum e.
•Ea îmi dă o cască şi eu mi-o bag în ureche.Eu îi aud pe ăia zicând litere random ca mine când mă pune aia de română să zic oral la tablă ce-o făcut Dăncilă.
Eu-Aoleu..Ce-i asta maică? *zic eu încet*
M-Nu îți place?
Eu-Simt cum urechile mele vor naşte nişte căcăței şi vor cânta la fel ca ăştia.
M-Ohh..Nu înțeleg cum poți fi aşa.Cântă în coreeană.Şi tu ştii puțină coreeană.
Eu-Da..Cât să mă prezint unui pelican.
M-Ohh..*oftează ea*
Eu-Ce-ai mă? Eşti îndrăgostită?
•Ea dă afirmativ din cap.
Eu-Nu-mi zică că de vreun orezar dăsta..
M-E foarte frumos!
•Profa ne aude vorbind şi aruncă cu creta în noi.
Ea-Ce e frumos Miruna!? Doi în catalog?
M-Nu doamna..Un bă..
Eu-Exercițiul! Şi mai făceți-l o dată că nu am fost atentă dar oricum nu voi fi nici de data asta.
•Deodată se sună.
•Toată lumea strigă:
-ÎN SFÂRŞIT!!!!
•Şi ies din clasă iar profa pleacă şi ea.
Eu-Vorbim mai multe la cafenea după ore,ok?
M-Bine.
Eu-Auzi..Ce zi e azi?
M-Mhm..23 Februarie.De ce?
Eu-Mhm..Simt că uit ceva important..
•Deodată,un băiat înalt,blond,cu ochii verzi şi bine facut,intră în clasă.Era iubitul meu.
El-Iubito!
•Eu mă întorc şi îl văd.
Eu-Alex! *spun eu zâmbind*
A-Ce mai faci? Cum a fost ora?
Eu-Am avut oră cu scorpia.Dacă nu pleca mai repede îmi e că îi faceam cunostiință cu guma de pe talpa mea.
•El zâmbeşte mândru.
A-Aşa te vreau! Aa.Apropo.Vii mâine la ziua mea,da? Mergem în club!
●Aşa e.Asta era.Era ziua lui.Uitasem complet..Nu i-am luat nici cadou şi în plus..la cum face maică-mea,nu mă va lăsa să merg în club.
Eu-Aa..Da..Ce tare!
A-Miru.Vrei să vii?
M-Sigur!
•Miru avea 15 ani şi Alex 16.Eu eram cea mai mică,având 14 ani.
A-Vei venii,da baby?
Eu-Nu ştiu..Vorbim! Bine?
A-Bine.Eu chiulesc acum! Tu ce oră ai?
Eu-Engleză.
A-Meh..Chiuleşti?
Eu-Nu că după nu mai intru.
A-Iar n-ai uniforma?
Eu-Da' unde-s aici? La puşcărie?
•Miru şi Alex tac.
Eu-Retrag ce-am zis.
•Toți râdem,Alex mă sărută pe obraz şi pleacă.
M-Doamne Dya! Alex se comportă aşa frumos cu tine!!!
Eu-Serios? Meh.
M-Vreau şi eu un iubit aşa!!!
Eu-Ce ziceai de astronautu' ăla orezar? Parcă îl plăceai sau ceva.
M-Da..*spune ea abătută*
Eu-Atunci..Fi cu el! Ce e mare kkt?
M-Dya..Ei nu sunt doar nişte simpli oameni..
Eu-Da' ce sunt mă? Extratereştrii?
M-Off..Jiminie..
•Eu observasem că Miru chiar e tristă din cauza tipului asta dubios.
Eu-Hei! Nu fi tristă! Ce zici să mergem la cafenea cu Bubu,Ana şi Rebe şi să uităm de toate? Apoi..Dacă vrei..Poți să dormi la mine!
M-Nu..Mama nu cred că m-ar lăsa..Dar poți tu să dormi la mine!
Eu-Mhm..Bine!
*după ore,18:30*
•Eu şi Miru vorbisem cu Bubu,Ana şi Rebe care ne sunt prietene din clasa 1 să ne vedem la cafenea la 19:00.Ele erau cu un am mai mare şi erau in calsa cu Alex,iubitul meu.
•Eu şi Miru ajungem la cafenea si în scurt timp apar şi Bubu,Ana şi Rebe cu 3 cărți în mână.
•Noi ne îmbrățişăm şi ne aşezăm.
M-Nu cred! Vi le-ați luat???
B-Da! Mi-am dat toata alocația..şi bursa de studiu..dar a meritat!
•Eu le văd cum se holbau la cărțile alea şi le desfăceau cu foarfeca în cel mai lent mod posibil.
•Eu le iau cartea.
Eu-Ce vă tot chinuiți atât? Puteti face asta cu dinții! *spun eu şi dau să.o rup cu gura dar Rebe mi-o ia*
R-Dya!!! Să nu mai faci niciodată asta!
Eu-Um..ok..scuze..? *spune eu nedumerită* Ce e cu cărțile astea de aveți asa mare grijă de ele?
A-Sunt albume BTS!
Eu-Aa...Wow..Pe bune..? Ce-i aia?
M-Dya.Băiatul ăla de care îți ziceam eu..
Eu-Jasmin?
M-Jimin!
Eu-Aha.
M-Face parte din BTS.
Eu-Nu mai spune? Vai ce vedetă e.Şi ăştia îşi vând transpirația ca Justin Bieber?
B-Nu Dya.Ei împart iubire şi sustinere! Suport şi curaj!
•Ele îşi arată una alteia :

Ei împart iubire şi sustinere! Suport şi curaj!•Ele îşi arată una alteia :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu-Acum vorbiți prin gesturi? Ăia sunt cumva surdo-muți?
A-Ohh Dya..Nu ai înteleg niciodată..
Eu-Meh.Aşa e.
•Eu mă uit plictisită pe pereții cafenelei şi zăresc un afiş pe care scria mare "BTS"
•Era vorba despre un bilet de avion spre Coreea de Sud în perioadă în care ei ar avea un concert.
Eu-Hei..De unde ziceați că sunt orezarii ăia?
R-Ămm..Coreea de Sud..
Eu-Aham.Atunci uitați-vă acolo.*spun eu și le arăt spre afișul de pe perete*
•Ele fug până la acel afiş şi țipă fericite.
M-Oh doamne!!! Trebuie să câştig!!!
B-Doamne!!! Trebuie neapărat să câştigăm!
Eu-Noi? *spun eu venind spre ele curioasă*
R-Da! Uite! Sunt 5 bilete! Doamne! Trebuie să luăm biletele şi să plecăm!
•Eu nu mai apuc să spun nimic că ele se duc şi cumpără fiecare câte un bilet.
•Noi ne aşezăm la masă şi fetele erau foarte emoționate sperând ca măcar un bilet să fie câştigător.
A-Ok! Phu..*spune ea şi trage aer în piept* La 3! 1! 2! 3!

•Ele desfac biletele fericite dar le piere toată fericirea când văd că pe ele era un mare "X"

B-Off..
R-Era singura mea şansă să îl văd pe Taehyungie..
M-Jiminie..

●Nu îmi place să le văd aşa.Triste şi demoralizate..Ele chiar țin la focile alea fardate..Trebuie să fac ceva!

•Eu ma ridic de pe scaun,atrăgând privirile fetelor.Cumpăr un bilet şi ma întorc.
M-Doamne! E ultima noastră şansă!
A-Dă doamne să fie cu noroc!
Eu-Ho mă că nu nasc.Mai uşor!

•Eu deschid biletul şi pe el era un bifat în semn că am câştigat cele 5 bilete înspre Coreea de sud.

Eu-Îmi pare rău fetelor..*spun eu dezamagită*
B-Oh..Kookie..
R-De ce TaeTae nu vine şi în România..? Eu nu pot veni după el..
Eu-Îmi pare rău dar...trebuie să vă faceți bagajele! Plecați în Coreea de Sud! *spun eu şi pun biletul pe masă*
•Ele sar în picioare fericite.
M-Oh doamne!!! Nu cred!!!
R-Doamna Dya!!! Mulțumesc!!!
B-Nu pot să cred! Abia aştept să ajungem!!!
Eu-Mă bucur pentru voi! *spun eu zâmbind*
A-Dya..
Eu-Mm? *spun eu uitându-mă la ea inocent*
A-Chiar nu vrei să vii cu noi..?
Eu-Nu.Sunt bine.
A-Dar..Nu vrei să îți..cunoşti..tatăl şi..sora..?
Eu-Să îmi..cunosc..tatăl..şi..sora..? *spun eu căzând pe gânduri*

•Peste câteva secunde,eu mă ridic şi plec încet din cafenea repetând tot drumul "Să îmi..cunosc..tatăl..şi..sora..?"

B-Off..Săraca Dya..
M-Îmi pare atât de rău pentru ea..
R-Nu vreau să fiu răutăcioasă..dar..noi vom merge în Coreea şi îi vom putea lua de soți pe biasii noştri!!!
Ele-Aşa e! Ayyyy!!!!
•Ele sar în sus de fericire.

•Între timp,am ajuns şi eu acasă,mi-am aruncat ghiozdanul undeva pe jos,m-am descălțat în sictir şi m-am aşezat la masă.
•Mama îmi pune spaghetele în farfurie şi se aşează lângă mine.

M-Scumpo? Cum a fost astăzi la şcoală?
•Eu nu răspund.
M-Draga mea.Eşti bine?
•Eu tot nu răspundeam şi priveam în gol pierdută.
M-[...]

     << CAPITOLUL 1 FINALIZAT >>

Totul pe ascuns..// BTS //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum