Джин седеше и дъвчеше поредната си дъвка в час. Беше му писнало от всичко, и всички в това така наречено "скапано" даскало. Изведнъж влезе едно доста провокативно облечено момиче. Поне според мръсните мисли на Джин. Той я огледа от горе до долу като прехапа устна.
-Още от първия ден ли закъснявате госпожице Т/Ф (твоета фамилия ;) )?-пита господина.
-Съжалявам, господине..-каза засрамено новата ученичка.
-Сядай на първия чин!-какъв късмет, а? Точно до Джин. Тя се настани, като при възможност Джин я огледа. Започна яко да се надървя.През часа момичето гризеше своя химикал, като така едва не накара Джин да я хване и да я изчука точно на чина.
Мина се часа и всички се запътиха към в тях. Т/И се насочи към тоалетните, за да се измие от мастилото на химикала. Джин естествено беше повече от любопитен къде отива тя, и когато я видя че влиза в тоалетната му хрумна една перфектна идея. Той я проследи и влезе незабележимо в тоалетната. Докато тя миеше ръцете си той застана зад нея и я погледна в огледалото.
-Красива си..-прошептя ѝ той. След това моментално я закова за стената.-...но ще бъдеш по-красива в моите ръце..-каза и залепи устните си за нейните. Започна война за надмощие между двата езика на младежите. Добре че нямаше никой в училище иначе щяха да ги хванат в неподходяща поза.Джин пъхна бавно ръката си под полата ѝ като стисна леко силно, мекото ѝ дупе. Тя изстена в целувката, а той се усмихна. Когато се отделиха тя го погледна съблазнително и махна вратовръзката му. След това и ризата, оставяйки на показ добре уформените му плочки. Мина с поглед по тях и стигна до колана. Застана на колене и започна да откопчава колана му. Свали панталоните му и след тях боксерките. Видя огромните му размери и прехапа устна като си помисли това как ще влезе в нея. Прокара ръката си по дължината му и го лапна. Започна да се движи бавно, а после забърза темпото.
Когато усети че ще свърши го извади от устата си и започа да помпа бързо. След няколко секунди оргазмът на Джин дойде и напръска със сперма униформата на момичето. Тя облиза с език останалата течност от члена му и пак го лапна.
-Ох..Т/И не издържам вече!-каза Джин и преобърна Т/И, така че той да е зад нея. Отмести прашчиците от дупето ѝ и навлезе рязко в нея. Тя изстена от болка и удоволствие. Започа да се движи много бързо в нея, като все повече се възбуждаше от стоновете които излизаше от устата ѝ.След няколко по-бързи тласъка и двамата свършиха заедно, задъхани..