41 dalis

82 8 0
                                    

Kai tik ją tokia pamačiau, sau užsibrėžiau tisklą, kad aš jai niekada neleisiu verkti, tik ne mano meilei.

Aš žinojau, kad aš jai turiu viską priminti ir stengtis ištaisyti visas savo klaidas.

Aš žinau, kad elgiausi blogai tačiau myliu ją. Ir net nežinau kodėl taip greitai. 

Niekada netikėdavau meile iš pirmo žvilgsnio. Bet gal taip būna? 

Tai tikrai man meilė iš pirmo žvilgsnio.

>>>>>>>GIGI POV

Aš stovėjau apsikabinusi Bebe. Labai nenoriu, kad kažkas matytų mane tokia jausminga.

Bet aš jaučiu, kad ji yra geras žmogus ir man atrodo, kad aš jai tikrai rūpiu nors ir nieko apie ją neprisimenu. 

Visiškai nieko.

Aš pastebėjau, kad Zayn mus stebi. Aš jam tikrai kažką jaučiu. Atrodo meilę, bet tuo pačiu ir pyktį kažkodėl.

Aš viską noriu prisiminti. Labai noriu. Bet tuo pačiu ir bijau. 

- Gal einam į vidų? - atsitraukusi nuo Bebe pasakiau valydamasi ašaras, nors ir bijojau eiti į vidų. 

Aš nežinojau ko ten laukti, man ten nejauku bus, tačiau reikia bent pasistengti viska prisiminti. Tikiuosi, kad dienos kurių neprisimenu neturės blogų prisiminimų.

- Įsitikinus Gigi? - rūpestingai paklausė Bebe

- Taip. Man reikia pasistengti viską prisiminti. - vis dar valydamasi ašaras aš jai pasakiau. 

Zayn pamatęs, kad aš atsitraukiu sukruto ir žiūrėjo į mane susirūpines. 

Aš jam nieko nesakiau, tiesiog su Bebe nuėjau į vidų. Aš mačiau, kad ji džiaugėsi tokiu mano sprendimu. 

Kai įėjome į namą visi į mane sužiūro, tačiau džiaugėsi mano grįžimu. Niall priėjo prie manęs ir mane stipriai apsikabino.

- Kaip džiaugiuosi, kad grįžai. - vis dar laikes apsikabinusia mane man pasakė Niall. Aš pasijutau taip maloniai, kad mane taip gražiai mane priema.

- Sveikutė - man pasakė visi like vaikinai ir kas mane nustebino jie irgi mane apsikabino. 

Aš tikrai jaučiuosi maloniai labai, ir neatrodo, kad ka tik būčiau verkusi. 

Jie mane nusivedė į svetainę ir visi tiesiog kalbėjo apie pastarajį laiką, turbūt norėdami man sugražinti prisiminimus. Tačiau kas man nedavė ramybės, tai, kad Zayn čia nėra.

Suprantu, kad aš nieko neprisimenu, tačiau vistiek norėčiau, kad jis būtų čia. Tad mano akys lakstė pro visur ir ieškojo jo. 

Staiga išgirdau trinktelint duris.

Turbūt jis jau grįžo..

- Kur buvai bičiuli? - paklausė jo Niall

- Buvau išėjęs parūkyti - atsakė jis gan šaltai.

- Aišku - teatsakė jam Niall

Zayn ėjo pro mane ir aš užuodžiau rūkalų kvapą, tada man kažkas prisiminė... 

- Važiuojam - kai jau norėjau suktis, kad lipti į mašiną buvau pamiršusi, kad laikau savo tašę, Zayn ją paėmė nuo mano peties ir įgrūdo į bagažinę. Mes abu įsėdome į mašiną, aš buvau išsišiepusi, jis buvo išsišiepes, abu buvome laimingi lyg kokia porelė, deja, tokie neesame.

Kai važiavome mes šnekučiavomės, tačiau man atsibodo sėdėti.

- Zayn?

- Mmm?

- Gal kažkur sustojame? Mano subinė nutirpo, noriu pavaikščioti.

- Tavo subinę galiu aš sutvarkyti, bet tuojau sustosime, aš parūkysiu dar.

- Ok - ką jis turėjo omenyje tuo komentaru apie mano subinę? Pora minučių dar pavažavome, po to sustojome mašinų aikštelėje kuri buvo prie miško, o šone parduotuvėlė.

Kai išlipome iš mašinos jis išsitraukė savo cigarečių pakelį.

- Duosi man viena? - Aš jo paklausiau. Jis buvo nustebęs.

- Princese, nežudyk savęs - pilve atsirado drugeliai kai mane pavadino princese.

- Kai tu savęs nežudysi ir aš nežudysiu savęs, tad duosi viena ar ir pats nerūkysi? - jis nenorom man davė. - ačiū. Zayn man pridegė cigarete ir aš ją įtraukiau į plaučius, visą laiką jis mane stebėjo, o aš jam nusišypsojau. Kai jis sutraukė cigaretę pasiūlė toliau važiuoti nes dar liko nemažas gabalėlis kelionės, aš sutikau nes kaip tik savąją baigiau.

Tada aš tiktais išsprogdinau akis ir norėjau apmastyti viską. Paklausiau Bebe kur virtuvė pasakiusi, kad noriu vandens atsigerti ji man parodė ir aš ten nuėjau.

Nuėjusi pasirėmiau į kriauklę ir sunkiai atsidusau. 

- Tu tikrai nieko neprisimeni mano princese - aš krūptelėjau nuo Zayn žodžių nes nemačiau, kad jis mane atsekė. To paklauses jis pradėjo artėti link manęs.


Sveikučiai. Aš tikrai apleidau šią istorija, tačiau atsigriebsiu ir stengsiuosi kuo daugiau kelti 

Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Where stories live. Discover now