Okulun İlk günü~

2 0 0
                                    

"Meliiis hadi yaa gidicem vallla"

"Tamam be kızım tamam!"

Evet been Melis 17 yasında sarısın Yesil gözlü fln fln. Bugün okulun ilk günü ve ben selin kankimle okul degiştik yani hersey bizim için yeni yeni okul fln. Okul değistirmemizin nedeni babalarimizin isleri iyiye gitmedi ve iflas etmek zorunda kaldik. O cok guzel okulumuzdan evimizden sehrimizden.. Ayrildik. Simdi normal devlet okulunda okicaz yanlıs anlasılmasın yani devlet okulu kötü degil ama kolejden de devlete gecmek hani koyuyo. Nese nese assadan bagıran selin daha fazla kızmasin diye indim asağı.

"Üf kızım hic gelmeseydin meyve vercektim valla :D" Diye sölendikten sonra konusma gereği duydum ve " Tamam selin ya geldik iste nese hadi gidelim" dedim ve yürümeye basladik okul bizim eve uzak degıldi 5 dk felan dı oyuzden selin bize geliyodu ölede gidiyoduk :D Nese nihayet okula gelmistik yol boyunca sustumuz icin fark etmemisim. Okula geldimizde önce selinle bakıstık ve ben "Hadi gidelim" dedim ve yürümeye devam ettik. Okulun bahcesine girdimizde birkac çift göz bize bakıyodu aldırıs etmemeye calıstık ve devam ettik okula girdimizde Selin bir kızı durdu ve "Canım Müdrün odası nerede?" Diye sordu ve kız "Bir ust katta hemen solda" dedi ve gülümseyerek gitti. "Hadi ozaman gidelim" dedim ve selin gülerek "Tamam" dedi ve müdürün odasına geldik. Selin Kapıya tıktıkladı ve iceriden boğuk bir ses "Girin" dedi. Bizde girdik Ben önce "Hocam Biz yeni Geldik. Hangi sınıftayız Acaba? Melis Türk Ve Selin Güney" dedim selini isaret ederek selinde Kafa sallayarak onayladı Müdür "Anladim durun bi bakalim dedi ve bilgisayara actı sonra 1-2 dakka sonra mm 12-F  Dedi Sonra Selin "Peki sınıf nerde hocam?" dedi hocada bir alt katta sağda"dedi. Biz de kafa sallayarak gittik.

Selin hemen söze girdi "Ayy kızım insallah bebelac çocuklar vardirda az gözümüz tas gorur"dedi  Bende gülerek "Ayneen yaa" dedim onunla dalga gecerek :D Sonra selin koluma vurmasıyla daha da güldüm biz hem gülerek hem yüriyerek giderken bir cocukla carpistik ve kahvesi gömleğime döküldü o anin saskinliğiyla once duraksadım Ve sonra

"Napiyosun be pislik!!" diyerek cırladım

"Salak kız önüne baksaydın sende"diyerek arkasına bakmadan ilerledi. Selin "Hah bu neydi simdi?" diyen bir bakıs atti ve bende "Uff salla"diyerek bir bakıs attım evet evet biz selinle Bakısarak konusuyoduk. Bir sure sonra sınıfı bulmustuk kii O bana carpan cocukla ayni sınıfta oldumuzu gordum!! Selin "O değilde cocuk Cok tas"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin