Merhaba:) O kadar tatlısınız ki hepinize nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum:) Hepiniz yorum ve fikirleri önemli benim için. Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için ayrıca teşekkür ediyorum. Desteğinizi ve güzel yorumlarınızı daima hak etmek için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz:) Bölümlerin azıcık daha uzun olmasını istiyorsunuz. Hakkınızda var emin olun uğraşıyorum ki bundan sonra biraz daha dikkat edeceğim:)
Bölüm şarkısı; Ferudun Düzağaç- Alev Alev.
Bölüm şarkısı; İrem Derici- Düşler Ülkesinin Gel git Akıllısı.
Bu bölümüde şekermi şeker okuyucularıma ithaf ediyorum:)
@tambirrleydi
@OzininSutSisesi
@ZeyKerhayal
@siviyirim
@handemydiamond
@cinkowanss
Hepinizin en hassas noktası esas kızımız olduğunu biliyorum. Evet ece'yi ve kerem'i de öldürmek istediğinizi hatda onlarla ilgili haince işgence planları yaptığınızı da biliyorum:) Merak etmeyin her şey ilerde yoluna girdiğinde çok daha güzel olucak. Bu arada yeni gelen okuyucularımada hoş geldiniz diyorum ve sözü fazla uzatmayıp sizleri ZeyKer'imizle baş başa bırakıyorum.
Keyifli okumalar. Beğenmeniz dileğiyle:) Öptüm çok^^
~
Kendimi dilini bilmediğim bir şehirde hissediyorum. Yolumu kaybettim.. sağıma soluma bakıyorum. Yok. Bomboş. Nereye gideceğimi bilmiyorum. Kıpırdayamıyorum. Eğer adım atarsam kaybolacağımdan korkuyorum. İnsanlar önümden gülerek geçip gidiyor. İçimdeki yangından habersiz.. içimde kopan fırtınalardan habersiz. Kimsem yok. Sığınacağım.. derdimi üzüntümü paylaşacağım kimsem yok. Ne yaparım ki tek başına? Nereye giderim.. sokak sokak dolaşarak sıcak bir yer arıyorum kendime. Kimsem olmasa bile belki sokakların soğuk esen rüzgarlarında bir yer bulma umudu ile yürüyorum. Çok soğuk.. üşüyorum. Bedenim titrerken karanlık sokakları inceleyerek bir ışık arıyorum. Bilmediğim bir şehir.. tanımadığım insanlar. Ait olmadığım bir kalp.. bana ait olamayacak bir kalp. Daha neyin mücadelesi bu. Ne için savaşıyorum ben. Bir hiç değil mi? Tıpkı benim hayatım gibi.. benim sahip olamadığım hayat. Hiç! Sadece bir hiçten ibaret olan hayatım.. aşkım. Yanlızlığın sınırlarını aşarken bilmediğim şehrin dilini, insanlarını çözmekten vazgeçiyorum. Oyun biter mi peki? Kaybetmek mi bu. Son kalan joker kartıma bakarak gülümsüyorum. Bu benim yaşamam için son şans. Son nefes.. son umut.
Uyandığımdan beri yaptığım tek şey pencerenin önünde durarak düşünmek. Uyuşmuş gibiyim. Kolumu kaldıracak halim yok. Gök yüzünde gülümseyen güneşe inat ağlıyorum. Durup tek bir saniye soruyorum kendime. Tanrıya soruyorum. Neden! Ben mutlu olduğum zamanlarda neden diğer insanlar ağlıyor.. neden mutsuzlar. Peki ya ben mutlu olmadığım zamanlar neden çevremdeki dünyadaki herkes mutlu.
Ben mutlu alamazmıyım.. tek bir gün. Allahım ben mutluluğu haketmiyormuyum. Yetmedimi.. bu yaşadıklarım. Ailemi benden alıp götürmek.. herşeyimi kaybetmem yetmedimi. Yapamıyorum artık. Ayakta duracak gücüm yok. Allahım ne olur bana yardım et.. dayanamıyorum artık. Sabrım kalmadı.. yetmiyor gücüm.
Alev alev yanıyorum
Buzlarım çözülüyor aşka.
Karlım düşüyor tutamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Aşk Engel Tanımaz...
Roman d'amour"Tekerlekli Sandalye" ye mahkum genç bir kız. Hayatı tamamen "kıvırcığı"nın üzerine kurulmuş genç bir adam. Engellere rağmen... Acılara, herşeye rağmen... Birbirlerine kenetlenen iki insan... Tek ihtiyaçları'ysa bir Mucize sadece.. yalnızca bir ''Mu...