Osa 1

124 1 0
                                    

Olipa kerran kyrpä. 

“Harri, nyt Crabbe saa maistaa karhupeikkokarkkeja” huusi malfoy humalassa. Tämän jälkeen malfoy raiskasi harrin. Ja sen jälkeen harri raiskasi malfoyn. JA SEN JÄLKEEN harri meni ronin perässä. Ja sitten ron sanoi “älä ny viitti tulla mun perässääääää”, mutta harri ei kuunnellut ja palkkasi hagridin raiskaamaan ronin. Ja sen jälkeen ron perusti youtube kanavan nimeltä Roni Back. Myöhemmin samana päivänä malfoy kyssäs ja harri meni ja raiskasi itsensä, koska oli niin surullinen. Sen jälkeen snape päätti lohduttaa harria raiskaamalla hänet. Mutta malfoy ei ollutkaan kuollut ja hänen sydämensä murtui kun näki setänsä raiskaavan hänen harriaan. Harri huomasi tämän ja alkoi laulamaan mä voisin olla se ja malfoy antoi hänelle anteeksi ja he raiskasivat toisensa myöhemmin illalla. Seuraavana päivänä ron meni tekemään my day videota hagridin mökin lähelle. Mutta hagrid ei tästä pitänyt, koska hän ei halunnut todistusaineiston joutuvan videolle. Hermione oli feministi tapahtumassa kavereidensa kristiinan ja tuija open kanssa. Hän oli paskaa. Kun oli lounas aika niin harri heräsi luihuisten tyrmästä malfoyn vierestä, ja huomasi dracon kaapissa olevan professori snape. Hän teleporttasi pois heti kun harri näki hänet. “homo” ehti harri huutaa. Draco heräsi ja kysyi harrilta josko hän haluaisi panna. Ron oli vaarallisen lähellä hagridin mökkiä, joka löytyy kyl pihalta, joten hagrid kolkkasi ronin ja raiskasi hänet. Kun ron heräsi niin hagrid antoi hänelle kupposen teetä ja turpaan. Sitten  ron lähti itkien tekemään storytime videota tapahtuneesta. Hermione palasi homopahkaan ja puki päällensä stringit ja lähti kävelemään ronin luokse. Mutta hermione ei sitä tiennytkään, että ron oli kyssännyt videollaan. Hän löysi ronin vierestä lapun jossa luki “jos saadaan tälle videolle 10000 tykkäystä nii mä kuvaan kun hagrid raiskaa mut” ja sen jälkeen hermione pukeutui ronin nahkaan ja käveli kalkaroksen luokkaan. Kalkaros oli raiskaamassa erästä oppilastaan, kunnes hermione keskeytti hänet. Oppilas pääsi karkuun ja snape oli todella vihainen, jonka takia hän tappoi ittensä, kävelemällä aurinkoon, koska snape on vampyyri siitä twilight leffasta, kuten cedric. JA SEN JÄLKEEn hermione varasti snapen valkosipulin ja auton ja lähti kyssäämään. Kun harri palasi illalla malfoyn luokse, hän löysi hänet hirttäytyneenä. “what the fuck” sanoi harri, kun huomasi kaikkien muidenkin kyssänneen. Hän rupesi poraamaan kuin pikku lapsi. Hän myöskin itki, jonka jälkeen hän porasi poralla päähänsä. Ja sen jälkeen kaikki nousivat kuolleista ja olivat silleen että “ULLATUUS”, koska kukaan ei ollut oikeasti kuollut, vaan se oli vaan prank brah. Mutta sitäpä ei harri tiennyt ja hän oli kuollut. Joten hermione, ron ja malfoy laittoivat hänen haudelleen valkosipulia, sillä harri oli aina halunnut sitä. Viimeinkin harri oli saanut valkosipulia. Loppu. Perustuu tositapahtumiin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Harry PotterWhere stories live. Discover now