Genç adam gözlerini diktiği gökyüzünden ayırmadan zeminde tok sesler bırakan adımları dinliyor uzun zamandır beklediği kutunun ağırlığı hissederken usulca gülümsüyordu. Yerinden kıpırdamak için yalnız kalmayı bekledi ve masanın üzerinde duran büyük siyah kutuya doğru ilerledi. Daha kuyuya dokunmadan bile olağanüstü bir enerjiyle dolmuştu içi. Masanın üzerinde duran siyah deri eldivenleri uzun parmaklarına geçirdi ve kutunun kapağını araladı. Oldukça titiz davranıyordu. Kutunun içindeki görünce gülümsedi. Daha önce yaşamadığı büyük bir heyecan yaşıyor hemen ona dokunmak istiyordu. Bunu belki de defalarca yapmıştı ancak bu farklıydı. Bu kez belki de daha önce yaşayan hiçbir gezginin yaşayamayacağını yaşayacak ve kimsenin görmediği şeyleri görecekti. Ama önce yapması gereken bir rituel vardı. İçini titreten heyecanla birlikte üzerinde yüzlerce kitabın bulunduğu raflara doğru yürüdü ve her şeyi başlatan kitabı nazikçe aldı yerinden. Nereden geldiğini ya da kimin yazdığını bilmediği kitabı tesadüf eseri bulmuştu adam. Üzerinde ne bir isim ne bir şekil vardı. Sayfalarının da boş olduğunu görünce iyice şaşırmıştı. Oysa o kadar eski duruyordu ki sanki defalarca okunmuştu. Sonunda kitabın tam ortasında bilmediği dilde yazılmış üç kelimeden oluşan bir cümle gördüğünde sesli bir şekilde okumaktan çekinmemişti. İşte her şey böyle başlamıştı gezgin adam için. Cümleyi okuyup kitabı yerine bıraktıktan sonra tekrar kutunun yanına geldi ve tozlu kitabı yerinden kaldırdı. Üzerinde altın harflerle Büyülü Orman yazan kitap ona hiç bilmediği bir dünyanın kapılarını açıyordu. Bu yolculukta neler öğrenecekti bilmiyordu ama tarihin en eski ormanlarında birine yolculuk edeceği için heyecanlıydı. Usulca kitabın kapağını açtı ve büyülü ormana yolculuk başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü orman | Tek Bölümlük Hikaye
FantasyYarışma için yazılmış tek bölümlük bir hikayedir.