#6

71 0 0
                                    

*Perspektywa Mei*

Do tej pory się zastanawiałam co wydarzyło się panu Okumura że wyglądał jakby ktoś przeją nad nim kontrolę. Minął prawie miesiąc od tego zdarzenia, szczerze naszym następną ofiarą jest starsza siostra Makoto, Sae Niijima. Nadal pamiętam jak Goro Akechi dołączył do Fantomowych Złodziei z niewiadomych przyczyn, na początku bałam się go ponieważ myślałam że to co mi się śniło to może się wydarzyć ale jak patrzyłam się na swoją drużynę to tą myśl pozostawiłam dla siebie. Aktualnie pracuję w kawiarni dopóki nie pojawił się on, Goro Akechi.

[Akechi] Witaj Mei, jak tam nastrój?

[Mei] Dobry a ciebie?

[Akechi] Nawet dobry chociaż w pracy są dużo informacji o zaginionych osobach.

[Mei] To kiepsko, co podać?

[Akechi] Kawa Espresso.

Poszłam zrobić kawę i kiedy wróciłam to zobaczyłam że Akechi zniknął więc czekałam aż kawa się zrobi i zaniosę na górę gdzie zapewne poszedł.  Kawa robiła się długo więc zamiast się nudzić to zajęłam się klientami, niektórzy chcieli kawy z ciastkami a niektórzy chcieli tylko kawę. W końcu kawa się zrobiła więc postawiłam kawę na blacie i poszłam na górę sprawdzić czy ktoś ogólnie jest a tu była pustka.

[Mei] *Gdzie się wszyscy podziali? Czyżby obmyślają plan beze mnie?*

Poszłam na dół gdzie pojawili się kolejni klienci więc poszłam ich obsłużyć. Kiedy każdy klient miał co potrzebował to postanowiłam odrobić prace domowe oraz dodatkowe zadania na ocenę ale oczywiście ktoś się pojawił, odwróciłam wzrok na tą osobę i okazało się że to była siostra Makoto. Odstawiłam książki i postanowiłam ją obsłużyć.

[Mei] Dzień dobry, co podać?

[Sae] Poproszę kawę Cappuccino oraz ciasto śmietankowe.

[Mei] Już się robi.

Poszłam zaparzyć kawę oraz pokroić ciasto. Czekałam aż kawa się zaparzy i w końcu podałam kawę Cappuccino oraz ciasto dla panny Niijima.

[Mei] Proszę bardzo, kawa oraz ciasto.

[Sae] Dziękuję.

Ponownie zasiadłam do książki i zaczęłam się uczyć dopóki nie usłyszałam jak ta sama osoba mówi do mnie.

[Sae] Widzę że możesz się skupić podczas takiego hałasu.

[Mei] Przyzwyczaiłam się do tego.

[Sae] Chodzisz do Shujin School prawda?

[Mei] Tak, skąd pani wie?

[Sae] Moja siostra tam chodzi. Ciągle dzieją się dziwne rzeczy.

[Mei] Rozumiem i znam pani siostrę, jest wybitna i pomogła mi wcześniej z lekcjami.

[Sae] Naprawdę? Pierwszy raz usłyszałam takie rzeczy o mojej siostrze.

Po chwili usłyszałam jak ktoś przychodzi, zauważyłam swoich przyjaciół.

[Ann] Jak tam praca Mei?

[Mei] Jakoś idzie, dorobiłam sporo kasy.

[Ann] To świetnie.

[Mei] W ogóle Akechi miałeś wcześniej zrobioną kawę ale poszedłeś gdzieś więc dałam pewnej starszej pani która chciała tą samą kawę co ty.

[Akechi] No trudno, widzę że odwiedziła cię Niijima-san.

[Futaba] W ogóle jest więcej osób niż zazwyczaj.

Phantom Thieves In My School?! [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz