Telihold🌕

1.1K 26 2
                                    

Íme a story LeahN16 -nak sok szeretettel!❤

A mondatok:
1. Hagyj békén!
2. Csak csókolj meg végre!
10. Szeretlek
17. Imádom a ragyogó szemeidet!

Lena egy 16 éves lány, aki a Beacon Hills-i gimnázium 10

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lena egy 16 éves lány, aki a Beacon Hills-i gimnázium 10.-es tanulója, aki vérfarkas. Az utóbbi időkben amióta benne van a falkában megváltozott. Mostmár nagyjából tudja kezelni az indulatait, és az erejét, de az a bizonyos "biztos pont" még hiányzik az életéből.

A mai nap nem egy átlagos nap lesz, hiszen este szuperhold lesz. Az egész nap az esti terveket szövögettük a falkával, mivel ma lacross meccs is lesz.
- Szerintem ne játszatok ma! - mondta Lydia.
- Nem lehet! Kiraknak a csapatból! - vágta rá Liam.
- De mi lesz, ha felhúzod magad, annak nem lesz jó vége. - mondta Scott.
- Tényleg kockázatos lenne Liam. - mondtam.
- Én játszani fogok. - hagyott minket faképnél Liam morcosan.

Este a meccs előtt jártunk. Scott, Liam, Stiles játszanak, bár Scott nem nagyon örült. Már a pályán voltak, amikor Liamnek nagyon durván nekiment egy nagy cula gyerek. Komolyan a jeti elbújhat mögötte. Liam hamar felpattant, de láttam a tekintetében, hogy dühös.
- Liam le kell menned a pályáról. - utasította Scott, de a fiú csak nekiment a tanknak megint, és ezúttal is neki fájt jobban. Liam szemei felragyogtak, és ő meg berohant az öltözőbe. Én nem bírtam ki, és rögtön utána rohantam. Az öltözőben a szekrényeken ökölnyomok fogadtak.
- Liam... Liam? Hol vagy? - merészkedtem be a helyiségbe.
- Hagyj békén! - szólalt meg idegesen valahonnan hátulról, így a hang alapjan megtaláltam. A sarokban kuporgott, és idegeskedett.
- Figyelj Liam! Nézz rám! Nézz rám! - szólongattam, de nem reagált.
- Nem akarlak bántani Lena! Menj el! - puffogott.
- Nézz rám kérlek! - könyörögtem neki, és lekoporodtam mellé, majd  kezemet arcára vezettem. Ekkor ő rámemelte tekintetét. Szemei zöldessárgán ragyogtak. - Imádom a ragyogó szemeidet! - basszus ezt nem akartam kimondani. Már nagyon régóta kedvelem Liamet, de szerintem ő pusztán barátként kedvel.
- Nekem a tieid jobban tetszenek. - tette egyik kezét az arcán levő kezemre a szemkontaktust meg nem szakítva. Annyi mindent éreztem ebben a pillanatban, majd megszólalt Liam.
- Szeretlek Lena! - vezette kezét az arcomra. Én nem tudtam mit mondani hirtelen, csak kapásból hozzábújtam.
- Én is szeretlek Liam! - böktem ki, miközben a fiú körém fonta karjait, és teljesen visszaváltozott emberré. Csak ott ültünk egymás karjaiban, és élveztük a pillanatot.
Pár perc elteltével Liam felállt, majd felhúzott engem is a padlózatról. Gyengéden körém fonra karjait, és derekamat cirógatta. Ajkunk szinte össze ért, és így álltunk itt egy kis ideig.
- Csak csókolj meg végre! - Liam nem habozott. Puha ajkait lágyan ah enyémre tapasztotta, és megcsókolt. Ajkaim bizseregtek érintésétől, de nagyon tetszett ez az érzés. Amikor elváltunk Liam szorosan magához ölelt.
- Te vagy nekem a biztos pont. - suttogta fülembe.

Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/Kde žijí příběhy. Začni objevovat