Yapraktan:
Sabah uyandığında karşımda çok yakışıklı biri vardı.tabiki ali.onu uyandırmak için dudaklarına hafif bir buse kondurdum.tabiki hemen gözlerini açıp uykulu bir şakilde
"Bugün okul yok normalde kralı getirselwr uyanmaöda prensesi göndermişler benim kafam karıştı"
"Ya ali"
"Efendim"
"Hadi kahvaltı hazırlayalım ben çok acıktım"dedim ve yataktan kalkıcalken ali kolundan tutup beni üstüne çekti. Sonra da sıkıca sarıldı. biraz en sevdiğim müzik olan alinin kalp atışını dinladim.o sırada ali beni kendi çekti ve tam öpücekken gökhanlar kapıyı çaldı."zamanlamanızı sik-"
"Alikuşum biz nezam bunlara bizden bahsetçez?"
"Bilmiyorum ama şimdi değil"neyse aliyle aşağı indim kapıyı açtığımızda karşımda telefonda ecenin resmini öpen bir sinan yanında pizzalı pijaması ve bandajıyla zorla yataktan kaldırılmış bir oğuz onun yanında ise merveyi staklarken etek firmalarına saydıran bir göhan vardı.haliyle onları içeri soktuk oğuz hemen koltuğa sarılıp uyumuştu.sinan köşeye çekilip müslüm babanın bütün acılı şarkılarını dinleyip duruyordu.gökhan"laaaaaan
Merve sertaçla fotoğraf atmış.diyip evden çıktı.akide sesizce"aşkım bi gelse ne" diyip beni odasına çağırdı.gittim "efendim aşkım" dedim beni hemen duvara yaslayıp kulağıma yaklaştı"özledim "dedi.bende onu aniden öptüm oda ilk başta şok olsa da sonradan karşılık verdi."sen yatağa uzan ben bizimkileri kovup geliyorum"
Aliden:
"Oğuz kalk hadi al şu parayı kendine pizza ye"
"Tamam babuş"
Oğuz gitmişti.
"Sinan hadi oğlum bak bizim şu uzaktaki awm'ye senin istediğin çoraplar gelmiş hem de indirim de"
"Tamam kaçtım ben"
Ali hemen kapıyı kitleyip yukarı çıkmıştı.
"Aşkım hadi gönderdim bizimkileri"
"Aşkım...... Seni çok seviyorum "
"Bende"
Yapraktan:
Onun yanına gidip çptüm onu oda karşılık verince alevli bir öpüşme oluyordu.Rahatsız olacak okumasın.
Nefesimiz kesilince ayrdık elim alinin tişörtüne gitti.Sonra fanfinfon (yazarkuş utandı)anlayınca iştbiralinin göğsünde uzanıyordum oda saçlarımla oynuyordu.taki birden kapı açılıp "süpriz ben gel-"Acaba bu kim herkesin sevdiği bir karakter.umarım beğenirsiniz.alttaki yıldıza basmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gam-men ile Küçük titan💙💙
Fantasyali gibi sevmek...... Sonuna kadar teamali.... Alyap💙💙