פרק-41:

3.5K 271 221
                                    

האם אני מריחה נשיקה באוויר? הממ תצטרכו לקרוא את הפרק :)
_
~נקודת מבט הארי~
לואי נכנס להתקלח אחרי שסיימנו לאכול את הפנקייקים, שיצאו מדהים דרך אגב. לקחתי את ההזדמנות הזאת והלכתי להתלבש בינתיים.
שלפתי מהארון בוקסר ומכנס קצר, בלי חולצה, התלבשתי ועליתי על המיטה.
היה לי כיף עם לואי, אפילו שכל הבילוי הזה בהכנת פנקייקים נראה לי קצת מיותר. אבל למי אכפת מה אני חושב, העיקר שהיה טעים והדברים לא התפוצצו בינינו.
לפתע המחשבות שלי זורמות למקום אחר. לואי במקלחת שלי, וואו. אני מודה, לגמרי הייתי מזיין ממנו את הצורה אם הייתי יכול. אני עדיין משוכנע שהוא גיי בהכחשה, או לפחות בי. אני בטוח שאם הייתי מנשק אותו הוא היה זורם. אבל אני לא אעשה את זה מתוך כבוד אליו ולג'מה. הוא שונה מכל הגברים שאני פוגש במועדונים ומשתמש בהם ללילה, יש בו משהו מעבר. הזמן שאני לא מצליח להפסיק לחשוב על הגוף הסקסי של לואי, הטלפון דחי לט מפביק לצלצל.
נחשו מי? טיילור הזונה. היא התקשרה איזה חמש פעמים בינתיים, ולגמרי אין לי כוח להתעסק עם השטויות שלה וזיוני מוח רגשניים. נשים הן בעצמן פשוט רגשניות מידי, בגלל זה אני מעדיף אנשים עם זין. אחרי עוד כמה צלצולים התייאשתי, החלטתי שאני עונה לה ומסיים את הסיפור הזה. נכון, היא הייתה סטוץ ארוך יחסית לבדרך כלל, אבל מאז שהיא נכנסה לעסק היא ידעה שאני לא רוצה יותר מזה, ואני גם לא ארצה.
אחרי הרהורים קטנים עניתי לטלפון.
"הארי תודה לאל" שמעתי את הקול המעצבן שלה, שלא התגעגעתי לשמוע.
"מה את רוצה?" שאלתי אותה, מת שהשיחה הזאת כבר תיגמר והיא תעזוב אותי בשקט. "אני מתגעגעת אלייך, אולי תבוא אליי ונמשיך מאיפה שעצרנו?" היא אמרה בקול שאמור להיות מפתה וסקסי. "אני יודע שאני מזיין מדהים אבל אני לא רוצה יותר שום קשר איתך, תפסיקי להתקשר אליי כבר, זאת פעם אחרונה שאנחנו מדברים." צעקתי לה בטלפון וניתקתי.
"הכל בסדר?" לואי צעק לי מהמקלחת.
אוקיי כנראה שצעקתי קצת יותר מידי חזק. "כן" צעקתי לו חזרה.
נשכבתי במיטה שוב עם הטלפון, ובדיוק כשבאתי להפעיל דוב את הפלייליסט של ג'מה ולשמוע עוד ממנו, כל האורות נכבו. "זין" אמרתי והלכתי לכיוון המקלחת, כשהגעתי לדלת דפקתי פעמיים. "לואי? אתה בסדר?"
"אני לא רואה כלום הארי! אני באמצע ואני לא מוצא את המגבת" הוא אמר, ונשמע לחוץ. "אני יכול להיכנס ולעזור לך? אני נשבע לא להציץ. גם ככה לא רואים כלום" אמרתי לו. "טוב" הוא אמר ופתחתי את הדלת. השתמשתי בפנס של הטלפון כדי להגיע למגבת, אבל לא הסתכלתי עליו, למרות שממש רציתי..
"קח" אמרתי והושטתי לו את המגבת כשאני עוצם עיניים תוך כדי. "תודה" הוא לחש לי לפני שיצאתי מהחדר, ובדיוק כשפתחתי את הדלת נדלקו גם האורות בחזרה, לא יכולתי להתאפק והסתובבתי, רוצה להסתכל עליו לפני שאני יוצא. הוא היה עם הגב אליי, ומגבת כרוכה מסביבו, פאק כמה שהייתי רוצה להוריד אותה. אבל פשוט יצאתי החוצה במקום, שלא יתפוס אותי בוהה בו כמו איזה קריפי חרמן, למרות שזה בדיוק מה שאני כרגע.
חזרתי לשכב במיטה, מחכה שהוא יצא שוב כדי שאני אוכל להסתכל שוב על הגוף הקטן שלו, על העיניים הכחולות היפות, ולשמוע את הקול המרגיע שלו.
~נקודת מבט לואי~
למרות שכבר סיימתי להתלבש, משכתי את הזמן קצת. אני צריך לעכל את מה שקרה הרגע עם הארי, זה היה לגמרי מביך. אני לא מאמין שהייתה הפסקת חשמל בדיוק כשאני מתקלח. עצם העובדה שנאלצתי להיעזר בהארי כדי לצאת מהמקלחת, זה מביך.
ואם הוא ראה משהו? אוף אני רוצה לקבור את עצמי. אבל למרות ההרגשה הזאת, אני לא יכול להתחבא פה לנצח, אז החלטתי לצאת ולקוות שהארי לא ידבר על זה יותר מידי..
כשיצאתי מחדר האמבטיה, הבחנתי בו שוכב על המיטה, אבל הפעם לבוש והוא היה נראה כל כך מרוכז במוזיקה שהוא כנראה שומע באוזניות.
לא רציתי להפריע לו, אז נשכבתי לידו על המיטה בלי לדבר. כשהוא הבחין בי, הוא הוא הוריד את האוזניות והניח אותן יחד עם הטלפון שלו על שידת הלילה.
לאחר מכן, הוא הסתובב ושכב על הצד, מסתכל עליי. נשכבתי עכשיו כמוהו והסתכלתי שוב בעיניו הירוקות, מראה שאני כל כך אוהב. "רציתי לשאול אותך משהו" תפסתי פתאום אומץ, ושברתי את השתיקה שהייתה ביננו. "טוב" הוא אמר, לא מוריד ממני את מבטו. "מקודם הזכרת את הישבן שלי בשיחה שלנו. אז רציתי לשאול אם אתה.. א. .אתה מסתכל עליי? כאילו אם הייתי גם כמוך אז היית רוצה אותי?" שאלתי, מקווה שזה לא נשמע כל כך חסר טאקט כמו שזה נשמע לי פתאום. "תראה לואי, זה שאני נמשך לבנים לא אומר שאני רוצה כל גבר שאני רואה. אבל אני לא אשקר לך, כן בחנתי אותך כמה פעמים" הוא אמר וגרם לי להסמיק. "למה הנושא הזה כל כך מוזר לך?" הוא שאל והפתיע אותי. "את האמת שאף פעם לא היה לי משהו נגד הומואים, אבל גם אף פעם לא הכרתי מישהו כזה, אז אין לי ניסיון בתחום. אבא שלי הומופוב, את זה אני יודע בוודאות, הוא שונא לעבוד בעסקים עם גייז בטענה שהם רכרוכיים. אבל לי אין שום קשר לשנאת חינם הזאת
כמובן." שפכתי הכל בבת אחת. "אז איך אתה יודע שאתה לא נמשך לבנים?" הוא שאל וליקק את השפה שלו בצורה שהיפנטה אותי.
(אה טוב אחי אתה לא גיי ה.כ)
"א.. אני לא חושב. אף פעם לא הסתכלתי עליהם כמו שאני עם בנות." אמרתי. "אז אולי עוד לא מצאת את הבחור הנכון" הוא אמר, והמילים שלו השפיעו עליי. אולי הוא צודק? לא. "שלא תבין אותי לא נכון, אני לא אומר שכולם הומואים, פשוט יכול להיות שאתה כן, ועדיין לא מצאת את מי שיעזור לך לגלות את הצד הזה בעצמך. לא כל הגברים שנמשכים לאותו מין הם אוהבים איפור ולק וורוד. אני נראה לך אחד כזה?" הוא הוסיף וגיחך. "אני לא חושב זה עומד לקרות.. " אמרתי, אולי אני משקר לעצמי ואולי לא, אבל בינתיים אני מאוהב בג'מה וזה לא משהו שהולך להשתנות. "אז אני מבין שאף פעם לא התנשקת עם גבר" הוא אמר פתאום. "לא.. למה שאני אתנשק עם גבר?" שאלתי אותו. "לא יודע, לרוב תלמידי תיכון גמישים עם לנסות דברים חדשים במסיבות וכאלה, אבל שכחתי שהיית בתול מסיבות עד שנפגשנו" הוא אמר.
(הוא גם יהיה בתול בעוד משהו עד שהוא יגיע אלייך הארי; ה. כ) 
"אני יכול להיות, הראשון שלך. " הוא אמר. "מה?" שאלתי ובלעתי רוק. הוא מתכוון שנתנשק? "אני לא בטוח שהבנתי" אמרתי, ולפני שהספקתי לומר משהו נוסף שפתיו כבר היו על שלי.

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now