B-Alege-l pe cel mai bun.
•Apoi îmi zâmbeşte şi pleacă.●Ce naiba voia să spună? "Alege-l pe cel mai bun." Aa! Asta crede că yo am venit aici să mă cuplez cu şnițele congelate? Phai..Ce soră mai am şi eu.
Tae-Haide.Te duc în camera ta.
Eu-Zi-mi doar unde e.
Tae-Lasă că vin cu tine!
Eu-Sunt destul de inteligentă ca să deschid o uşă.Nu semăn cu tine care dau cu capu-n uşă până mi se face gaură în creier.
Tae-Pff..E la etaj,prima din colț pe dreapta.
Eu-Bine.Hai mersi.Pa *spun eu şi fug în camera mea,apoi mă trântesc în patul meu moale*
•Camera era chiar drăguță.Pereții erau negri,ceea ce efectiv adoram deoarece negru era culoarea mea preferată.Aveam un dulap destul de mare.Mă ridic din pat şi deschid dulapul dar realizez că îmi uitasem valiza jos.
•Eu strig după femeia casei,Jin.Dar în locul lui,intră alt broscoi cu doi ochi benocliți în direcții opuse.Eu-Bă alo! Eu am chemat-o pe Doamna Mama! Tu ce cauți here? *o dau eu puțin pe engleză*
JK-Nu am reuşit să mă prezint.
Eu-Te-am lăsat eu să o faci?
JK-De ce eşti aşa rea prințesă?
Eu-I-auzi mă.Abia am venit şi deja mă venerați! Nu mă aşteptam la o aşa primire.O limonadă te rog.*spun eu şi mă arunc lejer în pat*
JK-Hei hei.Ai picioare.
Eu-Aa nu serios? Eu credeam că am tentacule că ți-aş cam zbura capul ăla.
JK-De ce?
Eu-Mi se încălzeşte şi limonada până mi-o aduci tu!
JK-Nu-ți aduc nimic.
Eu-Phai..De ce? Ți-ai făcut manichiura? Vai dragă mă scuzi.*spun eu şi ies din cameră dându-mi părul pe spate fix în fața lui*
•El mă prinde de încheietura mâinii şi mă lipeşte de uşă,dar îşi pune mâna în spatele meu ca să nu mă lovesc de ea prea tare.
•El mă priveşte profund în ochi.Eu îmi fixasem ochii spre buzele lui,apoi pe ochii lui şi din nou acelaşi ciclu fiind destul de aproape de el.
•Pe fața lui se schițează un mic zâmbet,care ce-i drept,mi-a inspirat..răzbunare.
•El pleacă fără să spună nimic iar eu rămân blocată aşa pentru câteva secunde.La un moment dat,cineva mă îmbrânceşte.
•Eu tresar şi mă uit în stânga mea.Era un tip brunet care era foarte zâmbitor.Îmi inspira destul de multă pozitivitate.JH-Hei.Eşti în regulă?
Eu-Ăă..D..Da! *spun eu pierdută*
JH-Eu sunt J-Hope.Şi pot fi raza ta de soare care te trezeşte dimineața cu razele dimineții!
Eu-Sună palpitant.*spun eu zâmbind* Dya,încântată.*spun eu şi dau mâna cu el*
•Eu cobor jos în bucătărie şi observ că nu mai era nimeni acolo,decât îmgâmfatul ăla de mai devreme.
•Eu nu îl bag în seamă şi încep să îmi prepar limonada.
•Îmi iau un pahar şi pun apă în el.
•Trăgeam din când în când cu ochiul să văd ce făcea viermele ăla obosit,dar tot holbăndu-mă la el,scap paharul cu apă pe jos iar eu alunec,paharul spărgăndu-se.
•Brunetul se uită la mine şi bufneşte în râs.
•Eu îmi dau ochii peste cap nervoasă şi dau să mă ridic dar realizez că îmi tot aluneca fundul şi picioarele aşa că rămân pe jos.
•El îmi întinde mâna.Eu-N-am nevoie! *spun eu indiferentă*
JK-Aa da? Atunci de ce nu te ridici singură?
•Eu tac nervoasă.