Hope pov.
Som rada, že som skončila na izbe s Rapmonsterom. „Jéj, to je pekné," povedala som a zvalila som sa na posteľ. „Ty si ale trdlo," povedal Rapmonster a podišiel ku mne. Ľahol si vedľa mňa. (Prosím, nemyslite si nič iné. Vy viete čo.) „Dobre, idem sa osprchovať prvá. Fajn?" povedala som a Rapmonster prikývol. „Ale ja tu nemám žiadne pyžamo. Práve som si spomenula," povedala som. „Počkaj, mám nápad," povedal Rapmonster a ja som prikývla. Pri boku postele mu už stál stredne veľký kufor. Položil ho a otvoril. Chvíľku sa v ňom prehraboval a potom niečo vylovil. „Mám!" povedal, otočil sa a hodil mi to. Bolo to šedo modré tričko s nápisom „I want to LIVE like this forever", ktoré tam bolo napísané čiernymi písmenami. „Môže byť?" spýtal sa ma. „Áno, vďaka. Potom ti ho vrátim," povedala som. „Nemusíš hneď," povedal a ja som sa zasmiala a vošla som do kúpeľne. Rýchlo som sa prezliekla, ale prisahám vám, že to tričko mi bolo hrozne veľké. „Takto odmietam vyjsť von," povedala som cez škáru v dverách. „Prečo nie?" spýtal sa Rapmonster. „Proste nie," povedala som. „Prosím, poď von," povedal. „No tak dobre," rezignovala som nakoniec. Vyšla som von a pozrela sa na Rapmonstera. „Ale veď si v tom celkom pekná," povedal a usmial sa na mňa. „No dobre," povedala som. Strčila som doňho ramenom a povedala: „Čo si myslíš o láske na prvý pohľad?" spýtala som sa a pozrela sa naňho.
Rapmonster pov.
„No predtým som na to neveril, ale teraz už áno," povedal som popravde. „Aha a smiem vedieť ktorá je tá šťastná?" spýtala sa ma. „Čože? Ako to vieš?" spýtal som sa. „Vidím ti to na očiach," povedala a ja som nevedel, čo spraviť. „No prosím. Mne to môžeš povedať!" Naliehala a ja som konečne nabral odvahu a odmietol ju pustiť. „No tak dobre," povedal som. „No?" povedala a oči jej žiarili. „Tá osoba leží vedľa mňa!" Povedal som a vyšvihol sa do sedu. Počul som za sebou ako zhíkla a povedala: „To myslíš vážne?" „Áno, vážne!" povedal som. Vtedy som cítil, že ma potiahla za rukáv a ja som sa na ňu pozrel. „A čo, keď ja som také niečo tiež zažila?" povedala a ja som nemohol uveriť tomu čo som práve počul. „Čo? Počkaj," spýtal som sa a ona sa usmiala a líca sa jej zafarbili do ružova. „To myslíš vážne?" spýtal som sa. „Áno a teraz to urob," začala. „Čo?" spýtal som sa. „Pobozkaj ma," povedala a ja som tak urobil. Neviem to popísať. Neviem čo som robil. Bol som úplne opantaný tým novým citom. Panebože! Ja som sa práve bozkával z J-Hopovím dvojčaťom. Ale vyzeralo to tak, že ona tiež teraz zažívala nový cit a užívala si to. A bol by som vám klamal, keby som povedal, že ja nie. Po chvíľke sme sa od seba odtrhli a ja som sa na ňu pozrel. „Ľutuješ to?" spýtal som sa a pozrel sa jej do oči. „Nie, od toho fanmeetingu nič neľutujem," povedala a ešte dodala: „ale toto je niečo iné. Konečne som sa asi zaľúbila." „Ale môžem ti spôsobiť problémy," povedal som a odtiahol som sa. „Nie, ale veď sa pozri. Moje dvojča je J-Hope a nemienim sa vzdať chalana, ktorý sa mi páči, ale pokiaľ to necítiš rovnako," povedala a postavila sa z postele.
Hope pov.
Postavila som sa, že pôjdem späť k bratovi, keď tu zrazu ma jeho ruka stiahla naspäť. Zatvorila som oči a keď som ich opäť otvorila, tak som ležala na posteli a Rapmonster bol nado mnou. „Prečo si to myslíš?" spýtal sa ma. Na sto percent som sa červenala ako paradajka. „Lebo to vidím. Svoj prvý bozk som dala takému idiotovi," povedala som nahnevane. „To bol tvoj prvý bozk?" spýtal sa ma šokovane. „Áno," povedala som a on sa na mňa pozrel. „Keď som ťa uvidel rapovať, tak som sa do teba okamžite zamiloval," povedal a ja som nevedela čo spraviť. Potom ma pohladil po líci a ja som sa roztopila. „Tak čo s nami teraz?" spýtala som sa. „Zdá sa, že teraz spolu tajne chodíme, ale iba keď chceš," povedal a ja som sa k nemu nahla tvárou a zašepkala som: „Áno, chcem." Potom som ho znova pobozkala. Tentoraz sme sa od seba neoddelili, až kým nám nedošiel dych. „Dobre, musím sa ísť osprchovať," povedal, ale ja som zaprotestovala. „Nie prosím. Nechcem tu byť bez teba. Budem sa báť," povedala som. „Neboj, hneď som naspäť," povedal a ja som sa naňho usmiala.