PB. { Wasiat }
Bukkk..!
" Nah pakai baju ini?"
Hempasan kasar dari lelaki dihadapannya. Sang lelaki telah menghilang disebalik tirai bilik air. Splash..! Kedengaran rintik - rintik air di dalam bilik air kedengaran Di telinga.Cahaya lampu Terang benderang dari bilik Air kembali menerangi bilik yang menempatkan tubuh Adille yang berbogel Tanpa Seurat benang.
Dalam keadaan lemah perlahan - lahan Ardille Camila menapak kembali kehujung katil. Melihat baju dirinya yang dicampakkan sebentar tadi oleh Edde..
Pakaian Satu persatu disarungkan kembali ke tubuh secara perlahan. Fikiran masih lagi terawang - awangan.Air mata yang sejak dari tadi menurun membasahi pipi telah kering. Segala - galanya telah terlambat. Untuk dia mengundurkan kembali masa ..!
" Salah engkau Ardille kenapa bagi peluang kepada lelaki macam Edde, untuk ambil kesempatan pada engkau,!" Kedengaran suara lain menganggu emosi Ardille ketika ini.
Emosi Dan fikirannya bercampur- campur..Sesak dalam fikiran Ardille.
" Bukan kerelaan aku, aku terpaksa.!" Ardille memujuk diri. Air mata Ardille jatuh lagi ke pipi. Sedikit mengesot dia kembali ke atas katil, Kaki dibengkukkan, Dan selimut ditarik menyelimuti tubuhnya yang sudah berbaju. " Sejuk"..
Dalam kesunyian dirinya, masih terbayang apa yang terjadi Dan telah berlaku pada dirinya.
************
Malam masih lagi kelam Tapi suasana diluar bilik masih rancak dengan bunyi muzik kuat berkumandang.Ardille tidak senang duduk Di dalam bilik. Bunyi Muzik Black Metal, POP Dan segala Muzik mengkhayalkan bertukar - tukar Di pendengaran Ardille.
" Arghhhhh, stresss lah macam ini !" Macam mana aku nak Study Kalau hari - hari macam ini. " Ini semua Tentu Idea Edde, berparti tiap malam." " Tak penat ker?" Ardille merengus geram.
Tapi siapa dirinya dirumah itu, hanya orang tumpangan.Buk..! Buk..! Buk..!
" Hei buka pintu ini.!", Hei.buka.. Bodoh..! Stupid.*%*^^^^
Kedengaran suara lelaki diluar Pintu bilik Ardille. Beberapa kata kesat telah dilempar dari luar.Sakit hati Ardille, Tapi terpaksa ditahan. Jika tidak kerana amaran Keras dari Edde sebelum ini. Rasanya dah lama lelaki diluar tu dapat smash dengan mulut pedas Ardille.
" Tapi boleh ker mulut pedas layan lelaki mabuk, Rasanya Tentu tak.!"Adille Senyum sendiri.
Untuk itu Ardille terpaksa memekakkan telinga dan mulut terpaksa dibisukan tidak mahu melayan ketukan - ketukan Dan cacian dari luar biliknya.
Tapi........Setengah jam berlalu.
" Arghhhhh, Ardille masa - masa inilah pula engkau nak terkucil. Teruklah engkau ini Ardille."
" Macam mana ni, Arghhhh Tolong lah kerjasama wahai " Pussy".Bila nak habis Parti ini.?"
Setengah jam berlalu Ardille dapat menahan, namun selepas itu rasa terkucil Ardille tidak lagi dapat ditahan lagi. Terasa aliran keluar telah dipenuhi dengan air buangan untuk dikeluar.
" Arghhhh tak tahan dah ini". Akhirnya Ardille buat keputusan untuk keluar dari bilik tidurnya, pergi bilik air dan kembali Tanpa diketahui oleh Edde.
Amaran Edde macam tak berkesan untuk hari ini. Janji dia dapat lunaskan " Hajatnya", dia dah tak tahan.
" Ardille engkau boleh." Perlahan - lahan mata Ardille meliar melihat kawasan sekeliling sebelum dirinya berlari anak menuju ker Bilik Air di tingkat 1 menempatkan biliknya.
YOU ARE READING
NOKTAH
RandomWasiat itu sukar Dan juga kadang kala memudahkan. Ardille Dan Edde dipaksa berkahwin kerana satu Wasiat Tok Daddy pada usia 16 tahun mereka disatukan Tanpa keleraan. Ardille sentiasa menagih kasih Edde untuk dirinya diterima, namun kisah...