Rozdział 1

18 5 0
                                    

                                                                              Drogi Pamiętniku...

Siedziałam w domu i jak zwykle oglądałam małe kotki w internecie. Postanowiłam jednak pójść  na spacer... Wyszłam z domu i w połowie drogi spotkałam małego chomika. Nie był tak uroczy jak szczur Abraham mojej bogatej przyjaciółki ale i tak był w granicach tolerancji. Pobiegłam z nim do domu i wpadłam na genialny pomysł... Włożyłam sobie chomik a w odbyt. codziennie wkładałam tam jedzenie i czasami jakieś zabawki żeby się nie nudził...

                                                                                          Dzień 4

Mój chomiczek uciekł mi w nocy!!!!!!!!!! To straszne! Dzisiaj idę do zoologicznego po nowego chomika. A może tym razem kupię myszoskoczka?

                                                                                          Dzień 6

Nie kupiłam niczego bo okazało się, że mój chomiczek był ciąży. Odkryłam to kiedy z ust wyszło mi dokładnie 362 małe chomiki. Są strasznie urocze! Nie wiem czemu ale strasznie się lepią...

                                                                                        Dzień 16

Moje chomiczki połączyły się w jednego wielkiego chomika! Kilka razy zgwałcił mnie w nocy ale było nawet fajnie więc nie dałam mu kary.

                                                                                           Dzień 18

Mój Yaoi Hentai Mega Odbytorozkurwiator odgryzł mi moje przyrodzenie! Pojechałam do szpitala ale wcześniej kazałam mu iść do kąta na 20 minut! 

                                                                                             Dzień 35

Niestety nie udało im się przyszyć go z powrotem, jednak zawsze uważałam go za brzydkiego. Dlatego się cieszę... Ciekawe co ciekawego przydarzy mi się w następnych dniach?  



Pamiętnik Transseksualnej DżejkWhere stories live. Discover now