Dobieranie par

41 5 1
                                    

-Witam w naszym programie!-powiedział Argentyna-W Tańcu z Państwami!- dodał.

-No siema- rzekł Rosja, po czym Ukraina lekko szturchnął go łokciem. -Aha, to tego nie było w scenariuszu?-zapytał zdezorientowany. Po tym wszyscy strzelili facepalm'a. A jak Polska sobie w łeb przyjebała, to w całej sali było słychać. Aż Albania się zainteresował co się dzieje.

-Kusi mnie ten inteligentny wzrok Polski, żeby dać jej najgorszego debila, ale tego nie zrobię, bo mnie wyjaśni za kulisami.-oznajmił prowadzący.-Więc będzie z Albanią.

-O ty kurwo, widzimy się za kulisami!-  krzyknęła Polska na całe studio.

-Ale przecież ona nawet ćpać nie potrafi!- krzyknął zdenerwowany Albania.

-Chuj mnie obchodzi wasze zdanie- oświadczył zadowolony z siebie Argentyńczyk.

-Dobra, dobra. Zacznijmy od dobierania reszty par ^^.- rzekł zadowolony z siebie i swojego jebanego życia-Rosja z Niemcami-nie dokończył a Rosja już zaczął drzeć RYYYYYYYYYYYYYYYJa że on nie chce.

-O NIE NIE NIE! NIE CHCE Z TYM JEBANYM PEDAŁEM TAŃCZYĆ! ON JEST JAKIŚ POJEBANY- Rosja krzyczał, ale Argentyna nie zmienił zdania, i kontynuował swój wywód.

-Węgry z Wielką Brytanią.

-Dlaczego?-Brytania zapytał niezadowolony.

-O fajnie^^.-Powiedział Węgry po czym się uśmiechnął.

-Japonia z Norwegią. Ukraina i Finlandia. Rumunia i Czechy.

-No dobra, pora na jurorów. -Kontynuował nie zważając na nic.- Ameryka, Austria, i tu was zaskoczę... Filipiny!

-Powitajmy ich wszystkich wielkimi brawami.- mówił dalej, ale Polska, zamiast bić brawo, pokazała im wszystkim środkowy palec. ''Oj, ciężko z nią będzie'' pomyślał Albania, a po chwili na samą myśl o niej, zaczynał się rumienić. Argentyna, jak zawsze po odcinku, poszedł za kulisy, a nawet nikt nie zauważył jak Polska poszła za nim. Nagle wszyscy usłyszeli jego krzyk, oprócz Ameryki, bo jest jebanym debilem. Albania zrobił wielkie oczy, i poszedł w tamtym kierunku.

Taniec z PaństwamiWhere stories live. Discover now