31.Pięknie i romantycznie

219 9 0
                                    

Kuba

Maja pewnie poszła już spać. A ja musiałem pomóc mamie w pracach domowych, bo ma zapalenie gardła. Skończyłem o 23 i dopiero wtedy wziąłem do ręki telefon i odczytałem wiadomości. 

od:Alicja <3

Jutro wychodzę 

od:numer nieznany 

Nawet jej nie pomożesz. Ona ci nic nie powie 

Wybuchłem nie kontrolowanym śmiechem. To była chyba ta sama osoba co pisała do Alis. Już dawno mi to powiedziała. Przecież my mówimy sobie wszystko. Ta osoba jest na pewno nie groźna skoro ma tak nie aktualne dane. Ale zostawmy już to. Lepiej nie odpisywać. Pomimo późnej godziny postanowiłem napisać do Alis. 

do:Alicja <3 

Śpisz mała? Jak tam. Jak to jutro wychodzisz. 

Po nie całych 10 minutach dostałem odpowiedź. Dziwne, że nie śpi. 

od:Alicja <3 

Dobrze. Nie śpie, bo jakoś te sms nie dają mi spokoju. Jutro o 10 wychodzę do domu. Przyjdziesz po mnie do szpital? 

do:Alicja <3 

Moja mama jest chora i muszę rano się nią zająć i kuzynką. Przyjechała wczoraj do nas. Ma 5 lat. Dobrze dogaduję się z moją mamą i miła być pod moją nieobecność, ale skoro jestem to muszę się nią zająć. Pasi mi o 12.

od:Alicja <3 

Oki. To o 12. Tylko gdzie? 

do:Alicja <3 

U mnie pod domem, a potem park 

od:Alicja <3 

Tyko ja nie mogę się przemęczać 

do:Alicja <3 

Oki. Nie będziesz. Dobranoc. Kocham cię 

od:Alicja <3 

Dobranoc 

Tak naprawdę jutro wstanę o 9 ogarnę wszystko przy mamie i mogę iść. Odbiorę Alis ze szpitala, ale chce żeby to była niespodzianka. Później odprowadzę ją do domu i o 13 po nią wrócę. Mam wszystko zaplanowane. Będzie pięknie i romantycznie. 





Chciałbym zostać twoim bohaterem/Kuba Szmajk (Zakonczine)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz