He again
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Kejap kejap .Weh kenapa pandangan ak gelap duh ? Br je takdi ak tgk hyunjin takkan ak dh hilang penglihatan . Help meh . Kejap ni tangan sapa wey tekup mata ak yg pelolos ni .
"Tak payah tengok la sengal , kalau hati kau tu tak kuat . Please jangan sakitkan hati kau buat lelaki tak guna tu "
Oh jungkook hyung rupanya . Ingat ak dh hilang penglihatan dh takdi . Adumak . Nk tekup mata orang bagi la salam dulu ni tak pakai tekup je .
Merapu je kau hyo ra oi .
"Ah waee ? , biar la ak nk tgk . Hati ak kuat key"balas ak dn menarik tangan jungkook spy melepaskan tekupan di mata ak . Sakit duh dia tekan boleh dikatakan tercabut bulu mata ak .
Ok gurau pun tk boleh .
"Ye la tu . Knp semalam ak dengar yg kau me— sedap tak hyung kuih bahulu tu sedap tak ?"terus ak potong percakapan jungkook sapa srh cakap benda yg bukan² . Bila masa ak menangis sbb hyunjin tak guna tu .
Semalam ak layan wattpad lah buduh . Tu ak emo sampai menangis mengesot² duh . Halah tu pun nk kecoh arnab jadian ni , Ak luku kau punya kepala tu baru tahu .
Asyik nk cari salah orang je hyung ak sorang ni . Tp lawak duh muka jungkook bila ak sumbat bahulu ke dlm mulut dia , dia punya muka tak boleh bawa bincang , Huduh bhai . Dh macam siput ak tengok .
"Kau , kat rumah nanti siap kau ak kerjakan "jungkook memberi amaran kpd adiknya itu .
Ingat ak takut .
"Eh u buat apa kat sini ?"sampuk seorang yeoja yg berpakaian yg agak seksi dtg menegur hoseok hyung . Ah sibuk je pompuan ni , ak lesing kan baru tahu Sakit ke tak . Eyy geram ak dibuatnya .
Ak hanya menggulingkan biji mata ak ke atas dn menongkat dagu di atas meja , Aduh pompuan ni tak nk bla lg ke . Ingat lagi tak pompuan yg kat restaurant haritu nama dia choi reana tu la ! Gedik sial .
Benci sial sebut nama dia . Cam pork pun ad .
"Tak nampak ke meja kitaorang ni tulis vvip . Ke dh buta"ujar ak dgn nada yg mendatar . Abang² ak yg lain dh membulatkan matanya tanda terkejut dgn sikap ak yg kasar tu .
"Rara language tu"tegur jin hyung tetapi ak just bla . Ak tak tahu knp ak benci sgt nga kat reana tu . Menyampah tahap bitch sial .
Hyung² ak yg lain hanya memandang ak yg sdh berjalan jauh dn mereka memandang yeoja yg sdg tersenyum sinis ke arah adik mereka tu . Tanpa amaran jimin berkata .
"Oi kau tak nk bla lg ke . Kau dh buat adik ak marah huh ?"tanpa berlengah terus yeoja tu bla . Tahu pun takut dgn jimin ! Bila abe jimin mengaum tak mengandung kau , tiber siot .
Ceh !
🍁🍁🍁🍁
Aku duduk di tepi kolam ikan yg berada di dalam hotel tersebut sambil merenung masa hadapan kita bersama—auch terover la pulak .
"Baby sayang , baby sayang adoi"sakit la buduh sapa yg berani ketuk kepala ak ni . Bila ak berpaling je ouh si yoongi hyung rupanya ingat sapa la tak di . Br je nk balas balik , bila tgk je muka si snow white ni terus niat ak terbatal .
Melepas la shial .
"Tak payah nk emo sgt la wahai dongsaeng ku yg tersayang . Hyung mu ini akan tolong"terus muka ak berubah kpd menyampah lah budu . Dia tahu maksud ak dn berpura² batuk .
Jom minum ubat batuk cap ibu dn bapa sp nk pm tepi, Tepi je key.
"Huk huk huk , alah kau ni ak nk berfeeling sbg abang yg baikpun tak boleh . Nyah kau "hak alah nk merajuk konon ak tibai pakai mangkuk jambam baru tahu betapa ak benci dgn perangai manja tahap gaban dia ni .
"Hyung kalau ak cakap ak ad suka kat se— okay ak tahu shush" dasar snow white ni ak belum habis cakap lg la buduh, Eeee ni geram ni .
Tanpa berlengah terus dia tarik tangan ak spy masuk semula di dlm hotel tersebut . Manusia² yg berada di dlm tu terus menunduk tanda hormat kpd kami . Aduh cam retis la pulak, Happy beb .
Ak tersenyum kpd mereka dn meretap tangan yoongi yg duk tarik ak dr depan , kau ingt tak sakit ke duk tarik² dh macam tarik lembu .
"Weh hanat boleh tak bila² kalau nk tarik tgn ak tu slow² sikit . Sakit tahu tak ! "Yoongi hanya mengendahkan dn terus mara ke hadapan tinggal ak yg sdg berhenti sbb duk tilik tangan ak yg si putih tu tarik . Sakit bongok .
Ak sambung berjalan sambil mulut terkumat kamit menyumpah abang ak si yoongi tu .
Sorry not sorry bro .
🍰🍰🍰🍰
Bangtan yg sdg rancak berborak itu terus berhenti apabila mata mereka tertacap pada 2 susuk tubuh adik beradik nya iaitu si yoongi dn hyo ra .
Hyo ra dgn muka yg kosong itu hanya duduk di sebelah taehyung dn mengeluarkan telefonnya utk bermain dn menghiraukan pandangan yg oppanya yg lain yg msh merenung nya .
Ingat ak kesah, What a bitch .
Hoseok yg tdk blh duduk diam terus bertanya adiknya itu .
"Ra , okay tak ni . Oppa risau tau tak dr takdi lg senyap cu cakap sikit"dgn serta merta yg lain juga tertumpu pd hyo ra yg msh lg leka bersama telefonnya .
"K"ak mls nk cakap so ak ckp k je la dh la srh cakap sikit tu dh terlebih sikit dh tu . Hehe .
"Tu je —tak di srh ckp sikit je 'k' je la perkataan yg padat dn terpendek tau tak ?"ujar ak dn sambung menscroll ig di dlm telefon .
Malas nk layan abang² ak yg sibuk ni . Minat benar jaga tepi seluar orang seluar sendiri tak jaga. Puih kau.
Deep bro.
"Ehem ehem, okayy. Sp sini kenal dgn perempuan nama dia lala hye"terus mata hye ra terbutang luas apabila soalan yg diaju keluar drp mulut si abangnya namjoon itu .
Shit .
"Weh , kau kenal ke bro. Dia duh follow ig ak siap bertext hai hai bagai rasa nk bagi penampar je"balas jungkook dn membuat muka hodohnya .
Justin seagul.
TBC
YOU ARE READING
My Overprotective Brothers BTS FF
Fiction générale(DISCONTINUED) apabila kau perlu bersabar dgn perangai jahil abang korang yang terlampau suka menjaga. "jangan pakai baju tu sbb terlalu menjolok mata ." "baik tak payah pakai baju terus . ni dh kali ke berapa ak tukar ." (kalau ada masa sy akan sa...