Pentru prima data

793 39 3
                                    

-7:50

Andreea abea ce ajunsese la casa ei cea noua . Era o vila mare rosie foarte frumoasa . Dar pe Andreea nu o interesa casa , nimic , ei ii displacea faptul ca parintii ei hotarasera sa se mute aici .

Mama:-Aici va fi noua noastra casa Andreea , iti place ?

Andreea:-Da este frumoasa , dar mie imi placea vechea casa .

Mama:-O sa vezi ca si aici o sa iti placa .

Andreea:-Nu prea cred.

Ea intra in camera sa , de culoare roz . Despacheta , si apoi se tranti pe pat .

Andreea:-Urasc locul asta .

Apoi se riduca si merse pe balcon.

Cand a iesit a vazut ca un baiat brunet , frumos si bine facut se uita la ea . S-au privit mai bine de 2 minute in ochi , el i-a zambit , apoi el a plecat de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

Andreea:-Cine o fi baiatul asta ?

A DOUA ZI

Andreea s-a imbracat pentru a merge la scoala . Cu o camasa alba , blugi albastru inchis si niste sandalute maro . Si-a luat ghiozdanul si a plecat . Cand a iesit din casa a dat nas in nas cu Leon.

Andreea:-Buna...

Leon:-Buna!

Leo a facut cativa pasi apoi i-a zis .

Leon:-Vi?

Andreea:-A....da.

Andreea impreuna cu Leon fara sa spuna nuciunul nimic , mergeau spre scoala . Andreea se uita la el , mergea spre scoala impreuna cu un baiat pe care l-a vazut abea a doua oara si la auzit pentru prima oara spunandui ceva .

Leon:-De ce esti asa tacuta ?(zambeste)

Andreea:-Ce pot sa zic abea ce te-am cunoscut .

Leon:-M-ai vazut si ieri .

Andreea:-Dar ieri nu am vorbit.

Leon:-....

Nu a mai spus nimic.Doar mi-a zambit .

Leon:-Gata, am ajuns, in ce clasa esti ?

Andreea:-a....C.

Leon:-Super , esti in aceiasi clasa cu mine , hai.

Andreea:-Ok.

Nu stiu cine este , abea ce l-am cununoscut. Dar.....ma simt bine langa el .

Stiu ca esti acoloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum