Heyy! Itt a nyári szünet és mindenkinek jó nyarat kívánok. Mivel nekem is szünet van, így ritkábban lesznek részek, mert nem nagyon szeretnék a telefonomon lógni.😅💜
Jó olvasást!💜
*Jungkook szemszög*
Egy órát kocsikázhattam, majd hazamentem. Szegény Hobi nem tudja mi a franc van, elég kérdő pillantásokkal fogadott. Félreértés ne essék nem szokásom nyitott párkapsolatban élni(legalábbis mostmár), már ha lesz valami köztünk Chimmel, felőlem lehetne de hát... balfasz vagyok.. ennyi a lényeg.
"Reggel" Hobi keltett. Csodálkoztam, hogy még itt van, de nem nagyon bántam, hiányzott már egy jó társaság. A reggeli rutinom elvégzése után,azaz először is könnyítettem magamon, mondjuk Jimin keze hiányzott... khm. Ezek elvégzése után felhívtam Sukárt, hogy lenne egy kis megbeszélni valónk.
Délig nem csináltam semmi különöset, inkább csak chilleltem. Rendeltem kínait, megettem és indultam is Yoongs-hoz.
Útközben elhatároztam, hogy visszafogjuk magunkaaat,nem lesz bünti, most kedvesek leszünk -vagy mi- Chimmel. Különben mehetek a levesbe... és ő is...
Meg is érkeztem a házukhoz, remélem tényleg nem csalnak az érzéseim és itt van Jimin.. de majd ezt meglátjuk. Csengettem is, és Tae nyitott ajtót. Láttam rajta hogy nagyoon meglepedődött.
-Szia, bemehe...- ahogy hátamögé pillantottam előbukkant az általam keresett személyt. Közben Yoongi is megérkezett és így néztünk négyen farkasszemet SUPRISE MADAFAKA BITCHES..
Toltam arrébb V-t és már kaparintottam volna meg Chimet amikor Suga elém állt. Jól tette, kezdezt elborúlni az agyam. Gondolatba gyorsan leosztottam magamnak egy csicskalángost és minden figyelmemet vámpírkának szenteltem.-Csak akkor jöhetsz be, és beszélhetsz vele, ha megígéred, hogy nem bántod és mostantól jól bánsz vele, ÉS eltörlöd a hülye szabályaid..!- emelte fel a hangját a végére.
Valamilyen szinten jogos volt, de az alap szabályokat nem szüntethetem meg, maximum a büntetések nagy részét. Ahh... teljesen kikészítenek... nem vagyok én rossz ember csak néha.-Jójó ígérem- fontam keresztbe kezeimet. Elémtárult teljes egészébe Park Kibaszottúl Tökéletes Jimin. Szorosan magamhoz öleltem, de nem viszonozta tettem. Mondjuk nem is csodálkozok.. na mindegy
-Jimin... bocsáss meg.. nem így akartam- suttogtam a fülébe,majd érzékien meg is nyaltam a fülcimpáját. Erre csak egy meglepődőtt sóhajt hallatott.
-Na jolvan ne itt legyen békülős szex légyszi, azért gyültünk ma itt össze,hogy ne legyetek ilyen puha pöcsök.- csapta össze tenyerét Yoongs.
Megkínáltak mindennel amivel csak lehetett, majd ketten felvonultam a szobájukba minket meg itthagytak... dejó.
Most itt ülünk, ketten a konyhába egymással szemben. Jimin az ujjait nézegeti lehajtott fejjel én meg őt nézem és azon gondolkodom, hogy hogy voltam képes ilyen fasz lenni.-Miért csináltad ezt?... azthittem szeretsz..- a végét szinte nem is hallottam. Annyira édes.
-Figyelj, tudom nem kellett volna ilyennek lennem.. de ha elborul az agyam nem tudok mit csinálni, megpróbálok változtatni ezen, de akkor annyit kérek, hogy gyere haza, jó? Nem kell hozzám szólnod, nem kell velem aludnod, csak gyere vissza... mert...- itt elakadt a szavam, nem tudtam kimondani.
-MERT? MIÉRT KÉNE EZT TENNEM? HM? NEM HISZEM EL, HOGY MEGBÁNTAD, NEM HISZEK NEKED JUNGKOOK..-csuklott el a hangja- VISSZAVIHETNÉL AZ ÁRVAHÁZBA ESKÜSZÖM SOKKAL JOBB ÉLETEM VOLT ANNAK ELLENÉRE, HOGY FOLYAMATOSAN ZAKLATTAK SZEXUÁLISAN. ÉN BENNED BÍZTAM, HOGY MAJD TE LESZEL AZ AKI MEGVÁLTOZTAT MINDENT... tévedtem.- ezzel felállt és már sétált is volna el, de én nem engedtem neki és visszarántottam vagyis csak akartam, viszont kitépte a kezét kezeimből.
-AZÉRT MERT KIBASZOTTÚL SZERETLEK PARK JIMIN...- orditottam torkom szakadtából. Kijelentésemre megtorpant. Mögé settenkedtem és hátulról átöleltem.- kérlek, higyj nekem, légyszíves.- pusziltam meg a nyakát.
-Nem... nem tudok hinni neked, csak azért megyek haza, hogy ne legyek itt teher. Nem kell velem élned, visszaadhatsz a háznak és mind kettőnk élete jobb lesz.- sóhajtott fájdalmasan. Én csak mégszorosabban öleltem magamhoz és fúrtam vállába fejem.
-Üljünk vissza, oké?- fordítottam magammal szembe és végigsimítottam állvonalán. Olyan mint egy cica, belebújt óriási tenyerembe. Megfogtam kezét és visszamentünk a konyhába. Ült volna le mellém, de én az megfogtam csípőjét és az ölembe húztam. Meglepődött, de nem mutatott semmiféle nem tetszést, így ezt egy félsikernek veszem.- min változtassak?- szólaltam meg random.
-Néhány szabályt kivehetnénk, meg büntit, és valami normális életet szeretnék élni... veled ha lehetséges.- karolta át a nyakam. Lovaglóülésbe ült az ölembe velem szembe. Elég izgató volt.. FHUJ csúnya Jungkookie.. most nem gondolunk ilyenre...
-Megoldható szerintem.- tetettem a nagy gondolkodást, közbe màr rég eldöntöttem min fogok változtatni. Annyit veszek észre, hogy szorosan megölel és beszippantja illatom. Derekát átkarolva húztam feljebb ölembe, bàr ne tettem volna. Ágyékunk összeért. Mindketten felsóhajtottunk. Puszilgatni kezdtem nyakát, a legérzélenyebb pontját reakciói szerint. Jól eső sóhajokat hallatott, lett annyi bátorságom, hogy valami többet is tegyek, megmarkoltam formás fenekét, kicsit megugrott, de nem tudta azt mutatni, hogy nem tetszett neki.
Elhúzódtam tőle, csókoltam volna meg, erre nem most kell lejönnie Sugának? Hát dehogyneeem.- Najó emberek taka haza, ne itt csináljátok. Tökre örülök, hogy kibékültetek.. ja, és Jungkook beszédem lesz majd veled.- váltott át szigorú hangnembe a végén.
Összepakoltam Jimin cuccait amíg ő evett. Miközbe keestem a ruháit megpillantottam valami baba szerűséget. Jobban megnéztem és az oldalára volt írva,Vili. Gondolom ez a neve a babának, annyi volt a baj, hogy nem átlagos játék volt... kicsit közelebbről is megnéztem és alig látható betűkkel rá volt nyomtatva " Sex Toy". Ahogy elolvastam rögtön el is dobtam, fhuj hány fasz járhatott már benne... najó. De ez nekik minek jézusom... mindegy, ne menjünk bele.(hahaha badumtsss).
Fél óra alatt hazaértünk. Útközben Chim bealudt. Nem volt szívem felkelteni, így felvittem az emeletre ott átöltöztettem és betakartam. Én a nappaliba aludtam. Mielőtt lefeküdtem volna, még ittam, majd lezuhanyoztam, átöltöztem és próbáltam aludni.. nem sok sikerrel.
*másnap reggel*
Már kora reggel fent voltam, gondoltam csinálok valami fini reggelit. Omlettet készítek neki jelenleg. Amiii szerintem nem lesz rossz. Séf nyuszi Jungkook szolgálatra készen áll ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Kész is lettem, vágtam hozzá zöldségeket és csináltam még kakaót, remélem ízleni fog neki.
Nos, Helo guys!
Elérkezett az új rész. Bocsi a kihagyásért😅💜
Nade, hogy teszik Soft Jungkookie?😏
Remélem elnyerte tetszéseteket ez a rész is, ha igen akkor komment vagy Vote formájába jelezzétek😌💜-parkjams69
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Worst Daddy (Jikook/ Kookmin ff)
ФанфикSziasztok! Ez az első ilyen jellegű könyvünk. Reméljük tetszeni fog. Jó olvasást💜 #armyforever 2019. 05. 23. #first- #1🏆 2019. 06. 09 #daddy- #2🏆