Gyorsan begurultam az asztal alá és onann néztem az eseményeket. A bombázások befejeződtek, az ablakokon fegyveres emberek másztak be. Tony már vaspáncélban feszített, Peter pedig Pókemberként harcolt. Bruce inkább marafdt a barátságosabb orvos testében. Rhodey is már ruhában volt.
Ott voltam én és Nat akinek semmi szuper ruhája sincs. Mondjuk én inkább Natot sajnáltam ilyen téren mert nekem legalább van valamilyen szupererőm. De ő ilyen képességekkel nem bír. Bár jó közelharcban.
Előbújtam rejtekhelyemről és rögtön egy katonával álltam szembe. Ránéztem amitől összeesett. Tovább rohantam és öltem a katonákat.
Mikor addig jutottam hogy már a huszadikat öltem volna meg egy másik berúgta a térdehajlatomat hátulról így a földre rogytam. Előről a fegyveres közelített felém. Hátam mögül valaki leszedte a katonát azért csak az élettelen teste esett rám. Lelöktem magamról és a földön csúszva hátrálni kezdtem. Egészen a falig kúsztam ám mikor már elértem azt és tovább már nem bírtam menni, megálltam.
A katona csak jött és jött közelebb. Mikor már elég közel volt valaki lelőtte őt de a még álló testétől nem láttam. Mikor az élettelen test rám esett -megint - megpillantottam Tonyt.-Jane! Minden rendben?- jött oda hozzám és felsegített a földről.
-Ja.
-Egyre röbben jönnek.- jelentette ki.
-Nemtudjuk sokáig ezt a harcot folytatni.
Ekkor egy nagyon hangos robbanást hallottunk meg. Mindenki kirohant az udvarra majd az éppen leszálló gépre szenteltük a figyelmünket.
Mikor a gép megállt és az ajtaja kinyitódott megláttuk a mai nap megmentőit.
A repülőből kiszállt a csapat többi tagja akit az előző hóbapban elvertünk.
Közelebb jöttek.
-Köszi Kapcsi- villantott egy mosolyt a milliárdos és újból arcára helyezte a maszkját.
Majdnem mindenki itt volt akiről meséltem.
Wanda, a boszi, Amcsi Kapcsi és a haverja- akinek a nevét még mindig nemtudom-, Clint, az íjász, Sam, a madárjelmeszes. Mindenki itt volt kivéve Scottot. Ő nemtudom hogy hol lehet de nem itt van az biztos.
YOU ARE READING
Lány a küszöbön ☆Bucky Barnes☆
Fanfiction„-Képes vagyok embereket kínozni csupán annyival ha rájuk nézek.- lestem ki az ablakon. -És képes vagyok pajzsot emelni rájuk szintén úgy ha nézem őket.- folytattam és a végén Rád néztem. -Ha kedvellek az utóbbit használom- fordultam sarkon majd elm...