⚠BECAUSE...⁉
ရန္သူ....ဆိုတဲ့သက္မွတ္ခ်က္က...၊ကိုယ့္ဘက္ပဲ သက္မွတ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့....ဒါဟာ ရန္သူလို႔မဆိုႏိုင္ပါ...၊ကိုယ့္ရဲ႕မနာလိုစိတ္တစ္မ်ိဳးသာျဖစ္လိမ့္မယ္....။ႏွစ္ဖက္စလံုးဟာ ရန္သူလို႔ သတ္မွတ္ထားေပမဲ့...ကိုယ္ဘက္ကပဲ သူမသိေအာင္တိုက္ခိုက္ေနရင္...ဒါကို ခ်ံဳခိုတိုက္တယ္လို႔ေျပာမည္လား....၊သူရဲေဘာေၾကာင္တယ္လို႔...ဆိုမည္လား....။ကိုယ့္ရဲ႕တိုက္ခိုက္မႈကို တစ္ဖက္လူ သိသြားၿပီဆိုရင္ေတာ့....တိုက္ပြဲအတြက္ႀကိဳျပင္ထားရလိမ့္မယ္...၊ကိုယ္ ပုန္းခိုတိုက္ခိုက္ေနတဲ့ခ်ံဳကို ထိုရန္သူက ကိုယ္မသိပဲသိမ္းပိုက္သြားခဲ့မည္ဆိုရင္...သင္အႏၱရာယ္ကင္းႏိုင္ပါဦးမလား........
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
ဧည့္ခန္းထဲ႐ွိဆိုဖာေပၚတြင္ထိုင္လ်ွက္.....laptopတစ္လံုးျဖင့္ ဦးသူရိန္ခ တစ္ေယာက္...အလုပ္႐ႈပ္ေနတုန္း.........
"ကိုႀကီးေရ....ကိုႀကီး..."
ေခၚသံႏွင့္အတူ...လင္းေရာင္ခ လက္ကို ဆြဲျပီးဝင္လာေသာ ေနမင္းခ အား လွည့္ၾကည့္လိုက္ရင္း......
"သားႀကီး မ႐ွိဘူးကြ..ခုဏကမွ အျပင္ထြက္သြားတယ္....မင္းတို႔ဘာျဖစ္လာတာလဲ..."
"ေၾသာ္...ဟို...ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးေဖေဖ...ကိုႀကီးကိုေျပာစရာ႐ွိလို႔ပါ....သူဘယ္သြားမယ္လို႔ေျပာသြားလဲ....."
ေဖေဖက အလုပ္မ်ားတဲ့သူတစ္ေယာက္ေလ....၊သူ႔ကိစၥေတြနဲ႔သူ စိတ္႐ႈပ္ေနရတာ...က်ဳပ္က ဘယ္လိုလုပ္ဒီအေၾကာင္းေတြေျပာထြက္မွာလဲ....၊အဲဒါေၾကာင့္...ကိုႀကီးကိုပဲ ေျပာျပဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္....၊ကိုႀကီးနဲ႔တိုင္ပင္ၿပီး....ဟိုေကာင့္အေၾကာင္းကိုစံုစမ္းရမယ္....။ေငြလိုခ်င္ယံုေလာက္နဲ႔ေတာ့....သူဒီေလာက္ထိ အခ်ိန္ဆြဲေနမွာမဟုတ္ဘူး....။သူ႔အေၾကာင္းေသခ်ာစံုစမ္းၿပီး....အျပန္႐ွင္းသင့္ရင္႐ွင္းရမယ္.....။က်ဳပ္...ကိုႀကီး ဘယ္သြားလဲလို႔ေမးလိုက္ေတာ့...ေဖေဖမသိဘူးထင္ပါရဲ႕....အန္ကယ္ေက်ာ္က.......
"သားဟန္...သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေခၚလို႔တဲ့...ဒီနားက bar ကိုသြားမယ္လိုေတာ့ ေျပာသြားပါတယ္......"
ESTÁS LEYENDO
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romanceဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............