Öncelikle bu benim ilk hikayem ve gercekten cok heyecanlıyım :))
Daha fazla uzatmadan hikayeye giris yapmak istiyorum.
Hikaye kahramanları:
Eda Solar: Annesi Melek Babası Tarık. 17 yaşında,Antalya'da yaşıyor,annesi Black Moda Evi'nin sahibi. Babası Solar Holding'in sahibi. Eda tek cocuk. Sarışın uzun sacları olan, yesil gözlü ve sadelikten yana bir kız.
Su Kılıç: Annesi Arzu Babası Kerem. 17 yasında,Antalya'da yasıyor,Annesi Akser Kozmetik Firması genel müdürü. Babası Kılıçlar Holding'in sahibi. Su'yun da evlatlık olan bir kardesi var Buğra. Su esmer,uzun boylu,uzun düz saclı ,ela gözlü ve kokoş bir kız.
Ogün Aydın: Annesi Nazlı Babası Orhan. 18 yasında,İzmir'de yasıyor. Annesi İzmir Özel Aydın Koleji'nin sahibi. Babası ünlü bir is adamı. Ogün tek cocuk sarı saclı,yesil gozlu,orta boylu ve oldukca gözde bir playboy.
Mert Alkan: Annesi Ayşegül Babası Timur (fakat babası Mert 12 yasındayken vefat etti). 18 yasında,babası ölmeden önce ona devrettiği Alkan Holding'in varisi (sahibi). Annesi Ogün'ün annesi Nazlı hanımla kardeş. Annesinin isi Aydın Törlenk Dans Akademisi'nin sahibi. Mert uzun boylu,siyah saclı,mavi gozlu genc bir playboy.
Su'nun agzindan:
Eda ile ailelerimizi sonunda ikna etmistik. İzmir Özel Aydın Kolejine baslıyorduk! Sonunda ailelerimizden uzaga gidiyoruz :D
Ertesi Gün...
Uyandığımda uzerimde bi agirlik hissettim. Eda ''lan kalksana amk'' Allahım bu cırtlak ses tabiki Eda'nın sesi.
-Noluyo lan sabahın köründe!?
Eda ''Ne? Sabahin körü mü öglen oldu kızım. Kalk daha bavul hazirlicaz. Yarin gidiyoruuuz :D ''
Yataktan nasil kalktim bilmiyorum. Oyle bi kalktim ki Eda'yi en son yerde gordum :D.
Eda''hay ebenin..... Neyse benim bavullar evde hazir. Seninkileri de hazirlayalim. Daha Avm'ye gidicez''
-Tamam kanka ben dusa giricem sen de benim bavulu hazirlam
aya basla.
Eda'nin bi sey demesine izin vermeden banyoya kostum. Ama arkamdan sanirim kufur etti :D
Arrik her sey hazirdi. Gidiyorduk. Eda eve bavulunu almaya gitmisti. Bende evde annemle onlari bekliyordum. ''Hih sonunda geldiler'' annemin sesi uzerine camdan baktim. Eda her zamanki gibi degildi. Nolmustu lan bu kiza? Normalde mal mal kosan Eda gitmis yerine malak gibi yavas bi Eda gelmisti sanki. Eda arabanin durmasini beklemeden kapiyi acip kapiya kostu. Bende bu arada asagi inmistim. ''kizim bizim gittigimiz okulun adi neydi acaba?
-Özel Aydin Koleji. Noldu sana?
''Lan Su saf misin kizim Aydin Koleji hani Ogün, Mert sana bi anlam veriyo mu??
-Aaaa ben orasini hic dusunmemistim!
''İyi bok ettin.''
Ogün ve Mert kim diye soracak olursaniz bizin en yakin 1.dereceden best kankalarimizdi. İsin kotu tarafi orta okulda ben Mert'i Eda da Ogün'ü seviyordu. Ama bu beyinsizler bize yuz vermeyince bizde konuyu kalbimize gomduk. Zaten 8. Siniftan beri sadece telefon ile konusuyorduk arada sirada . Her neyse ben bunlari dusunmekten Eda'ya cevap vermemistim. Benden bir cevap bekler gibi bakiyordu.
-Of kizim ya ne yapcaz simdi,dedim.
''Bilmiyorum ama duyduguma gore bizden asagi kalir yanlari yok. İkiside İzmir'in unlu playboylari olarak taniniyor.''
Biraz dusundukten sonra ortami yumusatmanin iyi olacagini dusundum ve:
-Ne var yani? Bizde Antalya'nin gozde kizlariyiz. 2 erkek yuzunden itibarimiz zedelenemez. Ne konustum bee :D
''Ahahah aynen :D '' dedi Eda. Sonunda eski haline donuyordu.
Annemin sesiyle irkildik ve arabaya binerek havaalanina dogru yol aldik. Havaalanina geldigimizde kameralari gorduk ve Eda'nin '' hay sikim bunlarin burada ne isi var''dedigini duydum ve güldum. Ropartajimiz bitince ucagimiza bindik ve yolculuk basladiii.
Ogün'ün agzindan:
Evi yine bok goturuyo. Yukaridan Mert'in sesini duydum ''oglum benim sortum nerde lan?''
-Dün artik ne acelen vardi. Kim bilir hangi otelin odasinda kaldi,dedim ve kahkaha attim :D
Mert sırıttı ve ''abi bi siktir ya''.
Televizyondaki haberle birden kalakaldim. Ve Mert'i asagi cagirdim. Yok artik bunlar onlardi! Mert'in de benden asagi kalir yani yoktu. Benim gibi agzi acik bakiyodu. ''Laaan geliyorlar!'' diye ikimizde ayni anda bagirdik. Disaridaki sesle hemen cama kostum. Mert arkamdan ''oha siktir burada mi oturacaklar!? '' dedi. Ona cevap vermedim. Ama yuzumdeki gulumsemeyi durduramadim. :)
-Hadi oglum uzerine bi seyler giyde canimiz komsularimiza yardima gidelim :D
Mert arkamdan gulerek yukari cikti ve giyindi.
Eda'nin agzindan:
İki saattir taksiden bavullari cikarmaya calisiyorum. ''Hay amk bu ne lan'' sonunda Su hanim taksiden inebildi.
-Kizim bi yardima gelsen hani!
Sonunda tum bavullari yere biraktik ve geldik en zor ise.
-Biz bunlari nasil yukari cikarcaz lan?
Su tam cevap vermek icin agzini acti ki arkadaki sesle irkildik. ''Selaaaam'' oyle bi donduk ki bavullara carparak yere dusurduk. Bu yavsakca ses onun sesiydi.
-Ogün? Dedim birden. Ama bu mal halen daha siritiyordu. Su'ya dondugumde o gicik tavrini bozmadan sasirmis bi sekilde bakiyordu.
Su'nun agzindan:
2 hafta gecmisti ve yeni evimize baya alismistik. Ama komsular icin ayni sey soylenemez. -,-
Bu gun canimiz komsularimizla (!) gezecekik. Onun icin odaya hazirlanmaya ciktim. Altima super mini bir deri etek,uzerine ise straptez gogus kismi dolgulu gobegi acik dar bir swet giydim. Ayakkabilarim siyah platform topuktu. Ve deri bil el cantasi aldim. Saclarimi dogal haliyle acik biraktim uzun ve duzlerdi zaten. Kirmizi bir rujla makyajimi tamamladim. Hazirdim ve asagi indim. Eda zaten hazirdi. Super mini dar bordo bir elbise giymisti ( bordo renk ona gercekten cok yakisiyordu cunku teni beyaz ve sarisindi) altina platform siyah dolgu topuk giymisti. Canta olarak siyah bi omuz cantasi almisti. Saclari hafif dalgali ve acikti. Gercekten zarif ve sik olmustu. Asagi indigimde Eda'nin ''pis surtuk'' dedigini duyup kahkaha attim :D evden ciktik ve tam zamaninda onlar da kapininonune cikmislardi. Mert'le goz gize gelmemek icin ne kadar caba harcamis olsam da malesef basarili olamadim. Ve kafami Ogüne cevirdim. Edaya yiyecekmis gibi bakiyordu :D.
Ama cok sinirliydiler. İkisi de ayni anda '' Kizim bu ne hal lan! '' diye bagirdilar. Bu bagirma ile ikimizde irkildik. Edanin ''acaba sizi ne ilgilendirir?'' sozu uzerine icimdeki kahkaha istegini durduramadim ve orada gulmeye basladim :D.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLAYBOY KOMŞULAR
RomanceAslında bazı yaşanmışları gerçek hayattan esinlenerek OKULDA yazdık bu hikayeyi. Evet evet herkes rahat kafayla evde yazarken biz tam tersi okulda yazdık. Ve dersin ortasında aklımıza geldi. Umarım beğenirsiniz :) Sena Mataracı Ebru Yılmaz