PB. # Ardille Kamila #
Plak..!
Pintu bilik air dibukakan kasar. Tubuh lelaki separuh basah itu keluar. Tuala disarungkan pada sebahagian tubuhnya, menampakkan lekuk- lekuk tubuh Edde yang sasa.Tubuh wanita dilihat Edde masih di pembaringan, mungkin masih tidak sedar.
Kaki menapak melihat serauk wajah yang telah dilempiaskan nafsunya sebentar tadi. Masih tidak berganjak dari pembaringan.
Rambut Ardille disentuh lembut, menampakkan keayuan diwajah itu. Dia menyesal dengan segala yang terjadi.Satu ciuman dilepaskan Edde pada Ardille yang masih dalam Lena. Kucupan Di dahi yang ternyata mengejutkan Lena Ardille.
Ardille terkulat - kulat terjaga dari Lena.Kesejukan dari Tubuh seseorang membuatkan dirinya terjaga Dan dirinya masih tidak selesa.
Seinggat lagi kali terakhir, baju disarungkan ketubuhnya Dan dia kembali kesisi pembaringan katil, merengkuk meratapi nasibnya sehingga dia terlena.. " Edde", segaris nama yang dia telah ingat kembali, Dan nama lelaki itu membuatkan dirinya bangun berdiri tegak Dan segar.
" Ardille" anak mata Gadis itu Edde pandang dalam kegelapan bilik mereka.
" Jangan sentuh aku Edde!" Ardille merengus geram, dia masih tidak berpuas hati dengan apa yang terjadi. Air mata telah kering mengalir, Kejadian semalam masih menghantui dirinya.
" Aku tak sengaja," kepala Ardille dibawakan dalam pelukan dirinya, Walaupun terdapat rontaan dari Ardille untuk dirinya tidak lagi disentuh. Edde berkeras, kepala wanita itu tetap dibawa ke dadanya.
Bagaikan menyesali perbuatan dirinya sebentar tadi.
" Engkau memang setan Edde, aku tak percaya kan engkau lagi! Engkau kejam.! Apa engkau dah buat pada aku..?"
Ardille melepaskan geram, sambil dada lelaki itu ditumbuk kasar melepaskan amarahnya. Kini giliran Ardille pula melepaskan kemarahan.Huwarghhhhhhh..!
Engkau kejam.!kemarahan Dan tangisan Ardille dalam masa yang sama menyalahkan Edde dengan apa yang terjadi.Semuanya telah terlambat.kini bagaimana dia mahu berhadapan dengan masyarakat disekelilingnya. Masa depannya musnah.
" Ssssssssh.! Aku tahu aku salah, Tapi Kita tak boleh patah balik!" Edde menenangkan perasaan Ardille yang sedang terluka dengan tindakan dirinya.
Plakkk! Dada Edde ditolak kasar agar menjauh."Tolong jauh dari diri aku Edde, aku tak Perlu kan engkau dekat sini. Aku buntu, Tolong tinggalkan aku sendiri".
"Engkau tenang Ardille, hubungan kita tadi tak salah, engkau Isteri aku yang sah." Edde masih cuba memujuk namun Ardile masih tidak berganjak wajahnya, berpaling tidak mahu lagi memandang lelaki itu.
"Ardille Kamila benci Edde Dakri..! Noktah"
Semua yang dilakukan Edde pada dirinya adalah keterpaksaan bukan kerelaan dirinya. " Edde aku takkan maafkan apa yang terjadi", Ardille simpan dendam dalam diri.
" Aku tinggalkan engkau sendiri Dekat sini, engkau tenang dulu sebelum aku kembali!"
"Aku akan kembali Ardille", Edde menekankan ayatnya itu agar didengari oleh Ardille." Engkau kembali buat apa..? Engkau dah musnahkan hidup aku Edde!" " Engkau nak apa lagi.?" Perasaan tegang dalam dirinya cuba dikawal Sebaik - baiknya untuk menghadapi lelaki a.k.a perogol Bagi dirinya .
" Aku akan perbetulkan apa yang terjadi", Edde masih dalam mood memujuk.
" Berambus, Itu yang lebih baik!"Ardille berpaling dari memandang wajah Edde sekali lagi dihadapannya. Dia sungguh benci dengan lelaki itu. Waktu ini Edde telah dianggap sebagai " Musuh".
YOU ARE READING
NOKTAH
RandomWasiat itu sukar Dan juga kadang kala memudahkan. Ardille Dan Edde dipaksa berkahwin kerana satu Wasiat Tok Daddy pada usia 16 tahun mereka disatukan Tanpa keleraan. Ardille sentiasa menagih kasih Edde untuk dirinya diterima, namun kisah...