Розділ 26

671 51 10
                                    

POV Ілайя

Ми з Сев готували кімнату для гостей, тобто для Ін, подруги Далії. Ця кімната була на першому поверсі, саме в цій кімнаті я приймала душ,  коли тільки сюди попала. Після того дня стільки всього змінилося. Я навіть не могла подумати, що мої проблеми за ці три місяці так зміняться. Тоді я думала, що їсти, що пити, де жити. Зараз я думаю про останній екзамен, що залишився в мене.

- Про що ви говорили з Єгором? – з моїх думок вивела Сев, яка дивилася на мене вивчаючи.

- Ти про що? – не розуміла я.

- Тоді, коли ти ходила по продукти, ви приїхали разом. І після цього я постійно бачу вас разом.

- Постійно? – я засміялася. - Ми кілька раз розмовляли на коридорі, а потім десь ти з'являлася.

- А про що ви говорили? – вона сіла на ліжко, яке тільки що поправила, я закотила очі.

- Я йому розказала всю правду. І він пообіцяв, що поверне мені речі, які в мене забрали пірати.

Я продовжила перебирати речі, що були в шафі, щоб нічого не забути. Там були рушники, халат. Мої слова Сев збили з пантелику, але вона себе швидко опанувала.

- Ти все знаєш. – я розвернулася і кивнула, і побачила в її очах печаль.

- З тобою все добре? – сказала, присівши біля неї.

- Як воно? Як воно переміщатися? – я засміялася.

- Ти ніколи не переходила? – вона похитала головою.

- Весь цей час нас вчили теорії, а практика буде лише в університеті. Це ще стільки чекати.

- Стоп. Ти хочеш сказати, що в тому університеті, куди ти поступаєш, і куди я поступаю,  можна буде переміщатися? – вона кивнула.

- То як воно?

- Знаєш. Ти летиш між двома світами, перші кілька хвилин дуже класно, ти ніби у хмарах, але потім тебе починає нудити, ти ледь з цим справляєшся, а тим часом в тебе вуха розриваються від свисту. І ти вже бачиш перед собою вихід, але замість того, щоб випрямитися і ефектно приземлитися на землю, з усією силою ти гепаєшся на землю. – я сказала чисту правду. – Так що, якщо ти вважаєш, що ти пропустила найцікавіше, то я тебе розчарую.

- Справді? – вона посміхнулася. – гаразд ідемо на кухню перекусимо.

- Йдемо.

Клан ЮвелірівWhere stories live. Discover now