Chris Dalton

34 0 0
                                    

Goddag mit navn er Chris Dalton. Jeg er lige fyldt 15 år og bor midt på Manhatten Street, jeg bor kun med min mor Chanel, fordi min far døde da jeg var 13. Vi havde ellers et virkelig godt forhold. Han var meget nede på jorden. Man kunne altid komme til ham hvis man havde et problem eller hvis man bare havde brug for et kram. Nogle gange undre jeg mig over, hvordan min mor og far fandt sammen.

 Min mor er nemlig en forretningskvinde, og er ude på forretningsrejser virkelig tit, og er bestemt ikke nede på jorden. Hvis hun en gang i mellem er hjemme snakker hun i telefon hele tiden. så hun har overhovedet ikke tid til mig. Men det er jeg desværre blevet vandt til, siden jeg stort set har været alene hjemme siden jeg var 13. Så derfor har jeg en dejlig lille bomuldshund med navn Lacoste som kan holde mig ved selskab.

 Imorgen skal jeg starte i high school. Det bliver ret spændende. Jeg kender jo næsten alle her omkring og jeg elsker menesker. Hvis jeg fortsætter ligesom i folkeskolen og bliver ved med at score 12 taller kommer jeg måske ind på verdens størstse universitet. På det universitet gik min mor også på. Hun vil gerne have at jeg bliver ligesom hende: En stor og rig forratningsmand der ikke har tid til andet en arbejde. Jeg ved ikke rigtig om jeg endelig har så megt lyst til det, men jeg vil ikke skuffe min mor. For hun forventer det virkelig af mig. Hun har allerede skrevet mig op.

 Men ja jeg starter i high school i morgen og det bliver mega spændene og sjovt at se alle folk igen

No matter whatWhere stories live. Discover now