-''Miraaaaa''
-''Heeee''
-''knk bunu mu giyiyim yoksa bunumu?''
-''Gerizekalı Duru aptal Duru 350000 kere 1. dedim nerenle dinliyon beni''
-''KULAĞIMLA..!''
-''Allam sen beni kurtar su salaktan''
-''Sus gız çarpılırsın''
İstanbul'a taşınmamızın büyük bi hata olduğunu sonunda annemler de anlamıştı..tamam harika biyer ama trafik beni öldürüyo..Zaten annemlere kalsa burda kalmaya devam edicez ancak babamın yeni projesi için Antalya'ya geri dönücez.Zaten onun için kıyafet seçiyorum..Sonucta Antalya meteor merkezi asdssf..Şimdi Antalya'ya geri döncez derken İstanbul'a taşınalı 1 sene oldu yani 1seneye kadar Antalya'ya yaşıyoduk şimdi ise geri dönüyoduk orası benim herbişeyim..Arkadaşlarım felan hep orda..
-Duruuu kızım gidiyoruz
-Geldimmm.Babamın doğum günümde bana aldığı jetle gidicektik.Şaka ya tamam babamın bi şirketi var ama benim ruhum fakir napcamm.Babam zaten istesemde almaz jet bana götüyle güler heralde..
***
uçaktan inmiştik ve bavullarımızı alıcaktık.İner inmez annem ve babam bi tanıdıgını görüp neber iyi hımm aa cidden tm ok by konuşması yaparken bende mal gibi bavul bekliyodum..
****
Ohaaaaa otel galp ben Malikhane mi bura pnp? otel benimmiş gibi çekkk assfsssaa
-Cok komiksin keşke ölsen
gelen sese doğru dönüp baktım.MAVİ GÖZLÜ,BEYAZ TENLİ RAMPA SAÇLI BİR GÖK CİSMİ...Aman tanrım didim..
-B-ben mi
-Evet
-Ne alaka ya?
-Hiçmi otel görmedin?
-''Salak mısın beğğğ benim babamın cokk ünlü bi şirketi var para bizde boll tüm oteller benden sorulur gülüw sadece ruhum fakir gerzek''dedim.Tabi fakir dedikten sonra haus gereytır demeyide ihmal etmedim.Cok salağım daşa rezil oldumm yaaa banane oda düzgün konuşsun hıh.Mal Duru karı tribi atma diyerek (içimden) cocuga döndüm.
-''Tm be mal slak''bakışı atıp gitti..bende odama..
***
''Ben havuza gidiyommmm''
-''tamam''
Harika bi bikini giyerek saçlarımı saldım eee hotelin hakkını vermem lazım.Aybi artistlik bendede..
Iyyyy.Havuz insan kaynıyo bu nedir en iyisi kapalı havuza gidiyim diyerek kendimi o iğrenç kusmuklu kıç yerden attım.Ve kapalı havuzun girişine geldim..Girişe kırmızı halı sermişler ve bende bi manken havasıyla yürüdüm.1-2-3-veee yerdeyimmm..Evet topuklu ayakkabısı özürlüsü olunca öyle oluyo ben kim mankenlik kim üfff..diyerek kalktım ve kapalı havuza girmemle höstlemem bir oldu hasstirrrr..!!!
Ne mi gördüm?Taş kaya meteor gök cismi insan dışı bişiy şezlonga uzanmış baklava şov yapıyo Allamm sana geliyommmm..
Cocuk yeşill gözlüüü kumralll daşş kayaa mükkemmel bişi yavşıyabiliyos mu tabikidee :D
-Selam.
-Selam
-Şey ııı sen Türk müsün TÜRKE hiç benzemiyosunda yani bide şey adın ne?-meteorlarla asla konuşamam cümleme bakarsanız hep şeyyy demşim rezilimm-
-Adım poyraz türküm.
-Efendim anlamadım?
-poyraz adım türküm.
-''Cidden cok hızlı söylüyosun yetişemiyorum son kez tane tane söyle''cidden anlamadım cocuk sanki rep yapıyo yaa..cok sert ve hayvan gibi sesli bi tonla:
-diyoğğğmmm kiğğğ beğnnn URFALI MAYKIL.ANLIYON MUĞĞ?''
-''tövbesteyşınnnn hösttt.''
-''Böyle diyincemi duyuyon kızım yaa''
-''Ya urfalı maykıl nedir yaa öğğğ cidden addın neee''
-''A-dım poy-raz türk-üm.anlıyonmu canısıığğ''
-''eed :D de öküzmüsün sende sorsana adımı''
-'Adın ne sağırrr kızz''
-''Anan tövbest.''
-''NEYYYY?''
-''Adım Duru diyorum Poyrazcığımmm anlıyonmuğğğ''
-''Anlıyoğğğmmm''
-Hazuza girmiycen mi sen?
-Yok böyle iyi
-Asosyal ya ben giriyom ne halin varsa gör canım diyip balıklama atlayıp girdim.Yüzüyodum ve artık sıkılmıştım tek başıma eğlenceli olmuyo kii.1 dkkkkk aklıma hain bi fikir geldi izleyin ve görünn.Ayy sori okuyun ve görün asdfsdf
-Poyrağğğzzzz
-Ne olduuu
-Bişiy var ordaaaa
-Ne varrr
-''Gelsene ya korkuyommm '' derken havuzdan hızlıca cıktım.Poyrazda hızlıca yanıma geldi ve
-''Nerdee haniii''diyerek havuza doğru eğilip baktı.Ve bende o fırsatı değerlendiripp hemen Poyrazı ittirdim tam suya düşerken benimde eliyle belimden sararak suya düşmemi sağladı.Sudan cıktığımızda elleri hala belimdeydi ve gözlerime bakıyodu cok yakındık ve o anı hiç bozmak istemedim karnım kaslarına değiyordu Poyraz ise gözlerini gözlerime sabitlemiş bana bakıyodu..benim ona şuan baktığım gibi..
nasıl olmuşş yoruma fikirlerinizi yazın ilk hikayem bu arada :d