9. Zoenen.

85 5 0
                                    

Het was negen uur 's avonds en ik haalde mijn fiets uit het fietsenrek. Levi kwam aanlopen.

'Shar, wat vind je eigenlijk van mij?' Zei hij terwijl hij stond te prutsen met zijn fietssleutel.

'Een arrogante klootzak.' Zei ik en ik wilde wegrijden. Levi trok me terug aan mijn bagagedrager waardoor ik viel.

'Au! Lul!' Gilde ik.

'Sorry, het spijt me!' Haastig liep Levi naar me toe.

Voor ik iets kon doen trok hij de fiets van me af en hielp hij me overeind.

'Gaat het?' Vroeg hij bezorgd.

Ik knikte. Naast de schram op mijn elleboog had ik nergens pijn.

'Ik haal wel even een nat doekje voor je.' Levi snelde naar binnen toe.

Ik wilde hem nog tegen houden omdat het niet nodig was maar hij was al het gebouw in verdwenen. Het zou lullig zijn om nu weg te lopen dus bleef ik wachten.

Levi kwam weer aan.

'Dit is ontsmettingsmiddel.' Zei Levi terwijl hij het doekje voorzichtig op de wond hield.

Ik gilde. Dat prikte pittig erg.

'Sorry, Shar. Ff doorheen bijten.' Zei Levi.

Ik beet op mijn lip en met tranen in mijn ogen keek ik toe hoe Levi de wond ontsmette.

'Awh, huil je nou?' Vroeg Levi toen die klaar was.

'Nee, tuurlijk niet. Maar door de pijn schoten de tranen gewoon in mijn ogen.' Zei ik.

Levi veegde een traan weg en grijnzde. Ik keek hem verbluft aan. Hij legde zijn hand op mijn heup en legde zijn andere hand op mijn wang. Ik voelde een aangename rilling door mijn lichaam gaan. Levi zijn hoofd kwam dichterbij en ik was een shock.

'Ik meende het echt van dat je leuk was.' Fluisterde hij in mijn oor.

Zijn warme adem gaf me kippenvel, maar het voelde goed.

Hij keek me weer aan en beet op zijn lip. Zijn blik ging van mijn ogen naar mijn lippen en weer terug. Ik keek hem alleen maar aan. Te verbluft om wat te doen of te zeggen.

Toen kwam hij dichterbij, hij sloot zijn ogen. Hij ging me zoenen. Ik voelde zijn lippen op de mijnen. Uit reactie duwde ik hem weg.

'Ik moet gaan! Zie je morgen!' Zei ik. Mijn stem klonk raar hoog.

Snel draaide ik me om en zonder nog om te kijken fietste ik weg. What the hell was er net gebeurd?! Gefrustreerd fietste ik zo snel ik kon en uiteindelijk kwam ik buiten adem thuis. Wat er net gebeurde ga ik gewoon vergeten, ik doe of het nooit is gebeurd en niemand hoeft er van te weten. Ik liep naar binnen. Mijn moeder zat op de bank te lezen en mijn vader zat achter zijn laptop.

'Hoi pap en mam!' Riep ik gemaakt vrolijk.

'Hé lieverd, hoe was het?' Zei mijn moeder. Mijn vader mompelde ook iets van een begroeting.

'Goed, we hebben binnenkort een optreden!' Ik vertelde waar en wanneer het was. Mijn ouders zeiden dat ze zouden komen en ook Youri die net de kamer binnen kwam lopen zei dat hij er zou zijn. Ik plofte neer op de bank en pakte mijn mobiel om een berichtje naar Daisy, Nathan en Jordy te sturen waarin ik vroeg of ze naar het park konden komen zodat ik hun ook kon uitnodigen voor mijn optreden, maar vooral omdat ik afleiding nodig had. Daisy en Nathan konden niet maar Jordy zei dat hij er over een paar minuten zou zijn. Ik sprong weer op mijn fiets en fietste naar het park toe.

Toen ik aan kwam zat Jordy al op een bankje te wachten.

'Hé Jor!' Riep ik vrolijk.

Jordy stond op en gaf me een knuffel ik knuffelde hem terug en rook zijn oh zo lekkere geur.

'Jordy, ik wilde je wat vragen!' Zei ik terwijl we gingen zitten op het bankje.

'Ik heb zaterdag mijn eerste optreden. Wil je komen kijken?' Ik keek hem glimlachend aan.

'Ja, graag! Lijkt me super! Stuur maar de plaats en de tijden.' Glimlachte Jordy terug.

We zaten nog een tijdje te kletsen tot ik zag dat het al tien uur was.

'Ik moet naar huis.' Ik stond op.

Jordy stond ook op. We gaven elkaar een knuffel. Net voordat ik me om wilde draaien om weg te lopen trok hij me opeens naar me toe en kuste me. Ik kuste terug. Het voelde goed. Zijn lippen waren koud. Hij liet me los en we keken elkaar aan.

'Sharon, denk je dat het wat zou kunnen worden tussen ons twee?' Vroeg Jordy.

'Ja, dat denk ik wel.' Flapte ik er zonder na te denken uit. Nu pas drong het tot me door. Iets meer dan een uur geleden werd ik gekust door Levi en nu sta ik alweer te kussen met Jordy en zeg ik dat het wat zou kunnen worden tussen ons twee. Zou dat kunnen? Ja, tuurlijk! Ik vind Jordy leuk ik moet blij zijn! Of vind ik Levi leuk? Iel nee.. Niet die arrogante klootzak.

'Ik wil dat het speciaal word als ik je vraag, dus dat doe ik nu nog niet.' Haalde de stem van Jordy me uit mijn gedachte.

Ik knikte. Ik had niks te zeggen. Ik stond alleen maar met een geforceerde glimlach op mijn gezicht te knikken. En die glimlach bleef totdat ik in mijn bed lag.

Wat was er allemaal gebeurd?

-----------

Heyyy, nieuw hoofdstuk. TADA. Sorry, ik ben heel druk met school want mijn cijfers zijn nou niet echt negens, zelfs geen zessen en een vijfje is meestal ook al moeilijk.. :/ Vandaar dat het updaten lang duurt. Ik wil het liever sneller maar het gaat niet.

Ik heb foto's toegevoegd aan elk hoofdstuk. Want vinden jullie ervan? Ze zijn gewoon heel random dus de meisjes zijn niet perse Sharon ofzo.

Laat me weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van die hoofdstuk vinden! :)

Vote&Comment <3

Het dansduo.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu