1. yıl

89 12 1
                                    

24 Mayıs 2016

    " Tae bugün birinci yılımız o yüzden bunu sana aldım" elimdeki notu ve küçük defteri sana uzattım. Üzerinde Güneş vardı çünkü sen bana güneşim derdin Tae bende beni hiç unumani istemedim ve yazdığım notla sana vermek istedim. Böyle birşey yapabileceğim sanırım aklından geçmemişti.

     " Jimin sen benim ağlamamı mı istiyorsun?  Bu çok güzel. "

Yatağın üzerinde emekleyerek yanına geldim ve sana sarıldım.  Senin mutluluğun ve gözlerindeki parıltı paha biçilemezdi .

Bizim için bir yıldan daha fazla hissettirdi . Bizim ruhlarımız hep beraberdi ama bizim bedenlerimiz birbirini çok geç buldu.  Şunu söylemeliyim ki geç bulmuş olsak bile önümüzde bir sürü zaman var ve İnanıyorum hiç ayrılmayacağız sen benim olarak kalacaksın

Sana sarıldıktan sonra kollarımı yavaşça gevsettim ve yüzüne baktım.  Sevdiğim yanaklarına öpücükler kondurdum , gözlerinden öptüm.  Sevgimle seni sardım

Beraber sevdiğimiz kitabın sayfalarını okuduk . Senin kucağındaydim ve huzurluyum.  Sana bunu tarif edemem çünkü senle olmak tarif edilemeyecek kadar güzel.  Daha sonra minik ellerimi minik ellerine kenetledin.  Nefesimi kestin Tae . Birden bunu yapman kalbim için hiç hoş değil.  Eminim ne kadar hızlandığını duydun yutkunmalarimi da duymuş olman gerek...

Sevdiğimiz şarkıları da tekrar tekrar dinledik yine ve yine güldük , gülüşlerimiz karıştı zaman bize durdu .

Gitme zamanın yaklasiyordu Tae ve biz bunun hiç olmasını istemiyorduk.  Hep son kez diyerek birbirimize sarıldık senin üstüne çıktım kucağına oturdum yine sarıldık.  Biz hep sarıldık hiç ayrılmak istemiyormuş gibi . Tüm sevgimize ilk defa sarılıyormuş gibi . Kapıdan yolcu ederken yine sarıldık ve sen gittin gitmeden önce ise beni sevdiğini söyledin.

Biliyordum Tae bende seni seviyorum






Biliyordum Tae bende seni seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


our eternity  {vmin}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin