Buda kim?

2.1K 48 11
                                    

Hilal ayna karşısında akşam için hazırlanırken bende onu taklit ediyordum. Kabul ediyorum tam bir erkek Fatma'ydım ama bu benim elimde olan bir şey değil. Süslü değilim, küfürbazım ve daha 2 gün önce erkek gibi giyiniyordum. Hilal kıyafetlerimi değiştirebilir ama içimde hala ve hala bir erkek Fatma yatıyor bunu biliyoruz...

''Hazır mısın?'' dediğinde hala pijamalarımla duruyordum. Ne bekliyordunuz? 

''Evet'' dedim kıkırdayarak. Hilal önce sırıttı daha sonra dolabımın karşısına geçip bana salaş bir kazak ve altına kot şort verdi. İtiraz etmeden banyoya gittim desem yalan olur. Tabi ki itiraz ettim.

''Gitmesek olmaz mı? Evde de oturup zaman geçirebiliriz?'' dediğimde kedi bakışlarımla Hilal'e bakıyordum. O ise çok beklersin bakışlarını yolladı ve elime kazak ve şortu verdi. Banyoyo gittim kısa bir duş aldım ve hemen üstümü giyindim. Saçlarıma baktığımda gerçekten güzel duruyorlardı. Kuaför işe yaramıştı. Saçlarımı kurttum ve düzleştirdim. 

''Hazırım'' dediğimde Hilal bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Onu aldırmayıp aynada kendime baktığımda inanılmaz güzel görnüyordum. Tamam abarttım güzel görünüyordum. Beni Bora böyle görse eminim... Yine beni sevmezdi! Unutucam tamam.

'' Seksi sürtük.'' dedi gülerek. Bende güldüm daha sonra ciddileşerek 

''Gözünü midene sokarım.'' dedim ve kıkırdadım Hilal bu tapkime alışmıştı ve o da bana eşlik etti. Hadi ama aranızda Solucan okumayan yoktur değil mi?

Hilal parfüm sıktıktan sonra aynada yine kendine bakıyordu 'Süslü sürtük' dedim içimden. Bir kaç dakika sonra odanın kapısı çaldı ve içeri Jack girdi. Sırıtarak Hilal'i süzdü. Bizim sınıftaki kazmalar olsa 'oooo' diye bağırırdı. Kabul bende onlardanım. Jack Hilal'e dönerek

''Aşırı seksisin'' dedi ve çapkın çapkın baktı. Evet bu çocuk bir afet. Hilal'de öyle. Bende bir erkek Fatma. 

''Teşekkür ederim. Sende çok iyi görünüyorsun'' dedi Hilal utanarak. Hadi ama 5 dakika önce Hilal tam bir öküzdü. Oda da unutulduğumu hissederek öhö öhö diyerek ses çıkardım. Jack ve Hilal'in dikkatini çekince

''Hadi erkenden gidip erkenden dönelim.'' dedim. Hilal ve Jack bana bakarak güldü ve odadan çıkabilmiştik. Evdende çıktığımızda karşımızda bir siyah spor araba vardı. Bu fazla havalıydı. Hilal öne ben arkaya oturduktan sonra Jack

''Hazır mısınız?'' dediğinde onaylar bir şekilde kafamızı salladık. Jack sırıttıktan sonra dikiz aynasından bana aktığında utanmıştım. Saçmalamayın bu çocuğu sevmem imkansız. yaklaşık yarım saat sonra barlarla dolu bir yere geldik. Burası tam bir sürtükler yeriydi. Yarı çıplak gezen kadınlar elinde bira tutan ve sarhoş dolaşan yakışıklı çocuklar vardı. Hilal ve Jack önden giderken ben bir yere odaklanmıştım. Orası fazla karanlıktı sigara içenler vardı sigaraların yanan küllerini görebiliyordum. Hemen önüme döndüm.

''Hilal biraz yaval olun galiba korktum'' dedim bağırarak ki beni duymadılar aramızda mesafe vardı ve burası çok gürültülüydü. Kolumu biri tuttuğunda arkama döndüm ve bana bakan iki çift sarhoş göze baktım. Ve 

''Hasiktir. Ne istiyorsun?'' dediğimde anlamayan gözlerle bana baktılar ve kolumu sıktılar taş olmasanız söverdim...

''Bıraksana kolumu canım acıyor'' dediğimde bir an onların türkçe bilmedikleri aklıma geldi. İngilizce konuşarak;

''What vardı?'' dediğimde hala bana anlamamış bir şekilde baktılar. Ne var ingilizcem kötü? 

Beni sürüklemeye başladıklarında bu sefer telefonumu elime aldım. Hilal'i aradım ve hanımefendi açmadı neden mi? Yanındaki Jack'le meşgül...

Koluma odaklandığımda o karanlığa doğru gittiğimizi fark ettim. Korkudan kasıldığımda beni tuttan ellerini ısırmaya başladım. Çabalarım boşa olduğunu anlayınca bıraktım. Çocuk eliyle kalçamı avuçladığında onun kolunu ısırdım beni bırakması için direttim. Çocuk beni duvara fırlattı. Canım acımıştı ve ıslık sesiyle kafamı kaldırdığımda önümde bir çift göz gördüğümde bana 

''Git'' diyerek emir verdi. Ordan uzaklaşmak için kalktığımda yüzüne bakacaktım ki etrafta kimse yoktu hemen telefonuma baktığımda arayan Hilal'di 

''Neredesin kızım.'' dediğinde ona bişey anlatmak istemiyordum hala şoktaydım nefesimi düzenledim ve 

''Dolaşıyorum.'' dedim o da rahatlamış bir sesle

''Bir şey oldu sandım nerdesin dediğinde karşıma gelen ilk barın adını söyledim ve telefonu kapattım. O çocuk kimdi? Nasıl türkçe konuşuyordu? ve en önemlisi neden bana yardım etti? Bunları düşünürken Hilal'lerin geldiğini fark edince yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. 

''Gelin bara oturalım bir şeyler içelim. Daha sonra gideriz'' diyince Jack'e odaklandım. Aklımda hala o sorular varken bara girdik barmenden 2 bira aldıktan sonra Hilal ve Jack içmeye başladı. Ben içmezdim yani birayı kullanmazdım dinii açıdan ve sağlık açısından onaylamıyorum. Desem yalan olur anam izin vermiyor. Etrafa göz attığımda hemen karşıda barın üst kısmında bana bakan bi çift göz gördüğümde ürperdim buda kim? 

Multimedya; Masal

Amerika KürdüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin