Çakma astrologunuz geldiğ

85 3 2
                                    

Evet, bu bölümde gazetelerin astroloji bölümüne döneceğim. Ama baştan diyim, bunlar alıntıdır ve komiklik amaçlı yazılmıştır, trip atmayınız, üstünüze alınmayınız. Ha alınmanız lazımsa o başka tabi.

Veee çakma astroloğunuzdan burç ve kişilik yorumlarııı

Not: Neden bunu yaptığımdan emin değilim.

Koç

Ego tatminine en çok ihtiyaç duyan burç işte. Bay ukala, yada bayan buz. En önde olacağım diye yapmayacağı yoktur. Aşkta, işte güçte en bencil burçtur. Karşısındakini kırdığını da en anlamayan burç. Kolay kolay da beğenmez. Asla af dilemez. Onlara kalsa dünyada herkes aptaldır. Millete öğütler verir. Önüne yemek koysan beğenmez. Allah düşmanların başına vermesin.

Boğa

Hımbıl şey ne olacak. Kafası her şeye kolay kolay basmaz. Ağır kanlıdır. Biraz da mankafadır. Harekete geçmesi için arkadan hep birinin itmesi lazım. Bir söyleneni bir kerede asla anlamaz, on kere tekrarlamak gerekir.

İkizler

Uzak durmakta fayda var. İkiyüzlü biraz da yalancı. Çenesi de öyle düşüktür ki, esir aldımı, yanarsın. Ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor, bilemeyeceğim artık.

Yengeç

Yengeçler sempatik görünmeye çalışan yapmacık tiplerdir. Ama biz bu numaraları yemeyiz. Tembeldir, bir iş yapacağım diye aklı çıkar. Saftır da biraz, kolay kandırılır. Yani salak.

Buarada akıl hastanelerindekilerin yüzde 90 ının yengeç olduğu söyleniyor, yaani benden demesi.

Aslan

Evet küçük aslancık, sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz varlık sanmaya devam et. Millet senle ne dalga geçiyor, haberin yok. Eleştiriye hiç gelemeyen, kendini beğenmiş aslan parçası, sen en iyisi kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını aynada oranı buranı seyrederek geçir olurmu.

Başak

Ayrıntılar arasında kaybolur. Hayatı ayrıntı. Bir de titizdir ki, yarar insanı. Hastalıktan ödü patlar. Düzenli tertipli olacak diye rahat batar. Ama onun her tarafı didik didik kontrol etme huyundan millete cinnet geçirmektedir aynı zamanda. Dili de acayip sivridir. Soğuk, ruhsuz tipin tekidir.

Terazi

Çok pis sanatçı ruhludur. O nedenle de apayrı saçma salak bir boyutta yaşar. Böyle aklı bir karış havada gezen adamın iş bulması da pek muhtemel değil. Güzel olacağım diye kendini yırtar. Bir haltı beceremez. Aklı bir karış havada dengesizin tekidir.

Akrep

Adı üstünde, akrep gibi sokar adamı. İçten pazarlıklı, kıskanç, ahlak anlayışı sıfır. Kıskançlık krizlerine girer. Aşkta, işte, herşeyde hayvansıdır. Duygusuzun tekidir. Çoğu akrebin eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiği de duyulmuştur.

Yay

Her şeyin iyi tarafını gören şen şakrak bir tiptir. Yeteneksizliğini de başka türlü örtemez. İşsiz güçsüz insanlar bu burçtan çıkar. Aptal da denilebilir. İşi gücü aylak aylak gezmektir. Çoğu yay burcu zaten alkoliktir. Zaten seni adam yerine koyup bu kadar yazanda kabahat.

Oğlak

En duygusuz burçtur. Duvar gibidir. Tepkisiz. Aşırı maddiyatçıdır. Cimridir. Tutucudur ve risk almaktan kaçar. Böyle biri dünyada ne diye yer işgal eder ki.

Kova

Güya çok atak biridir, bir şeyi elde etmek için her yalanı söyler ama yalanı bile beceremez. Kendini beğenmiştir. İnsanların arkasından çok konuşur.çıkarı için yapmayacağı şey yoktur. Ne sinirleniyosun ki, doğrularımsöyleyince kabahat oluyor dimi?

Balık

Balık işte, adı üstünde, eşittir alık. Salağın tekidir.

Maşallah hayal gücü pek gelişmiştir. Sürekli FBI dan yada CIA den birilerinin peşinde olduğunu düşüne düşüne kafayı yeme noktasındadır.söyleyecek birşey yok.

Evet, tekrar diyorum bunlar eğlence amaçlı.

Yaağğ ama ben böle deilim kiiee diye trip atmayın. Çakma astrolog/ yazarınız kaçar...

Saçmalık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin