Capitolul 3

36 9 3
                                    


Când am ajuns acasă, mi-am dat seama că ceva clar nu era în regulă cu mine, zambeam din orice, numai când mă gândeam la ce s-a întâmplat, iar pentru mine asta nu era un lucru normal; crezându-mă o tipă greu de impresionat.

Am pus mâna pe telefon și mi-am sunat un prieten cam tăntălău, dar dacă aveam nevoie de sprijin mă puteam baza pe el .

-Alo, Mark?

-Da, spune repede că sunt cu o fată!

-NU ÎMI PASĂ DE FATA, CRED CĂ MĂ ÎNDRĂGOSTESC!!

-Te sun în 2 minute, bye !

Îmi venea să înnebunesc, nu puteam vorbi cu oricine despre asta și știam că puteam să îi spun lui pentru că... băieții nu bârfesc așa mult ca fetele, sau așa cred eu.. Peste vreo 5 minute mă sună și era foarte grăbit.

-Imediat ajung în față ușii, să-mi deschizi să vorbim!

-Ești nebun?! Cred că părinții mei dorm deja!

-Nu-i problema, deschizi ușa încet.

Nu trecu mult timp și bate la ușa încet, eu , mergând pe vârfuri spre ușa pot auzii cum mama începe să se miște prin pat .În câteva secunde mi am ciufulit părul, astfel încât să pară că abia mă trezisem și că dormisem deja câteva ore bune.

-Ce crezi că faci la ora asta trează?

-Mă duc până la baie, doar ce m-am trezit și după mă pun iar să dorm!

-Bine!

Spunând asta intră înapoi în camera și , spre fericirea mea, închide și ușa. Fug rapid spre ușa de la intrare, s-al iau pe Mark care a rămas singur pe veranda.

-Psstt!

-Aici!

-Ce cauți acolo?

To the moonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum