0.1

1K 88 77
                                    

Cyj:Şakan komik değildi. Şimdi peşimi bırak ve siktir git.

Defsoul:Şaka mı? Sen bu olanları şaka olarak mı görüyorsun Choi?!

Cyj: Babamı tanıyorum Jaebum ve senide tanıyorum. Kafanda kurduğun senaryolar ile beraber kapımın önünde siktir git. İçeri girmene asla izin vermem.

Defsoul: tch tch tch, içeri geleceğimi kim söyledi? Dışarı gel Choi. Gelde sana şaka mı değil mi göstereyim.

Cyj:Bekle seni sikik herif.

*Jaebum's pov. *

Dudağımdaki sigaradan son bir nefes alıp yere attım. Youngjae'nin geleceğini beklerken karşımda beliren sima kaşlarımı çatmama neden olmuştu.

'Beni buraya Bay Choi gönderdi. Oğlundan uzak durmazsan Def seni ve aileni bu dünyadan sonsuza dek silecek.'

Kahkaham boş arazide yankı yapmıştı. Hadi ama kesinlikle karşımdaki çoçuk yürek yemişti. Veya salak ayağına yatıyordu.

'Yugi Yugi.. Ona nefretlerimi ve kötü dileklerimi ilet. Oğluna ben bir şey yapmasam bile gerçeklerin öğrenince ne olacağını biliyor musun? Youngjae bana koşacak,bana sığınacak. Ah benim güzel Youngjae'm nerde gelmeye mi korktu ki?'

daha fazla dayanamamış ve cebimdeki silahı çıkarıp Yugyeom'un bacağına sıkmıştım. Yugyeom çığlık atarak yere yığıldığında sırıtıp arabama ilerledim.

'Bay Choi' ye ufak bir sürpriz Yugyeom. Umarım beğenmişsindir. '

baby ;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin