Capitolul 1

137 13 19
                                    

  Fac iar curat prin casă... Mama s-a dus să își facă unghiile și să își cumpere rochii noi probabil pentru filmele ei... Mda mama e actriță, dar nu orice fel de actriță... Ci o actriță de filme porno... De tata nu știu nimic... Poate fi oricine... Ori e și el ca mama ori e cineva care a făcut-o din disperare... Ea m-a păstrat sperând că sunt fată, nu băiat. Când a aflat m-a crescut fără pic de iubire. Dacă voiam ceva cum ar fi o jucărie nouă îmi luam bătaie. Dacă intram peste ea când avea "treabă" mă bătea până mă lăsa aproape mort. Mereu are o cameră la parter unde se întâmplă "acțiunea" și foarte rar vor sa filmeze și coridorul. Când filmează mă închide în cameră. Nu vrea să fie deranjată!

  Oftez și strâng cearceafurile din camera de filmare. E o încăpere simplă, pereții sunt albi, nu este nici o fereastra, doar un pat un birou și un șifonier, cu câteva haine mai vechi de ale ei și care spune "că nu mai sunt la moda" pentru a crea iluzia unei întâmplări reale... De fiecare dată când este plecată știu că trebuie să gătesc, să strâng cearceafurile din acesta cameră și să le înlocuiesc cu unele noi, să dau cu aspiratorul și să duc gunoiul. Nu înțeleg de ce vrea să locuiască într-o vilă dacă sunt doar eu și ea. Niciodată nu i-am spus mamă. Nici ea nu m-a lăsat, dar nici eu nu am vrut să o fac. Îmi zice de fiecare dată: "dacă aveam o fată mi-ar fi urmat profesia". De parcă ar fi și adevărat! Ar face același lucru ca mine! Ar încerca să scape!

  După ce dau drumul la mașina de spălat, verific puiul din cuptor. Astăzi vine o persoană "importantă". De parcă îmi pasă! E cel mai probabil o persoană cu care va face câteva filme noi! Ciudat este că acum vrea să fiu și eu prezent! Eu nu am mâncat niciodată cu ea, mereu am mâncat ce lăsa ea, adică resturi. Și mereu a fost puțin. În fiecare seară sta cu prietenele ei. Când eram bebeluș, unul dintre "parteneri" ei m-a răpit. Mda ființa căreia ar trebui să îi spun mamă nici nu i-a păsat! Asta până să mă aducă polițiști în fața uși. Să nu mai spun de batjocura de care am parte la școală. Am ochii diferiți. Unul e căprui ca al scorpiei, celălalt roșu ca al celui care ar trebui sa îmi fie tată.

  Mă duc să fac un duș rapid după ce am lăsat puiul la răcit. Camera mea e de fapt o debara. Am o saltea într-un colț, două bare de fier deasupra cu câteva cămăși și două lemne pe peretele opus cu doua tricouri doua bluze cu mânecă lungă, o pereche de pantofi de trening, doua perechi de plutire lenjeria și sosetele. A și lumânări pe o comoda pe care îmi fac temele. Cărțile sunt puse pe parchet într-un teanc și deasupra lor este ghiozdanul meu. Mă minunezi că am măcar atâta lucru. Când am făcut 8 ani ipocrita a crezut că am 6 și nu m-a trimis la școală până să intervină protecția copilului! Îmi iau o pereche de blugi și o cămașă și fac repede un duș. Pun masa în sufragerie. E una modernă, cu un perete din sticlă ce lăsa să se vadă gradina din spate, o canapea pe peretele opus ca să se vadă la TV-ul amplasat pe acesta. Și o masa neagra cu scaune tapițate. Pun farfuriile paharele și tacâmurile în graba deoarece este 6 și ea vine la 7 și la 8 coboară pentru a primi musafirul.

  Dar masa trebuie sa fie gata cu cel puțin o oră înainte. Iau vinul pe care mi-a spus sa îl lasă rece, îl pun in găleata cu gheata și direct in centrul mesei. Pun șervețelele și aranjez florile de pe măsuța de cafea, cărțile în bibliotecă și dau drumul la o muzică liniștită cum îi place. Și o văd intrând pe ușă... Cu o grămadă de pungi pe mainile ei scheletice, unghiile false roz cu alb și părul de culoarea abanosului coafat ca buclele să rămână cat mai mult. Poartă o rochie până la genunchi despicată până la solduri cu un decolteu care aproape îi lasă sânii liberi că până acum de sutien ea nu a auzit...

— Bună. Văd că e gata masa. Și tu ești îmbrăcat. Perfect. Mă întorc imediat.

  Nu a tipat la mine?! E ceva putred aici... Mai întâi mă lasă să mănânc cu ea și apoi nu țipă...Presimt că se va întâmpla ceva rău. Actrița coboară fix după o oră machiată cu o bustiera alba strâmtă și o fusta mini cu o despicătură într-o parte și sandale cu toc înalt de vreo 10 cm. Se aude soneria foarte tare și deschide ușa grăbită

  În salon intră un domn cam de vreo 25 de ani. Are o zgârietură pe obraz, îmbrăcat la costum. Și când mă vede rânjește... Cred că nu o sa îmi placă deloc acesta seara... Stomacul meu deja este intors pe dos. Aștept până se așează la masă și aduc cafelele cu laptele pus separat. Bărbatul mă analizează din cap până în picioare și zăbovește o perioadă asupra ochilor mei.

— Dragule te rog sa aduci cina. Cu siguranță domnului Lewis îi este foame după ce a lucrat toată ziua.

— Desigur, domnișoară Miranda.

  Plec sa aduc farfuriile cu piure cald și pui împreună cu solnița de piper și de sare. La un semn din mână al femei torn vinul. Am fost educat sa fiu atent la detalii și asta cu o curea de piele... Dacă fac un pas greșit camera de tortura scrie pe mine! Tipul nu pare să aibă nici o intenție să își ia ochii de pe mine măcar un minut. Nu îmi place... Îmi dă fiori... Și nu unii placuti, ci unii de groaza...

— Îl iau! strigă bărbatul și rămân uimit de cuvintele sale. Cum adică să mă ia?!

— La ce vă.... încerc să spun, dar sunt întrerupt de mama mea care rânjește fericită

— S-a făcut e al dumneavoastră!

  Rămân perplex câteva secunde la cuvintele ei... știam că nu mă place... știam că nu m-am iubit, dar sa mă de-a unui necunoscut...

— Mama! Eu nu merg nicăieri cu el! Nu sunt un obiect! Sunt fiul tău!

  Femeia se ridică mârâind nervos și trântește paharul de vin în timp ce sânii ei saltă de la acesta mișcare bruscă... Ce scârbos!

— Ba mergi! De azi am scăpat însfârșit de tine!

  Țipă ea, dar nu am mai stat sa o ascult cu am luat-o direct la sănătoasă încercând să ajung la ușă. Însă șansele mele au fost distruse când Lewis m-am prins de braț. Încerc să scap de strânsoarea lui, dar fără vreo șansă de reușită oricât de mică ar fi ea. Până la urmă mă folosesc de înălțimea mea și îi dau una în zona intimă și trec pe sub picioarele sale. Și dau să fug pe scări în sus

— Vino aici pramatie ce ești!

  Strigă acesta după mine dar eu sar scările până când simt cum sunt tras în jos pe acestea și îmi dă cu bărbia de scări foarte tare. Astfel ajung sa stropesc scările cu sângele meu ce îmi iese pe gura fără contenire...

  — De acum ești al meu!

  Mă zbat dar mă ridica de păr și îmi pune o cârpă la nas, iar în secunda următoare adorm știind deja că am ajuns în mâinile diavolului...

Sclavie sau libertateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum