Няколко дни по-късно ремонта вървеше добре. Хюк изобщо не знаеше как, но сякаш Марк го караше да върши разни неща с лекота. Все едно не можеше да му откаже и беше омагьосан от гласа му.
Осъзна, че няма нищо против, тъй като се забавляваха наистина много. Марк го остави да избере абсолютно всичко и заедно свършиха много добра работа.
Повечето от нещата бяха жълти, което правеше помещенията някак по-големи и светли. Минхюнг трябваше да си признае, по-малкия имаше вкус за обзавеждане.
- Ей, внимавай там - каза Марк, щом влезе в стаята и го видя качен на сгъваемата стълбичка.
- Добре съм си - отвърна Хюк и продължи да боядисва. - Имам още малко.
В спалнята сложиха тапети, а в хола решиха да боядисат стените, тъй като Донгхюк не искаше да е прекалено еднакво.
- Аз само ти казвам - изтъкна Марк и се зае да събира боклука от земята. Остана им още съвсем малко, докато приключат напълно и ако трябваше да бъде честен, бе доволен от резултата. Осъзна, че с Хюк работят чудесно в екип.
В началото очакваше, че тъмнокосия няма да хване да прави нищо, но той го изненада и си поделиха задачите. Дори Хечан да изглеждаше мързелив, ако си поставеше нещо за цел, ставаше неуморен.
Прекарваха почти по цели дни заедно и се закачаха. Донгхюк даже за миг забрави за глупавата женитба и го видя просто като добър приятел.
- Между другото - заговори чернокосия отново, - как е Ронджун?
- М?
- Нали каза, че тези дни не се чувства добре - припомни той. - Как е?
- Оправя се. Просто се е натровил.
- Какво? Толкова ли е сериозно? - изненада се Марк.
- Остана в болница два дни - обясни Хюк. - Вече е по-добре.
- Защо не ми каза? Можеше да отидем да го видим.
- Защото щеше да пита защо сме заедно. Месецът още не е изтекъл, забрави ли? - Хюк го погледна. - А повярвай, когато Ронджун иска да научи нещо, може да бъде наистина настоятелен.
- Разбирам. Кога ще ме запознаеш с него?
- Какъв е този интерес към Ронджун? - намръщи се той, но по-големия не го видя, тъй като беше с гръб.
- Просто ми е интересно що за човек е на живо.
- Просто въшка.
YOU ARE READING
Website for couples
AcakДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?