Ege'nin Umut'u

3.2K 114 9
                                    

İyi okumalar....

Ege'nin sözleri hala aklımdaydı. 'Bitti' demişti. Sırf Aslı orospusu hamile diye bitirmirşti. Hani diyordum ya belki yeni bir başlangıç diye siktir edin onu daha iyisini bulurum! Beyaz bir sayfa açtım artık! Hem zaten amacım babamı bulmak değil miydi buldum işte aşkı şimdi bulacaktım. Dedikleri aklıma geldikçe sinirleniyorum. Ama gözleri aksini söylüyordu! Hala deli gibi seviyordu beni! Dövsede sövsede seviyordu biliyorum. O benim ilk aşkım gibi bir şeydi! O beni bırakamazdı. Neymiş efendim! Aslı'yı sevmiyormuşda ama hamile olduğundan onunla olmak zorundaymış da! Burda işler böyleymiş de, ben onun her zaman Umut'u olarak kalacakmışım da! Bu kadar kolaymıydı beni unutmak? İnsan sevdiğini bu kadar çabuk unuturmuydu sevdiğini?! Ama Ege benim adım da Umut Belis ise bu yaptığını sana ödetirim! Ben Rüzgar Can SOYKAN'ın kızıyım asla vazgeçmem!

Tüm gece sinirden uyuyamamış bir şekilde kalktım. Saat daha altıydı fakat ben zaten sekizde okulda olmak zorundaydım. Evet evet sınıf tekrarı yapmıyorum! Ve önemli bir sınavım vardı! Ama şöyle de bir durum var ki ben şimdi Ege'yi görecektim! Nefret ediyordum ondan! Beynime kazımaya çalışıyordum! Yapabildiğim kadar artık! 

Birde o piç var gece arıycaktı güya! Salak! Erkek değil mi hepsi aynı bok! 

Üzerime sıfır kol pullu bir tişört ve kot pantolon giydim. Tişörtümün üzerine pembe kapşonlumu da giydiğimde hazırdım. Mavi spor çantamı takıp aynı renk saat ve ayakkabımı giydim. Oldum işte! Yıkılmadım ayaktayım modunda hazırım! Tek sorun göz altlarım! Onları da makyajla kapatırım! 

Dayımın arabasını aldım bugün! Siyah spor arabayla okula giriş yaptığımda herkesin gözünün üzerimde olduğuna kalıbımı basarım! Kararlıyım Ege artık babamın üvey oğlu benimde uzaktan üvey kardeşim! Yok bir öyle bir böyle! Bitti artık! Cansu bitti Aslı'sı başladı salak herifin! Ama kararlıyım hayatımı kurucam bundan sonra! Bende insanım bu da kalp!

Arabayı açık garaja park edip sağ koltuktan çantamı aldım. O sırada yanıma Bade geldi. "Kız Ege'den ayrılmışsın!" "Evet bitti, bu konu hakkında konuşmayalım olur mu?" ilk suratını assa da sonradan gülüp kafasını salladı. Eninde sonunda anlatacaktım ona o da biliyor! Okula kapısından girdiğimiz gibi fiskoslar başladı! Allah'ın sürtükleri! Ben ezilirmiyim be! Neler atlattım ben! Hem ben yarı Türk yarı İngiliz kızıyım! "Bitch!" diye mırıldanıp anfiye doğru yol aldım. Bade işletme bölümüne gidince kaldım tek! Aslı Allah'tan Tıp okuyordu da burda değildi! Kendine gel Belis düşünme şunları! Peki mümkün mü karşımda Ege dururken!? "Selam" diyerek yanıma geldi. Sakin olmalıyım. "Selam nasılsın?" dedim gülerek "iyi Belis bak ben!" "dün hakkında konuşmayalım, yaşadıklarım zaten kolay şeyler değil aklıma getirme! Hem ben senin ablanım unutma" dedim alay edercesine! Hafif tebessüm edip "peki o zaman" "arkadaşız!" Yalnız şaka maka da dünkü konuşmadan sonra fazlasıyla rahatlamıştım. Neden böyleyim bilmiyorum fakat artık o eski yük yok sırtımda! Bulutlarda gibiyim! Belki de en iyisi buydu. Ama o beni öperken neden rahatlıyordum. şimdi düşününce boğazımda bir yumru oluşuyor sanki! Neyse konuyu kapatalım!

Sınav çıkışı Ege ve Aslı ile Palmiye'ye gittik. Onlarla aramı iyi tutayım bari zaten hiç arkadaşım yok! Aslı hamile olduğu için çalışmayacakmış! Nasıl geçinecekler acaba?! Aman banane ya! Ben rahatım güvercinler gibiyim ohh mis! 

-Bülent Ege-

Ne kadar istemesemde mecburdum! Hayatım hep zorluklarla geçiyordu. Rüzgar denen herif yüzünden sevdiğim kadından vazgeçmiştim. O Aslı'yı hamile biliyordu ama değildi. Onu severken Aslı'yı nasıl hamile bırakırdım. Ona bakarken içim huzur doluyordu ama Aslı beni yoruyordu. Nasıl alışacaktıkm buna! Evet belki sevdiğim kadın için hayatımdan vazgeçebilirdim ama ben ölünce o başkasına yar olurdu. Bunu düşünmek bile beni deli ediyordu. Acaba çok üzülmüşmüdür? Hiç belli etmiyor ama kim bilir kalbi ne kadar acıyordur benim gibi! bir de Aslı dneen bu sürtükle evlenecektim! Allah'ım sen yardımcım ol Yarabbim!

Ege'nin Umut'u -Düzenleme yapılıyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin