#7

38 0 0
                                    

Wróciliśmy do naszego świata po tym jak Akechi oddał własne życie żeby nas uratować. Siedzimy aktualnie w parku rozmyślając nad wysłaniem listu gończego do Shido ale tym razem musi to być coś innego. Ann spojrzała się na mnie więc odwróciłam wzrok na nią.

[Mei] Ann o co chodzi?

[Ann] Masz własną krew na ubraniach.

[Mei] Hę?

Spojrzałam się na własne ciuchy i faktycznie, miałam własną krew na ubraniach więc szybko pobiegłam do domu, przebrałam się w normalne ciuchy a tamte szybko spaliłam bo i tak mi się nie podobały (dostała je kiedy miała opiekunów studentów). Jak spaliłam tamte ciuchy to pobiegłam do pracy gdzie czekał na mnie pan Sakura.

[Sojiro] W samą porę... Chwileczkę, gdzie byłaś przez te kilka dni?

[Mei] Em.....zostałam porwana....

[Sojiro] I jak uciekłaś?

[Mei] Moi przyjaciele pomogli.

[Sojiro] Twoja opiekunka ciągle dzwoniła czy nie jesteś w pracy.

Niespodziewanie telefon od kawiarni dzwonił więc podeszłam odebrać.

[Mei] Dzień dobry, tu kawiarnia Leblanc, w czym mogę służyć?

[Ms.Kawakami] ...Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć jakieś informacje o Mei.

[Mei] Pani Kawakami, to ja. Nic mi nie jest.

[Ms.Kawakami] Mei? Boże, nic ci nie jest? Gdzie byłaś?

[Mei] Zostałam porwana. Przyjaciele mnie uratowali.

[Ms.Kawakami] O boże, to dobrze że nic ci nie jest. Wszyscy ze szkoły martwili się o ciebie a Ren chodził cały czas bez emocji.

[Mei] Domyślam się, w ogóle w tym tygodniu pójdę po nowe ciuchy bo tamte zostały zniszczone.

[Ms.Kawakami] Okej, przez twoją ucieczkę od porywacza twoje ubrania się zniszczyły, rozumiem.

Po chwili pojawił się Yusuke oraz Makoto w kawiarni. Kiedy zobaczyli że jestem to poprosili mnie na rozmowę, zgodziłam się i na chwilę wyszliśmy na świeże powietrze na pogawędkę.

[Mei] O czym chcecie pogadać?

[Yusuke] Cała nasza grupa zdecydowała byśmy nagrali publicznie informację o ukradnięciu serca Shido.

[Mei] To kiedy wstawiamy nagranie które odpalimy na żywo?

[Makoto] Dobry pomysł żebyśmy puścili to na żywo ale najpierw będziemy musieli uzgodnić z grupą.

[Mei] Okej.

Yusuke oraz Makoto poszli a ja wróciłam do kawiarni.

Yusuke oraz Makoto poszli a ja wróciłam do kawiarni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Phantom Thieves In My School?! [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz