21.Bölüm

134 5 0
                                    

Erkan

Yakin arkadaşım Çiğdem aramıştı. Çiğdem benim liseden beri çok iyi anlaştığm dostum. Lise ve üniversite yıllarında beraberdik. Daha sonra da ayrilmadik, fırsat bulduğumuz boşlukta görüşmüştük.

      Arayıp benim görev yaptığım okulda görev yapmak istediğini söylemişti. Bende müdür bey ile öğretmen alımı olacak mi diye görüşmüştük, olacağını söylemişti. Çiğdem le konuşup bu güzel haberi vermiştim. Yeni bir ev tutana kadar bende kalkacaktı.

Okulda öğretmen arkadaşlarla tanıştırmıştım. Okul çıkışı eve gitmek için Çiğdemi bekliyordum. "Sonunda geldin be kızım, ağaç oldum! İlk günden sevdin  galiba" dedim. "Bayıldım canim, arkadaş ortamı, müdür okul temizliği ,disiplinligi  super burası" dedi. Gülümseyerek "hayırlı olsun o zaman" dedim. Gülümsedi "tesekkur ederim canım, en güzel tarafı seninle olmak " demişti. 

Daha sonra çıkış kapısına doğru yürüyen Zeynayı görmüştüm. Oda arkasına dönmüş beni fark etmişti. Moreli bozuk gibiydi. Normal, öğretmeni tarafından istenmediği halde öpülmüştü. Çiğdem'e dönüp anlattiklari şeyleri dinlemesemde gülümsüyordum. Hatta kahkaha atiyordum.

'Özür dilerim gerçekten özür dilerim' diye kendi  kendime söyleniyordm. Öyle güzel bir kızın, güzel kalbini kırmıştım. Bahcemdeki masaya geçip sigara paketimden, bir dal aldım ağzıma, derin derin içime çektim. Dumanı dışarı üflerken kafamı yukarı kaldırdım gözlerimi kapattim.

    O gelmişti, kızılımsı saçları soluk pembe dudakları, beyaz teni ve son olarak her baktığında içimi titreten  açık kahve gözleri... 

  İtiraf ediyordum!
Ondan hoşlanıyordum, ne kadar inkar etsemde gözlerim onu arıyordu. Kalbim onu görmek hissetmek istiyordu, ben ondan gerçekten hoşlanıyordum...

Zeyna

1 hafta geçmişti. Ve ben okuldan eve evden okula gidiyordum. Sürekli uyumak istiyor kimseyle konuşmak istemiyordum. Erkan hoca ise her seferinde, isminin çiğdem olduğunu öğrendiğim kadınlaydi sürekli. Bir kaç sefer bende duymustum, birbirlerine canım dediklerini ve bu ister istemez benim canımı açıtmıştı. Kendime kiziyordum, madem sevdiği sevgilisi vardı niye beni öpmüştü.

    Niye öğrencisini öpmüştü! Bu düşünceleri bırakıp önüme bakmam  lazımdı. Öyle birşey yaşanmamış o kişiyi tanımıyor olarak devam edecektim.

Destek 😊

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin