23.Bölüm "Yuvamız."

15.2K 562 88
                                    

CİHAN ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CİHAN

●🌟 Ceylan hanım gelinlik konusunda oldukça kararsız. Gelinlik modellerini sona bırakıp numaralandıracağım, beğendiğiniz ve Ceylan'ın giymesini istediğiniz gelinliğin numarasını yoruma yazarsanız en çok beğenileni seçeceğim. Mekan fotoğrafını da koyacağım ona göre gelinliği seçebilirsiniz. Siz ne derseniz o canım okurlarım. Bana yardım edin lütfen.

Sizi seviyorum.

🌟

Sayılı günlerin çabuk geçtiğini iddia edenler halt etmişler. En azından Ceylan öyle düşünüyordu. Zamanın ona garezi vardı, bu belliydi çünkü ne kötü günü geçmişti ne de beklediği güzel günler gelebilmişti. Ortada bir yerde sıkışmış bekliyordu. Bu beklenti onun için oldukça heyecan vericiydi bunu inkar etmiyordu. Her şeyin geçmesini beklediği azap dolu günlere benzemiyordu çok şükür ki.

Hayatında yeni bir döneme girmesiyse yaşadığı tatlı günlere kafa tutuyordu. Birkaç ay öncesine kadar sonsuza dek tek tabanca olacağını düşünmek onu üzse de huzur vermiş, özgür hissettirmişti. Şimdi iki beden tek kalp yaşayacaktı sevdiği adamla. Bu günlere gelebildiğine hala inanamıyordu. Genç adam etrafında pervane oluyordu onu mutlu etmek, yaralarını sarabilmek için. Ve kendine ne kadar kızdığını, üzüldüğünü üzülerek görüyordu Ceylan.

Onların kaderleri böyleydi, buraya gelebilmek için bunları yaşamaları gerekiyormuş. Hayat herkesi sınadığı gibi onların aşkını da bu şekilde sınamayı tercih etmişti. Tekrar gitmek, izini kaybettirmek onu bu kadar mutlu eder miydi bilmiyordu. Yoldan geçen bir kadın şoförün arabasına binip nereye giderse oraya gidecek cesareti yoktu artık. Çünkü artık Cihan vardı ve onun sunduğu paha biçilemez aşkı. Bu yüzden tüm gün boyunca çektiği çileye koca bir tebessümle katlanmıştı. Birbirlerine kalplerini, geçmişlerini açtıkları geceden sonra Cihan çabucak kavuşabilmek için elinden geleni ardına koymamıştı. Resmi olarak evli olsalar da yalan bir törenden kimse ölmezdi.

Tüm ayrıntıları eksiksizce tamamladığında onlara kalan iki hafta sonra herkesin içerisinde nikah memuruna evet demekti. Esmer Sultan iki hafta sonrası için kıyameti koparmış olabilirdi. Ama bu Cihan'ın asla umurunda değildi. Ona kalsa bugün olmuştu düğün fakat Ceylan için aynı şey geçerli değildi. Onun için hazırlanmış onlarca gelinlik arasından bir tane seçememişti. Hepsi birbirinden güzeldi. Bir gün cesur bir model giymek isterken diğer gün naif bir gelinliğe karar veriyordu. Şuan istediğiyse hafif kabarık ve bol çiçekle dolu bir modeldi.

"Kararsızlıkta Ceylan gibi olun." Duygu dondurmasını tadını çıkara çıkara yerken Ceylan’ın yememesi haksızlıktı.

"Gelin olunca seni de göreceğiz duygu hanım gelinlik seçmek kolay mı sanıyorsun?"

"Eminim şu bikiniyi seçtiğim kadar kolaydır," dedi üzerindeki sarı bikiniyi işaret ederek. Gerçekten saniyelik bir seçim olmuştu. Elinin değdiğini direk kasaya götürmüş ve almıştı. Hayat Duygu için oldukça basitti.

Aşk'ın Adı: Ceylan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin