Geriye dönme şansımız olsaydı

312 40 26
                                    

             Şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz. 💜

Arzu, ağlayarak telefonunu eline alıp rehberden birini aradı.

" Alo, iyi hissetmiyorum,hatta çok kötüyüm. Lütfen bana yardım et."

Telefonu kapatıp cebine koydu. Gözlerini kaldırarak önüne baktı, derin bir nefes alarak. Gözünden akan yaşlara engel olamıyordu, dökülüyordu bir bir. Sevdiği adamın elini tutan başka bir kadın.. ondan vazgeçtiğini görmek.. bütün aşkın yalan olduğunu öğrenmek.. ne büyük bir hayal kırıklığı olmuştu.

Jimin, yanında ki kadına dönerek.

- Gidelim.

Kadın, üzgün olduğunu ses tonundan anlamıştı ama ikili ilişkilerinede karışmak istemiyordu, o yüzden dediğini yaparak oradan onunla birlikte uzaklaştı.

Yarım saat sonra.

Bankta yalnız oturan genç kızın yanına oturmuştu sessizce. Kız o konuşmadan başlamıştı içindekileri dökmeye.

- Geldin mi?

Kısa bir sessizlikten sonra devam etti.

-İlk defa onun için bittiğime inandım. Gözleri.. gözleri o kadar soğuk bakıyordu ki. O eskiden bakan sıcaklığı gitmişti.. o gözlerinde sıcaklığı, huzuru ve sevgiyi bulduğum jimin değil artık..

Derin bir nefes almıştı, ağlaması konuşmasını bölmesin diye.

-Mutsuzum.. hemde çok.. onsuz bir hayat düşünemiyorum. Kurduğum bütün hayaller üzerime yıkıldı. Böyle ellerini tutmak istiyorum, hemde o kadar sıkı tutmak istiyorum ki.. gitmesin bir yere.. gidemesin.. Ne kadar gitmeye çalışırsa çalışsın bütün yolları bana çıksın istiyorum..

Kendi kendine gülerek.

- Bu çok bencilce olurdu değil mi?

●●●●●●●

Ceylan, koşarak BTS üyelerinin kaldığı evin kapısına gelip kapıya arka arkaya vuruyordu. Kapıyı açan Jungkook şaşkınlıkla.

- Ceylan?

Ceylan, Jungkook'un omzuna çarparak içeri geçti.

- Yoongi nerde?

Jungkook kekeleyerek.

- Ba-banyo..

Onu dinlemeden içeri girmişti bile ensesine elini götürerek.

- Aishh, cidden. Herkes bir garip.

Ceylan, odanın kapısını alacaklı gibi çalarken arkasından beliren ses ile birlikte duraksadı.

- Ne yapmaya çalışıyorsun kapımda?

Ceylan, kızaran suratı ile dönmüştü arkasına. Önünde bornozla duran adamı görünce hemen arkasına döndü tekrardan.

- ÇABUK ÇABUK! üstüne bir şey giy.

Yoongi, elini omzuna koyup çevirdi kendine doğru.

- Ordan bakınca çıplak birine mi benziyorum?

Ceylan, elleri ile kapattığı yüzünde parmaklarının arasından bakarak.

- Bu ne?

Yoongi, yüzündeki ellerinin üzerine elini koyarak indirdi.

- Tamam, bekle beni.

Odasına girdikten 20 dakika sonra dışarı çıktı. Sorgulayıcı gözler ile Ceylan'a bakarak.

KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin