Herşeye bir sosyal medya sayesinde başladım.
Hayatım boyunca o sosyla medyayı çok duydum ki sizde duymuşsunuzdur TikTok iste o medya beni çok farklı bir yerlere götürdü hadi nasıl alistigima bakalım.
Bir kurs günüydü tabi heryerde olduğu gibi arkadaşımda da tiktok vardı o kadar çok insan ağzından duyduktan sonra baktım.Ortada hiçbirşey yok iken o çıktı karşıma evet o kim biliyormusunuz Samet topçu ilk başta bu nasıl olur dedim.Bir süre sonra tiktoku yüklemeye karar verdim baktım fln çok hoşuma gitti yakışıklılığı fln.Sonra ben bu çocuğa yazdım evet yazdım hemde hayatım boyunca içimde ne kadar çok sevgi sözcüğü varsa.Çok bağımlılık yapmıştı bana bende artık bir defter tutmaya başladım ki bir süre sonra sınıfımda çok yayıldı bu olay çünkü bas bas bağırmıstım onun icin,oysaki ortada hicbir foya yoktu.Defterime en sevdiğim en kıymet verdiğim arkadaşıminda bişey yazmasi için verdim.Defter neler neler vardı ama o bunu goremiyordu.Artık bir süre sonra şiir yazmaya başladım ve içimden bir şair çıktı ona dair tüm sevgimi anlatan şiir keşke sadece siirlede kalsak ama ben mektuplar ne kağıtlar yazdım.Artık karar vermiştim fakat pttye vericek yaşım tutmuyordu yaşımı sormayın ama karar vermiştim defteri verecektim sadece zamanı bekliyorum.
HAYATIMI OKUYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER TÜM BU OLAYLAR GERÇEKTİR TAMAMEN YAŞADIĞIM OLAYI ANLATMIŞTIR KİMSEYİ İNANDIRMAK ZORUNDA DEĞILIM.Eğer fazla begenilirse şiirlerimi yazacağım.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMA MUTLULUK KATAN KİŞİ
Non-FictionSadece bir sosyal medya sayesinde onu tanıyan bir kızın hayatı