1.2

3.6K 252 134
                                    

Medya:Little Mix-Woman Like Me(ft. Nicki Minaj)

Deneme 4!

Sehun çabuk olmamı söylemişti öyle değil mi?Bana emir vermişti!O tavşan olmamı istemişti ama ben kaplumbağa oldum.

Banyodan çıkıp ayarladığım kıyafetlere yöneldim.Altıma lacivert boxerımı ve onunla aynı renge sahip olan lacivert şortumu giydim.Üzerime de beyaz bir kazak giydim.İnsanlar böyle giymeme sürekli laf yapıyor olsa da bu huyumdan vazgeçmiyordum.İnsanlar şortun üzerine kazar giyebilir.Belki sadece üst bölgesi üşüyordur.Sizene kardeşim!(Bana laf yapanlara gelsin.)

(Şu şekilde hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şu şekilde hayal edebilirsiniz.)

Üzerimi güzelce giyindikten sonra kurutma makinasını alıp odadan çıktım.Saçlarımı tek 1 tane yaş tel kalmayacak şekilde kuruttuktan sonra koltuğuma oturup bakımımı yapmaya başladım.Yüzüm tabiiki de Tanrı vergisi lâkin onunla güzelce ilgilenmek ve sağlıklı bir görünüş vermek benim elimde.

Bir toprağa dikilmiş bir fidanı düşünün.Yeterince ışığa maruz kalmazsa,yeterince su vermezsen ve büyümesi için sevgi göstermezsen o fidan nasıl ağaç olabilir?

Sözün özü bakım önemlidir ama sessiz bir ortamda ve ruhunu dinlendiren bir müzik ile yapılmalıdır.

Kesinlikle dakika başı borozon sesiyle bana bağran bir Sehun ile değil!

"Baekhyun sana son uyarımı yaptığımı söylemiştim!"Bir dakika sesi neden bu kadar yakın-

"Sehun tamam özür dilerim.Geliyorum gelm-ya indir beni!"Kızgın bir boğa misali odaya dalmış odayı taraması,beni bulması ve kucağına alması saniyeler sürmüştü.

Lanet herifin kucağında debeleniyordum ve merdivenlerden inerken bile bu onu yavaşlatmıyordu.Kaşları sinirden çatılmış,çenesi gerilmişti.Yamuk çeneli.

Tam mutfağa yöneliyordu ki zil çaldı.Sonunda geldi!

"Meleğim geldi indir beni!"Göz devirip beni indirdi(!) ve kapıyı açtı.Sanırım kalçam...kalçamı kırdım.

"Daha sert bıraksaydın.Malum ölmem böyle.Kalçamı kırdım Sehun.Benim değerli kalçam..."En azından Luhan'a kendimi acındırabilirdim.Beni kâle alan bir o var.

"Luhan...Sehun sabahtan beri bana türlü tür-Seni de sikeyim!Canım acıyor.Siz öpüşüyorsunuz."Güzel artık beni kâle alan kimse yok.

Sanki aylardır birbirlerini görmemişler gibi öpüşüyorlardı.Iyy iğrenç!

İlerlemesinden korktuğum için güç bela yerden kalkıp ikisini ayırdım.Bir yandan kalçamı ovuyordum.

"Yeter artık.Midemi bulandırdınız."

"Sende demin benim midemi bulandırıyordun."On numara açık verdiğime göre artık dilinden kurtulmamın imkanı yoktu.

"Sen tam bir-"

Byun Company And Park CompanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin